Straks nog wat reviews lezen en kojken. Ben heel erg benieuwd naar deze.quote:Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 87 uit 74 reviews, Capcom
Het geeft goede hoop dat ik weer wat meer kan gaan gamen als er weer goede spellen uitkomen.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
5 Miljoen exemplaren van Crimson Desert zijn er verkocht, in net geen maand tijd
á 70 euro is 350 miljoen euro
Game heeft zo'n 133 miljoen dollar gekost (geen zin om dat naar euro's om te rekenen).
Een dikke fuck you naar al die peperdure en geflopte liveservice games van de laatste jaren
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 16 april 2026 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit
Ook nog wat gameplay beelden gezien.
Dit wordt wederom een mokervette game
Bekijk deze YouTube-video
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.
RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
Ja. Zijn inmiddels verhuisd dacht ik.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Als ik Crimson Desert niet zou hebben gekocht/niet zou spelen dan was ik nu met Pragmata bezig, absoluut.quote:
Echt ditquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie.
Dit inderdaad, er ligt nog zoveelquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie.
In case of televisie altijd LGquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?
Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
LGquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?
Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |