abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 13 april 2026 @ 19:14:24 #226
447051 crew  Peejtur
pi_220575262
Ga daar ook eens naar kijken. Ziet er zo leuk uit op het eerste gezicht.
pi_220575321
Maar wat is het voor een game?
  maandag 13 april 2026 @ 19:35:35 #228
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220575449
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar wat is het voor een game?
Beetje shooter, beetje raar :P
  Moderator / Redactie FP maandag 13 april 2026 @ 19:41:03 #229
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220575515
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Beetje shooter, beetje raar :P
Een Capcom game :+

"Over here, stranger."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 13 april 2026 @ 20:10:24 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220575867
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar wat is het voor een game?
Er was een demo beschikbaar tijdje geleden, weet niet of die er nog steeds is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 april 2026 @ 22:14:02 #231
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220576685
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar wat is het voor een game?
Vanquish met hacken.
SOONY
  maandag 13 april 2026 @ 22:21:34 #232
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220576722
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 22:14 schreef DKUp het volgende:

[..]
Vanquish met hacken.
Wat was Vanquish ook al weer?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220577194
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat was Vanquish ook al weer?
Vanquish was awesome.
Pew pew actie.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 april 2026 @ 08:14:40 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220577451
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat was Vanquish ook al weer?
Shinji Mikami on drugs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:57:02 #235
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220578465
Volledig gemist destijds, maar ziet er wel tof uit.

Op de wishlist ermee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 april 2026 @ 10:57:58 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220578480
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
Volledig gemist destijds, maar ziet er wel tof uit.

Op de wishlist ermee.
Vanquish is wel tof en de PC-port schijnt de definitieve versie te zijn. Ik speelde hem destijds op console en ging prima.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:23:33 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220579419
Een Bloodborne animated movie geproduceerd door Jack fucking Sceptic Eye :r (wie vraag je je af? Ja een beroemde 'Youtuber' woooo nou dat beloofd wat)

Waarom ook niet

Kut sony sterf gewoon

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:36:44 #238
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220579503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Een Bloodborne animated movie geproduceerd door Jack fucking Sceptic Eye :r (wie vraag je je af? Ja een beroemde 'Youtuber' woooo nou dat beloofd wat)

Waarom ook niet

Kut sony sterf gewoon

[ afbeelding ]
ziet eruit alsof het een mep verdient
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:38:33 #239
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220579513
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ziet eruit alsof het een mep verdient
Met Lucille.

En nog een keer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 14 april 2026 @ 17:06:27 #240
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220580614
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 april 2026 @ 11:00:12 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220585595
5 Miljoen exemplaren van Crimson Desert zijn er verkocht, in net geen maand tijd _O_

á 70 euro is 350 miljoen euro _O_

Game heeft zo'n 133 miljoen dollar gekost (geen zin om dat naar euro's om te rekenen).

Een dikke fuck you naar al die peperdure en geflopte liveservice games van de laatste jaren ^p^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 april 2026 @ 11:08:58 #242
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220585627
Bekijk deze YouTube-video

Scorn vibes _O_

Scorn was enorm vaag, meer een ervaring/belevenis dan een game, maar ontzettend tof en immersief.
En lekker goor en ranzig _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 15 april 2026 @ 12:35:31 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220586092
Oh oh Bethesda :')

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 april 2026 @ 12:37:20 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220586100
quote:
Apart want Digital Foundry gaf aan dat de port an sich goed was maar dat er wel issues waren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 15 april 2026 @ 12:53:57 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220586172
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220587624
twitter
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 april 2026 @ 17:47:33 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220587652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:39 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Stiekem zijn die Warriors-games best vermakelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220588697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stiekem zijn die Warriors-games best vermakelijk.
Sowieso, Samurai Warriors en Warriors Orichi ook.

Alle main line games gespeeld behalve 9 en Origins.
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 april 2026 @ 20:20:32 #249
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220588710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:18 schreef Drankster het volgende:

[..]
Sowieso, Samurai Warriors en Warriors Orichi ook.

Alle main line games gespeeld behalve 9 en Origins.
Die laatste heb ik hier liggen ergens. Deel 3/Ultimate meen ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 15 april 2026 @ 22:50:27 #250
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220589909
RE3 uitgespeeld wtf is nemesis last fight _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')