Nog geen enkele crash gehad gehad, map al tig keer geopend.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef Q. het volgende:
Crimson Desert is gaaf maar elke keer als ik de map open dan crasht de game. En dat is niet zo handig.
Same..quote:Op zondag 22 maart 2026 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog geen enkele crash gehad gehad, map al tig keer geopend.
Ik hoop dat de plaatjes de echte ervaring geen recht aan doen, want ik vind dit juist niet mooi. T ziet er heel vlak uit. Zeker dat met blauw en t rood op t eerste plaatje. En dat schild bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Het spel....
Is wel genieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg RSI als ik er aan terug denk.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hèhè, eindelijk na een uur arm worstelen gewonnen.
Erg kut als je reuma hebt.
Welke spel?quote:
Crimson Desert.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke spel?
Ik heb wat dat betreft een trauma overgehouden aan de afsluitende triatlon in GTA V
Ik heb uiteindelijk de controller op tafel gelegd, met de buttons van me afgericht, nog een stukje gedraaid zodat vierkantje en kruisje horizontaal liggen, en zo met beide wijsvingers op die knoppen gedruktquote:
Ontzettend toffe gamequote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah. Ik twijfel nog of ik die ga halen.
Eens. Maar zeker niet voor iedereen.quote:
Ik heb er pas een paar uur in zitten en ben gisteravo de in de Abyss terecht gekomen, met die Skybridge.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Peejtur het volgende:
Wat doen jullie met dat exploren allemaal? Gewoon rondlopen?
quote:Op maandag 23 maart 2026 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de controller op tafel gelegd, met de buttons van me afgericht, nog een stukje gedraaid zodat vierkantje en kruisje horizontaal liggen, en zo met beide wijsvingers op die knoppen gedrukt
Lees net dat het met de nieuwe patch die nu uit, ze oa dat Arm Wrestling QTE hebben veranderdquote:
Ik ergens ook, maar denk dat i t net als elden ring nooit ga doen. Vrees dat ze voor mij te open wereld gaan zijn en ik ga verzanden in een daaropvovolgend verlammend niks-doen. Het skellige effectquote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah. Ik twijfel nog of ik die ga halen.
Ja dat mag ook wel, was echt niet te doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees net dat het met de nieuwe patch die nu uit, ze oa dat Arm Wrestling QTE hebben veranderd
Ik hou wel van open wereld. Kan me daar dan ook echt aardig in verliezen. Heb een shitload aan uren in GTA V, RDR2, Witcher 3 en recentelijk AC Odyssey.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ergens ook, maar denk dat i t net als elden ring nooit ga doen. Vrees dat ze voor mij te open wereld gaan zijn en ik ga verzanden in een daaropvovolgend verlammend niks-doen. Het skellige effect
Maar wie weet als ik een gat in m'n backlog heb,
Ik speel dit soort games ook meestal in sessies van 3 uurtjes per avond, gaat primaquote:Op maandag 23 maart 2026 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hou wel van open wereld. Kan me daar dan ook echt aardig in verliezen. Heb een shitload aan uren in GTA V, RDR2, Witcher 3 en recentelijk AC Odyssey.
Het zijn voor mij alleen meer spellen voor in de vakantie en niet voor misschien 2-3 uur per avond doordeweeks.
Voor mij zijn dit spellen waar je om 11 uur 's avonds, na 3 uur spelen denkt van oh 1 questje kan nog wel en je uiteindelijk om half 4 naar bed gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel dit soort games ook meestal in sessies van 3 uurtjes per avond, gaat prima
Dat wel, maar gelukkig/helaas (net hoe je het bekijktquote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor mij zijn dit spellen waar je om 11 uur 's avonds, na 3 uur spelen denkt van oh 1 questje kan nog wel en je uiteindelijk om half 4 naar bed gaat
Is gefixedquote:Op maandag 23 maart 2026 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel, was echt niet te doen.Map crash schijnt ook gefixed te zijn, zo maar eens kijken.
Het ziet er in het echt werkelijk schitterend uitquote:Op maandag 23 maart 2026 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat de plaatjes de echte ervaring geen recht aan doen, want ik vind dit juist niet mooi. T ziet er heel vlak uit. Zeker dat met blauw en t rood op t eerste plaatje. En dat schild bijvoorbeeld
Ik vind het er gewoon goed uitzien hoor. En heb het nu op quality gezet en geen problemen.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het ziet er in het echt werkelijk schitterend uit
In ieder geval op de PS5 Pro met PSSR2 en raytracing op high.
Op de pc ziet het er natuurlijk goed uit.
Hoe het er op de base PS5 uit ziet kan ik niet zeggen.
Alles is een Xbox tegenwoordig volgens Phil Spencer, en alleen Xbox games komen tegenwoordig toch naar PlayStationquote:
Gewone PS5?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik vind het er gewoon goed uitzien hoor. En heb het nu op quality gezet en geen problemen.
Nee hoor, Microsoft is in 2025 meermaals de grootste uitgever geweest op PlayStation. Ook gaat het hier over een partner preview, dus vooral 3rd party developers en die komen waarschijnlijk sowieso naar PS5.quote:
30 fps is te weinig, balanced op 40 is acceptabel. Op performance ziet het er wel crap uit.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik vind het er gewoon goed uitzien hoor. En heb het nu op quality gezet en geen problemen.
60fps of GTFO.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
30 fps is te weinig, balanced op 40 is acceptabel. Op performance ziet het er wel crap uit.
Het heeft heel veel ruwe randjes ja. Bossfight mechanics zijn ook niet al te best, al zouden ze daar ook al het nodige aan gesleuteld hebben (Excavatron boss was echt ontzettend slecht ontworpen). Inventory een drama (al hebben we nu geloof ik eindelijk wel een storage container - mega oversight op release), rare cosmetic issues (schild unequippen kan 'visueel' nietquote:Op maandag 23 maart 2026 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens. Maar zeker niet voor iedereen.
Eigenlijk gewoon een single player mmo. Inclusief quests die daar bij horen. Random dingen als een kat uit een boom halen etc.
Ik vermaak me er tot nu toe wel heel goed mee. Het exploren is to tof
Ik vind het er 's nachts ook erg mooi uit zien, vooral met de lichteffecten (op de Pro is de Raytracing high), zowel in de stad als daarbuiten.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het heeft heel veel ruwe randjes ja. Bossfight mechanics zijn ook niet al te best, al zouden ze daar ook al het nodige aan gesleuteld hebben (Excavatron boss was echt ontzettend slecht ontworpen). Inventory een drama (al hebben we nu geloof ik eindelijk wel een storage container - mega oversight op release), rare cosmetic issues (schild unequippen kan 'visueel' niet), warrig verhaal, slechte storytelling
Maar andere dingen doen ze weer enorm goed, zoals inderdaad het exploren, gevoel van schaal, de natuur/omgeving, ook het parkouren werkt zeer puik (je kunt letterlijk overal op klimmen) en terwijl dat vanaf het begin al wel prima gaat krijg je steeds meer mogelijkheden om het navigeren nog makkelijker/leuker te maken.
Ook de dag-nachtcyclus en het verloopt van tijd is heel goed gedaan. Tijd gaat vrij langzaam vergeleken met andere games (1 'in-game' minuut duurt 5 seconden irl), zonsopkomst/ondergang is daarmee ook behoorlijk indrukwekkend. Ik las her en der wat klachten dat de game er 'slecht' uitziet 's nachts, maar ik vind het één van de best ogende games qua nacht/donker.
Combat is behoorlijk uitgebreid, wat alleen maar goed is, maar het is tot nu toe wel allemaal érg simpel. Ik weet niet of anderen dit herkennen maar vrijwel alle mobs tot nu toe (t/m chapter 3) gaan zo enorm snel gestrekt... Je hebt ook megaveel hyper armor op je skills. Als iemand moeite heeft met gevechten, unlock Blinding Flash Finisher
Ok. Goede post weer manquote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
"gewoon een singleplayer mmo"
Echt wat een onzin
Misschien de volgende keer meteen deze inhoud plaatsen ipvquote:Op maandag 23 maart 2026 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Het is gewoon een nietszeggend reductief iets om maar te zeggen, want het heeft gewoon geen basis in realiteit.
Het voelt absoluut niet aan als een mmo. Maargoed de laatste mmo die ik speelde was FF14 online en daarvoor WoW
Misschien zijn er inmiddels ook mmo's waarbij de sidequests die je krijgt ook gewoon cutscenes hebben enzo.
Dragon Age Inquisition, dat voelde pas als een single player MMO. Met npc's die je de meest gare missies ooit gaven, en geeneens cutscenes hadden.
Kingdoms of Amalur had wel een beetje die singleplayer WoW vibe, maar op een goede manier. Toffe game was dat.
Que?quote:
Er zijn er hier een paar die het op de base PS5 spelen, en zij beamen dat het er bij hen ook gewoon mooi uit ziet.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Que?
Ik heb een gewone PS5 ja, maar heb t spel niet.
Ik beoordeelde t op de geposte plaatjes en die vind ik dus echt niet mooi op mijn laptop scherm. Lelijke structuren, zeker dat rode en blauwe. Kijk naar de bindsels om de benen etc. Slecht schaduwwerk. Ik zou er niet lyrisch van worden.
Maar zoals ik t hier hoor zal dat meer met de plaatjes te maken hebben dan met de game
Ik laat t vooral voor de te open wereld en een (naar wat ik hier lees en in recensies) matig verhaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn er hier een paar die het op de base PS5 spelen, en zij beamen dat het er bij hen ook gewoon mooi uit ziet.
Dus daar hoef je het niet voor te laten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |