Ja dan heb je waarschijnlijk gemist dat dat de naam was van de rockband op de eerste poster die ie tegen kwamquote:Op woensdag 1 april 2026 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik bedoel toen bekend werd dat je character Phyre heette was ik al klaar
Wat is haar voornaam, Vam?
Kijkt naar datumquote:
Ik zit inmiddels op zo'n 60 uur denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die van trophies behalen belangrijk/leuk vinden (gelukkig geef ik er niks om): Crimson Desert is dan een heeeeele lange zit.
Gisteren popte mijn 2e trophy, dat was na een uurtje of 35 spelen.
Dus ik was benieuwd naar hoe lang de Platinum duurde, en volgens PowerPyx was dat 300+ uur
De wereld zelf is eigenlijk de hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:28 schreef DKUp het volgende:
21 uur hier, Howling Hill comrade missies net vrijgespeeld.
Ontzettend vermakelijk spel. Tijd geleden dat ik mij met een grote open wereld game heb vermaakt.
Komt BTW bij , niet interessant , tenzij je ¤4,00 wilt besparenquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:01 schreef Enchanter het volgende:
¤ 100,00 Playstation store te goed voor ¤ 76,21
https://nl.pepper.com/aan(...)ore-tegoed-nl-398877
Ik kies meestal de nietsnut/wretch/deprived class en in deze game heb je dan twee emmers als vuisten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus games staan erop.
Lords of the Fallen zou ik zeker aanraden als je van soulslike games houdt.
En ik ben ook benieuwd naar de Tomb Raider remasters van I-III
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |