Nog geen enkele crash gehad gehad, map al tig keer geopend.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef Q. het volgende:
Crimson Desert is gaaf maar elke keer als ik de map open dan crasht de game. En dat is niet zo handig.
Same..quote:Op zondag 22 maart 2026 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog geen enkele crash gehad gehad, map al tig keer geopend.
Ik hoop dat de plaatjes de echte ervaring geen recht aan doen, want ik vind dit juist niet mooi. T ziet er heel vlak uit. Zeker dat met blauw en t rood op t eerste plaatje. En dat schild bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Het spel....
Is wel genieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg RSI als ik er aan terug denk.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hèhè, eindelijk na een uur arm worstelen gewonnen.
Erg kut als je reuma hebt.
Welke spel?quote:
Crimson Desert.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke spel?
Ik heb wat dat betreft een trauma overgehouden aan de afsluitende triatlon in GTA V
Ik heb uiteindelijk de controller op tafel gelegd, met de buttons van me afgericht, nog een stukje gedraaid zodat vierkantje en kruisje horizontaal liggen, en zo met beide wijsvingers op die knoppen gedruktquote:
Ontzettend toffe gamequote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah. Ik twijfel nog of ik die ga halen.
Eens. Maar zeker niet voor iedereen.quote:
Ik heb er pas een paar uur in zitten en ben gisteravo de in de Abyss terecht gekomen, met die Skybridge.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Peejtur het volgende:
Wat doen jullie met dat exploren allemaal? Gewoon rondlopen?
quote:Op maandag 23 maart 2026 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de controller op tafel gelegd, met de buttons van me afgericht, nog een stukje gedraaid zodat vierkantje en kruisje horizontaal liggen, en zo met beide wijsvingers op die knoppen gedrukt
Lees net dat het met de nieuwe patch die nu uit, ze oa dat Arm Wrestling QTE hebben veranderdquote:
Ik ergens ook, maar denk dat i t net als elden ring nooit ga doen. Vrees dat ze voor mij te open wereld gaan zijn en ik ga verzanden in een daaropvovolgend verlammend niks-doen. Het skellige effectquote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah. Ik twijfel nog of ik die ga halen.
Ja dat mag ook wel, was echt niet te doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees net dat het met de nieuwe patch die nu uit, ze oa dat Arm Wrestling QTE hebben veranderd
Ik hou wel van open wereld. Kan me daar dan ook echt aardig in verliezen. Heb een shitload aan uren in GTA V, RDR2, Witcher 3 en recentelijk AC Odyssey.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ergens ook, maar denk dat i t net als elden ring nooit ga doen. Vrees dat ze voor mij te open wereld gaan zijn en ik ga verzanden in een daaropvovolgend verlammend niks-doen. Het skellige effect
Maar wie weet als ik een gat in m'n backlog heb,
Ik speel dit soort games ook meestal in sessies van 3 uurtjes per avond, gaat primaquote:Op maandag 23 maart 2026 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hou wel van open wereld. Kan me daar dan ook echt aardig in verliezen. Heb een shitload aan uren in GTA V, RDR2, Witcher 3 en recentelijk AC Odyssey.
Het zijn voor mij alleen meer spellen voor in de vakantie en niet voor misschien 2-3 uur per avond doordeweeks.
Voor mij zijn dit spellen waar je om 11 uur 's avonds, na 3 uur spelen denkt van oh 1 questje kan nog wel en je uiteindelijk om half 4 naar bed gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel dit soort games ook meestal in sessies van 3 uurtjes per avond, gaat prima
Dat wel, maar gelukkig/helaas (net hoe je het bekijktquote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor mij zijn dit spellen waar je om 11 uur 's avonds, na 3 uur spelen denkt van oh 1 questje kan nog wel en je uiteindelijk om half 4 naar bed gaat
Is gefixedquote:Op maandag 23 maart 2026 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja dat mag ook wel, was echt niet te doen.Map crash schijnt ook gefixed te zijn, zo maar eens kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |