abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 11:13:26 #251
447051 crew  Peejtur
pi_220591505
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een 87 uit 74 reviews, Capcom _O_
Straks nog wat reviews lezen en kojken. Ben heel erg benieuwd naar deze.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:19:20 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220591559
Ga Pragmata ook zeker wel halen, na Crimson Desert.

Dus dat duurt nog wel even :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220591616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
5 Miljoen exemplaren van Crimson Desert zijn er verkocht, in net geen maand tijd _O_

á 70 euro is 350 miljoen euro _O_

Game heeft zo'n 133 miljoen dollar gekost (geen zin om dat naar euro's om te rekenen).

Een dikke fuck you naar al die peperdure en geflopte liveservice games van de laatste jaren ^p^
Het geeft goede hoop dat ik weer wat meer kan gaan gamen als er weer goede spellen uitkomen.
  donderdag 16 april 2026 @ 14:53:06 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220593296
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 april 2026 @ 19:19:23 #255
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220594728
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit *O*

Ook nog wat gameplay beelden gezien.

Dit wordt wederom een mokervette game _O_

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 april 2026 @ 19:39:15 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220594880
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit *O*

Ook nog wat gameplay beelden gezien.

Dit wordt wederom een mokervette game _O_

Bekijk deze YouTube-video
Ziet er lekker uit
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 19:39:54 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220594886
Meer Metro is altijd goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 16 april 2026 @ 20:03:37 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220595127
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.

RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:06:45 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.

RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is :'(
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 16 april 2026 @ 20:07:39 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220595178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:08:26 #261
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Ja. Zijn inmiddels verhuisd dacht ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:13:03 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595236
De schrijver van de Metro-boeken is Russisch maar woont tegenwoordig elders omdat hij kritisch tegen de regering en tegen de invasie van Oekraïne is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 12:11:55 #263
447051 crew  Peejtur
pi_220598647
Iemand Pragmata al gespeeld?
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:27:01 #264
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220599152
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:11 schreef Peejtur het volgende:
Iemand Pragmata al gespeeld?
Als ik Crimson Desert niet zou hebben gekocht/niet zou spelen dan was ik nu met Pragmata bezig, absoluut.

Maar nee dus.

Al is dat wel de eerstvolgende game die ik ga kopen als ik CD uit heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:21:05 #265
141482 Q.
JurassiQ
pi_220600029
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:11 schreef Peejtur het volgende:
Iemand Pragmata al gespeeld?
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
For great justice!
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:26:33 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220600058
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
Echt dit :D
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:27:53 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220600066
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:22:37 #268
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220600671
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
Dit inderdaad, er ligt nog zoveel :+
SOONY
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 17:53:20 #269
447051 crew  Peejtur
pi_220600808
Ik ga hem aanschaffen voor tussendoor. Speel wel vaker spellen door elkaar.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 17:56:06 #270
38824 crew  Droopie
pi_220600818
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 18:12:36 #271
447051 crew  Peejtur
pi_220600890
LG zou ik dan voor gaan :)
pi_220600984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
In case of televisie altijd LG
pi_220601327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
LG :)
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 19:38:18 #274
38824 crew  Droopie
pi_220601335
Thanks mannen, morgen bestellen en dan eind van de week laten bezorgen.
Hell To The Liars
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:55:31 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220601438
LG Squad present 🫡
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')