Zit wel een stuk meer variatie in dan in AC, denk dat ik me hier mee wel lang ga kunnen vermaken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat t vooral voor de te open wereld en een (naar wat ik hier lees en in recensies) matig verhaal.
Ik ben meer van story driven games dan ellenlang rondlopen in een open wereld. Dat gaat voor mij doelloos aanvoelen.
Ik vond Witcher en AC al open genoeg voor mij. Net zoals Death Stranding. En zelfs daar ga ik me op den duur vervelen, omdat ik dan wel de sidequests aan t doen ben, maar ze uiteindelijk niet meer boeien of herhalend zijn, en dan verlies ik zelfs interesse in de main story.
Moest me bv bij AC echt ff zeggen "STOP met die sidequests doen, want anders gaat t spel je tegenstaan voordta je t uitspeelt", en dat werkt welLastig als je wel een completionist bent met FOMO, maar ook snel verveeld raakt
Klopt. En dat was een mmo. Dus het lijkt op de mmo. Misschien was mijn opmerking dus toch niet zo heel ver gezocht hequote:Op maandag 23 maart 2026 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat komt ook van dezelfde ontwikkelaar dus dat is ook niet zo gek
Ik kan me niet voorstellen dat DBO ook zo speelt. Maar oké ik heb dat niet gespeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. En dat was een mmo. Dus het lijkt op de mmo. Misschien was mijn opmerking dus toch niet zo heel ver gezocht he
MMO's kunnen ook kwaliteitsgames zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat DBO ook zo speelt. Maar oké ik heb dat niet gespeeld.
Het voelt echter niet als een MMO aan imo. Het voelt gewoon als een kwaliteits game
Bloed irritant en voelt wel als iets waar de EU regels voor gaat verzinnen.quote:
Dit is volgens mij al actief in de EU toch?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloed irritant en voelt wel als iets waar de EU regels voor gaat verzinnen.
Ik heb geen idee. Maar dan maken we ons toch "druk" om niks als dat zo is?quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al actief in de EU toch?
Ik koop lekker fysiek. En als dat niet kan komt mijn schip terug om de zeven zeeën te bevaren.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar dan maken we ons toch "druk" om niks als dat zo is?
Moosa zag er wel tof uit.quote:
Queen’s Bloodquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:38 schreef Drankster het volgende:Nu begonnen aan Final Fantasy VII Rebirth.
GEWELDIGquote:
Ook ik een serverhok?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef Friday12 het volgende:
We zijn er weer
Fok is verhuisd en ikzelf ben ook verhuist
Gelukkigquote:
naar een huis waar de ramen niet lek zijn?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef Friday12 het volgende:
We zijn er weer
Fok is verhuisd en ikzelf ben ook verhuist
De ramen waren nooit lekquote:Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naar een huis waar de ramen niet lek zijn?
Speelde het als kind op de Xbox. Al jaren loop ik te zeuren dat het nooit op de PS4 en PS5 is uitgekomen.quote:
Op PC is ie prima te spelen dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speelde het als kind op de Xbox. Al jaren loop ik te zeuren dat het nooit op de PS4 en PS5 is uitgekomen.
Ga hem zeker een keer halen. 4K is ook chill.
Op de Switch 1 (en nu Switch 2) speelt het overigens prima. Nu met de Handheld Boost 1080P.
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deckquote:Op zondag 29 maart 2026 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op PC is ie prima te spelen dacht ik.
Steamdeck danquote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deck
quote:
Nu met Bloodlines bezig, zelfde franchise (White wolf).quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hunter the reckoning ok cool
(Deze games komen allemaal naar ps5 volgens mij stond zelfs ps5 icoon bij)
Volgens mij niet beschikbaar voor macOS, dus sowieso Steam Deckquote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deck
quote:
Ik heb pas een half uurtje gespeeld, maar tot nu toe is t meer actie dan echt een rollenspel. Maar goed, ik heb ook alleen nog maar ghouls gezien. Ff wachten tot ik echte beslissingen mag gaan makenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze hadden het niet eens Bloodlines mogen noemen
Kut graf tering developer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 maart 2026 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pas een half uurtje gespeeld, maar tot nu toe is t meer actie dan echt een rollenspel. Maar goed, ik heb ook alleen nog maar ghouls gezien. Ff wachten tot ik echte beslissingen mag gaan maken
Ja ik ken t verhaal, maar dat wil nog niet zeggen dat t eindresultata niet speelbaar of leuk kan zijn. Of het dan echt een vervolg op Bloodlines is, dat valt idd nog te bezien ja. Ik ga t spelen en meemaken (en ben een VTM speler van >20jaar, dus kritisch genoegquote:Op maandag 30 maart 2026 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |