Straks nog wat reviews lezen en kojken. Ben heel erg benieuwd naar deze.quote:Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 87 uit 74 reviews, Capcom
Het geeft goede hoop dat ik weer wat meer kan gaan gamen als er weer goede spellen uitkomen.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
5 Miljoen exemplaren van Crimson Desert zijn er verkocht, in net geen maand tijd
á 70 euro is 350 miljoen euro
Game heeft zo'n 133 miljoen dollar gekost (geen zin om dat naar euro's om te rekenen).
Een dikke fuck you naar al die peperdure en geflopte liveservice games van de laatste jaren
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 16 april 2026 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit
Ook nog wat gameplay beelden gezien.
Dit wordt wederom een mokervette game
Bekijk deze YouTube-video
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.
RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?quote:Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
Ja. Zijn inmiddels verhuisd dacht ik.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Als ik Crimson Desert niet zou hebben gekocht/niet zou spelen dan was ik nu met Pragmata bezig, absoluut.quote:
Echt ditquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie.
Dit inderdaad, er ligt nog zoveelquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie.
In case of televisie altijd LGquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?
Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
LGquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?
Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
Jij heb me al van de week die kant opgeduwdquote:
De C is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij heb me al van de week die kant opgeduwd
En nu wil ik eigenlijk de LG G5, tenzij jullie massaal zeggen die C5 is meer dan voldoende
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubelquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De C is meer dan voldoende.
Die G is wel mooier (tenminste dat is die hele platte die aan de muur moet toch?).
Maar voor mij persoonlijk zou het de meerprijs niet waard zijn.
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dusquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubel
Ik heb de Gquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dus
Crimson Desert al uitgespeeldquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Peejtur het volgende:
Pragmata is wel leuk. Wel even heel erg wennen.
Nee, ik was nog met Crimson Desert bezig en als ik daarin vastloop ga ik verder in Windrose. De game die Skull and Bones had moeten zijn (al is het begin wel erg veel black panel en white text, misschien door de F2P origine)quote:
Ik koop echt zelden een spel voor 60,- EUR eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Pragmata demo is overigens nog gewoon te downloaden zag ik.
Game is ook maar 6 tientjes in de Store, wat vandaag de dag een uitzondering is.
Is okay. Beetje saai. Niet uitgespeeld.quote:Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.quote:Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Ik vanaf as zaterdag ook..quote:
quote:
Thanks. Ga hem toch op Steam spelen denk ikquote:Op maandag 20 april 2026 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.
Ik vond hem wel tof.
Niet heel veel gespeeld omdat er andere games tussendoor kwamen.
Beneden hebben we de 77 inchquote:Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vanaf as zaterdag ook..
55 inch voor 3 meter afstand.
Omdat het ook niet continue in your face hoef te zijn. Gamen is ook ontspannen.
Tnx allemaal voor jullie input
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |