Queen’s Bloodquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:38 schreef Drankster het volgende:Nu begonnen aan Final Fantasy VII Rebirth.
GEWELDIGquote:
Ook ik een serverhok?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef Friday12 het volgende:
We zijn er weer
Fok is verhuisd en ikzelf ben ook verhuist
Gelukkigquote:
naar een huis waar de ramen niet lek zijn?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef Friday12 het volgende:
We zijn er weer
Fok is verhuisd en ikzelf ben ook verhuist
De ramen waren nooit lekquote:Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naar een huis waar de ramen niet lek zijn?
Speelde het als kind op de Xbox. Al jaren loop ik te zeuren dat het nooit op de PS4 en PS5 is uitgekomen.quote:
Op PC is ie prima te spelen dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speelde het als kind op de Xbox. Al jaren loop ik te zeuren dat het nooit op de PS4 en PS5 is uitgekomen.
Ga hem zeker een keer halen. 4K is ook chill.
Op de Switch 1 (en nu Switch 2) speelt het overigens prima. Nu met de Handheld Boost 1080P.
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deckquote:Op zondag 29 maart 2026 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op PC is ie prima te spelen dacht ik.
Steamdeck danquote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deck
quote:
Nu met Bloodlines bezig, zelfde franchise (White wolf).quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
Hunter the reckoning ok cool
(Deze games komen allemaal naar ps5 volgens mij stond zelfs ps5 icoon bij)
Volgens mij niet beschikbaar voor macOS, dus sowieso Steam Deckquote:Op zondag 29 maart 2026 21:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is voor mij een MacBook en een Steam Deck
quote:
Ik heb pas een half uurtje gespeeld, maar tot nu toe is t meer actie dan echt een rollenspel. Maar goed, ik heb ook alleen nog maar ghouls gezien. Ff wachten tot ik echte beslissingen mag gaan makenquote:Op maandag 30 maart 2026 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze hadden het niet eens Bloodlines mogen noemen
Kut graf tering developer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 maart 2026 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pas een half uurtje gespeeld, maar tot nu toe is t meer actie dan echt een rollenspel. Maar goed, ik heb ook alleen nog maar ghouls gezien. Ff wachten tot ik echte beslissingen mag gaan maken
Ja ik ken t verhaal, maar dat wil nog niet zeggen dat t eindresultata niet speelbaar of leuk kan zijn. Of het dan echt een vervolg op Bloodlines is, dat valt idd nog te bezien ja. Ik ga t spelen en meemaken (en ben een VTM speler van >20jaar, dus kritisch genoegquote:Op maandag 30 maart 2026 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |