abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 11:13:26 #251
447051 crew  Peejtur
pi_220591505
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een 87 uit 74 reviews, Capcom _O_
Straks nog wat reviews lezen en kojken. Ben heel erg benieuwd naar deze.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:19:20 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220591559
Ga Pragmata ook zeker wel halen, na Crimson Desert.

Dus dat duurt nog wel even :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220591616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
5 Miljoen exemplaren van Crimson Desert zijn er verkocht, in net geen maand tijd _O_

á 70 euro is 350 miljoen euro _O_

Game heeft zo'n 133 miljoen dollar gekost (geen zin om dat naar euro's om te rekenen).

Een dikke fuck you naar al die peperdure en geflopte liveservice games van de laatste jaren ^p^
Het geeft goede hoop dat ik weer wat meer kan gaan gamen als er weer goede spellen uitkomen.
  donderdag 16 april 2026 @ 14:53:06 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220593296
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 april 2026 @ 19:19:23 #255
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220594728
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit *O*

Ook nog wat gameplay beelden gezien.

Dit wordt wederom een mokervette game _O_

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 16 april 2026 @ 19:39:15 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220594880
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Net de Metro 2039 reveal gekeken, game komt nog deze winter uit *O*

Ook nog wat gameplay beelden gezien.

Dit wordt wederom een mokervette game _O_

Bekijk deze YouTube-video
Ziet er lekker uit
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 19:39:54 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220594886
Meer Metro is altijd goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 16 april 2026 @ 20:03:37 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220595127
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.

RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:06:45 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
Qua sfeer/immersie zijn de Metro games altijd wel ijzersterk geweest.

RIP aan die ene dev die vrijwillig het leger in is gegaan om tegen de Russen te vechten (het is een Oekraïnse studio), en helaas gesneuveld is :'(
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 16 april 2026 @ 20:07:39 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220595178
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Erg goede games ja. De sfeer is net STALKER maar dan kleinschaliger.
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:08:26 #261
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ook Oekraïnse studio toch, van Stalker?
Ja. Zijn inmiddels verhuisd dacht ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 april 2026 @ 20:13:03 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220595236
De schrijver van de Metro-boeken is Russisch maar woont tegenwoordig elders omdat hij kritisch tegen de regering en tegen de invasie van Oekraïne is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 12:11:55 #263
447051 crew  Peejtur
pi_220598647
Iemand Pragmata al gespeeld?
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:27:01 #264
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220599152
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:11 schreef Peejtur het volgende:
Iemand Pragmata al gespeeld?
Als ik Crimson Desert niet zou hebben gekocht/niet zou spelen dan was ik nu met Pragmata bezig, absoluut.

Maar nee dus.

Al is dat wel de eerstvolgende game die ik ga kopen als ik CD uit heb.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:21:05 #265
141482 Q.
JurassiQ
pi_220600029
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:11 schreef Peejtur het volgende:
Iemand Pragmata al gespeeld?
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
For great justice!
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:26:33 #266
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220600058
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
Echt dit :D
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:27:53 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220600066
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:22:37 #268
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220600671
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2026 15:21 schreef Q. het volgende:

[..]
Heb nog zoveel te spelen en zo weinig tijd. En energie. :')
Dit inderdaad, er ligt nog zoveel :+
SOONY
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 17:53:20 #269
447051 crew  Peejtur
pi_220600808
Ik ga hem aanschaffen voor tussendoor. Speel wel vaker spellen door elkaar.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 17:56:06 #270
38824 crew  Droopie
pi_220600818
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 18:12:36 #271
447051 crew  Peejtur
pi_220600890
LG zou ik dan voor gaan :)
pi_220600984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
In case of televisie altijd LG
pi_220601327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:56 schreef Droopie het volgende:
Okay mensen, zal ik de LG G5 serie kopen 55inch of een Samsung QN90F?

Volgens mij is de ervaring bijna hetzelfde, maar hoor graag wat de bazen van Fok! in huis hebben.
LG :)
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 19:38:18 #274
38824 crew  Droopie
pi_220601335
Thanks mannen, morgen bestellen en dan eind van de week laten bezorgen.
Hell To The Liars
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:55:31 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220601438
LG Squad present 🫡
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 19:59:35 #276
38824 crew  Droopie
pi_220601450
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
LG Squad present 🫡
Jij heb me al van de week die kant opgeduwd :P

En nu wil ik eigenlijk de LG G5, tenzij jullie massaal zeggen die C5 is meer dan voldoende
Hell To The Liars
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:15:26 #277
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220601555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:59 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij heb me al van de week die kant opgeduwd :P

En nu wil ik eigenlijk de LG G5, tenzij jullie massaal zeggen die C5 is meer dan voldoende
De C is meer dan voldoende.
Die G is wel mooier (tenminste dat is die hele platte die aan de muur moet toch?).

Maar voor mij persoonlijk zou het de meerprijs niet waard zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 17 april 2026 @ 20:19:38 #278
38824 crew  Droopie
pi_220601575
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De C is meer dan voldoende.
Die G is wel mooier (tenminste dat is die hele platte die aan de muur moet toch?).

Maar voor mij persoonlijk zou het de meerprijs niet waard zijn.
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubel
Hell To The Liars
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:25:45 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220601615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubel
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dus :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 21:33:08 #280
447051 crew  Peejtur
pi_220602024
Pragmata is wel leuk. Wel even heel erg wennen.
pi_220602163
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dus :P
Ik heb de G _O_ *O* en ben er blij mee O+
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:24:20 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220602214
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Peejtur het volgende:
Pragmata is wel leuk. Wel even heel erg wennen.
Crimson Desert al uitgespeeld :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 april 2026 @ 22:25:22 #283
447051 crew  Peejtur
pi_220602221
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert al uitgespeeld :P
Nee even wat anders tussendoor.
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:24:38 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220607680
Pragmata demo is overigens nog gewoon te downloaden zag ik.

Game is ook maar 6 tientjes in de Store, wat vandaag de dag een uitzondering is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:25:41 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220607685
Tenminste, bij mij geeft ie 6 tientjes aan.
Met dat dynamic pricing van tegenwoordig weet je het nooit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220615643
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:11 schreef Peejtur het volgende:
Iemand Pragmata al gespeeld?
Nee, ik was nog met Crimson Desert bezig en als ik daarin vastloop ga ik verder in Windrose. De game die Skull and Bones had moeten zijn (al is het begin wel erg veel black panel en white text, misschien door de F2P origine)

Bekijk deze YouTube-video
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 20 april 2026 @ 11:11:27 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220618297
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Pragmata demo is overigens nog gewoon te downloaden zag ik.

Game is ook maar 6 tientjes in de Store, wat vandaag de dag een uitzondering is.
Ik koop echt zelden een spel voor 60,- EUR eigenlijk.
Hooguit een Baldur's Gate 3 destijds.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 april 2026 @ 11:11:46 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220618307
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
LG Squad present 🫡
Joe! :D

8-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 april 2026 @ 11:13:35 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220618347
Dit weekend de eerste 4 episodes va Dispatch gespeeld.
Love it. Wat en goede voice acting ook O+

Volgens mij nog maar 2 afl te gaan, dus moet alweer een nieuw spel uitzoeken.
Zag dat South of Midnight nu uit is voor de PS5. Baalde destijds al dat het niet voor de PS uitkwam.
Dus denk dat het die wordt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 20 april 2026 @ 11:13:44 #291
141482 Q.
JurassiQ
pi_220618350
Pragmata is wel fijne game hoor.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP maandag 20 april 2026 @ 20:51:36 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220622817
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 20 april 2026 @ 20:55:57 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_220622840
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Is okay. Beetje saai. Niet uitgespeeld.
For great justice!
  maandag 20 april 2026 @ 20:57:22 #294
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220622851
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.

Ik vond hem wel tof.
Niet heel veel gespeeld omdat er andere games tussendoor kwamen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 21:01:31 #295
38824 crew  Droopie
pi_220622871
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:11 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik heb de G _O_ *O* en ben er blij mee O+
Ik vanaf as zaterdag ook..
55 inch voor 3 meter afstand.

Omdat het ook niet continue in your face hoef te zijn. Gamen is ook ontspannen.

Tnx allemaal voor jullie input :)
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP maandag 20 april 2026 @ 22:17:39 #296
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220623350
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2026 20:55 schreef Q. het volgende:

[..]
Is okay. Beetje saai. Niet uitgespeeld.
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.

Ik vond hem wel tof.
Niet heel veel gespeeld omdat er andere games tussendoor kwamen.
Thanks. Ga hem toch op Steam spelen denk ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:55:46 #297
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220624531
Vanavond laatste aflevering Dispatch spelen :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 22 april 2026 @ 12:22:13 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220632417
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220632944
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik vanaf as zaterdag ook..
55 inch voor 3 meter afstand.

Omdat het ook niet continue in your face hoef te zijn. Gamen is ook ontspannen.

Tnx allemaal voor jullie input :)
Beneden hebben we de 77 inch :@
Wel fijn films kijken zo op 2,5 meter afstand :P

Voor gamen heb ik een kleinere 49 inch geloof ik? Of 55 inch kan ook. Maar zit er 1,5 meter vanaf _O-
pi_220632949
quote:
14s.gif Op maandag 20 april 2026 11:13 schreef Q. het volgende:
Pragmata is wel fijne game hoor.
Ja vergeten te pre orderen. Nu nergens te vinden meer :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')