abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 april 2026 @ 18:36:57 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220557132
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:33 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ook eens proberen! Heb wel eens zin in iets aparts.
Zeker doen! Verschillende eindes ook. En met de laatste update heel veel QoL improvements.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 april 2026 @ 20:53:10 #202
447051 crew  Peejtur
pi_220558226
Iemand nieuwe Life is Strange al gespeeld?
  zaterdag 11 april 2026 @ 21:23:15 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220558554
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Peejtur het volgende:
Iemand nieuwe Life is Strange al gespeeld?
Moet nog alles na de eerste spelen van dat :D

Tevens ff resident evil 3 geïnstalleerd. Crimson Desert was ff teveel lezen voor t moment
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 april 2026 @ 21:26:59 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220558603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Moet nog alles na de eerste spelen van dat :D

Tevens ff resident evil 3 geïnstalleerd. Crimson Desert was ff teveel lezen voor t moment
Die is best te doen maar had best wat langer in de keuken mogen staan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:15:00 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220559519
Koop dit spel mensjes

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220560177
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:57 schreef Friday12 het volgende:
Beide playtroughs van RE2 gedaan. vet spel al was mr x wel irritant
Haha, ik ben toevallig ook een paar dagen geleden overstag gegaan. Ik speel eigenlijk zelden meer. Was alle doorsnee meuk zat. Vorig jaar laten overhalen om Claire Obscure te spelen, en dat was wel een schot in de roos.

Met Crimson Desert had ik geen haast. Open World? Meh...Laat maar. Maar mensen om me heen enthousiast, berichten gelezen, filmpjes gekeken en ook hier overstag gegaan. Dit is er eentje waar ik me nog flink wat uurtjes mee ga vermaken. En mijn man heeft hem nu ook. Die speelde ook nauwelijks meer games en zit er nu ook weer helemaal in.

Met spellen als Claire Obscure en Crimson Desert heeft m'n PS5 eindelijk weer eens iets te doen. Die heeft sinds aanschaf best veel stof lopen happen.
  zondag 12 april 2026 @ 10:37:54 #207
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220561292
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 06:42 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Haha, ik ben toevallig ook een paar dagen geleden overstag gegaan. Ik speel eigenlijk zelden meer. Was alle doorsnee meuk zat. Vorig jaar laten overhalen om Claire Obscure te spelen, en dat was wel een schot in de roos.

Met Crimson Desert had ik geen haast. Open World? Meh...Laat maar. Maar mensen om me heen enthousiast, berichten gelezen, filmpjes gekeken en ook hier overstag gegaan. Dit is er eentje waar ik me nog flink wat uurtjes mee ga vermaken. En mijn man heeft hem nu ook. Die speelde ook nauwelijks meer games en zit er nu ook weer helemaal in.

Met spellen als Claire Obscure en Crimson Desert heeft m'n PS5 eindelijk weer eens iets te doen. Die heeft sinds aanschaf best veel stof lopen happen.
Crimson Desert is idd geweldig _O_

We hebben zelfs een eigen drukbezocht topic vol hulp, screenshots en enthousiastelingen.

GAM / [Crimson Desert]Nu tijdje uit! Tweede indrukken!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220570404
Nu ik er zo over nadenk speel ik de afgelopen jaren eigenlijk alleen nog spellen die NIET zijn uitgebracht door grote Amerikaanse studio's. En zijn de spellen die me het meest geïmponeerd hebben daar ook niet vandaan gekomen.

The Witcher 3 is Pools. Baldur's Gate 3 is Belgisch (R.I.P. Bioware). Claire Obscure is Frans. Crimson Desert Koreaans.

Black Myth Wukong staat nog op m'n wishlist en die is Chinees, maar ik ben bang dat dat net te veel souls like is, en dat soort spellen zijn m'n ding niet.

Uitzondering is RDR 2, door een Amerikaanse studio, maar dat is toch ook al een lfinke tijd geleden.

Die Amerikaanse live service games zijn echt de ziekte. Die laatste Dragon Age was ruk. Stukje gespeeld toen die gratis was. Idem met dat botenspel wat zogenaamd AAAA game was. Ben de naam even kwijt en dat zegt genoeg over hoeveel indruk dat heeft gemaakt.
  maandag 13 april 2026 @ 09:19:39 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220570671
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Peejtur het volgende:
Iemand nieuwe Life is Strange al gespeeld?
Staat in de lijst. Reunion bedoel je toch?
The final one............
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 april 2026 @ 09:26:26 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220570718
Ik denk dat ik op 80/90% van Vampire. The Masquerade: Bloodlines 2 ben.
Ik vind het echt best wel prima. Van een 7.0 naar een 7.5 gegaan. Geen hoogvliegende topper, maar echt prima voor tussendoor. Plus ik denk dat we Bloodlines 1 te veel ophypen met nostalgie. Is dit een echte deel 2? In het begin dacht ik "Nee, te veel combat", maar dat valt nu uiteindelijk echt wel mee.

Het combat systeem vind ik nog steeds niet heel fijn en het feit dat je alle disiplines van alle clans kan krijgen doet me nou niet echt het idee geven dat ik 1 bepaalde clan speel (of dat er dus replay value is). Slechts een paar opties doen me herinneren "O ja, Toreador"

De sidequests zijn er eigenlijk maar in 3 varianten en herhalen zich steeds (maar je doet ze dan toch maar ff):
• Voor de Banu Haqim: a la Witcher een geur spoor volgen en killen (Herhalend, gimmick kennen we nu wel)
• Voor de Tremere: Deliver package of pick-up package (Saai)
• Voor de Lasombra: Kill persoon en vecht met diens bende die en die, daar en daar (Prima)

Maar ik vind de storyline best wel leuk. Kom nu ook wel echt op impactvolle keuze momenten.
De sfeer is lekker venijnig en Vampire-waardig.
En de NPC zijn leuk (en prima uitgewerkt). Tolly O+ Silky O+ Niko O+
Sommige gebieden zien er best mooi uit (de stad zelf wat minder)

Al met al is het een beetje hit or miss: je ziet de potentie maar het had meer kunnen zijn (tja, beetje een lastig developer verhaal). Maar alles bij elkaar opgeteld: Prima voor tussendoor.

Maar ja, de hoofdpersoon heet Phyre en dat lijkt op Fire dus ik zou t gewoon niet spelen ;) O-) :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 april 2026 @ 09:29:08 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220570738
Hierna wordt t denk ik Dispatch.
Daar heb ik volledig op geslapen, maar schijnt heel leuk te zijn? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 april 2026 @ 10:02:46 #212
447051 crew  Peejtur
pi_220571179
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Staat in de lijst. Reunion bedoel je toch?
The final one............
Ja die :)
  maandag 13 april 2026 @ 10:22:12 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220571362
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 10:02 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Ja die :)
Heb je Bloom & Rage ook gespeeld? Zelfde idee (zelfde studio?), maar dan niet canon met deze wereld.
En nu komt er iets van Mixtapes of zo uit, nieuw spel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 april 2026 @ 10:26:56 #214
447051 crew  Peejtur
pi_220571401
Had ik wel zie ik. Weet niet of ik al gespeeld had
  maandag 13 april 2026 @ 10:30:02 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220571426
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Hierna wordt t denk ik Dispatch.
Daar heb ik volledig op geslapen, maar schijnt heel leuk te zijn? :?
Ik zou even wachten op de Nextpatch :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 april 2026 @ 10:54:54 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220571583
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 10:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou even wachten op de Nextpatch :P
Want er komt een nieuwe update aan?
Kan er niet echt iets over vinden (behalve de laatste grote in Feb)

Of trap ik nu in een enorme word-joke met This-patch and Next-Patch :D
Het is maandag.............
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 13 april 2026 @ 11:04:52 #217
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220571637
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Want er komt een nieuwe update aan?
Kan er niet echt iets over vinden (behalve de laatste grote in Feb)

Of trap ik nu in een enorme word-joke met This-patch and Next-Patch :D
Het is maandag.............
:6 ^p^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 april 2026 @ 13:33:41 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220572735
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2026 11:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
:6 ^p^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220573882
twitter


Tippie is de Metro Saga Bundle die nu ¤5,99 kost op PlayStation. Dat zijn onderstaande games met alle DLC.

Metro 2033
Metro Last Light
Metro Exodus
  maandag 13 april 2026 @ 16:18:47 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220573925
De Metro games _O_
Al vond ik de eerste 2 wel beter/leuker dan Exodus.

Niet dat Exodus slecht was, integendeel zelfs, maar ik vond dat lineaire uit de eerste delen beter passen dan het openere van Exodus.

Absolute aanrader als je de games nooit gespeeld hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 april 2026 @ 16:25:07 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220573967
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Tippie is de Metro Saga Bundle die nu ¤5,99 kost op PlayStation. Dat zijn onderstaande games met alle DLC.

Metro 2033
Metro Last Light
Metro Exodus
Metro is geweldig _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 13 april 2026 @ 17:15:59 #222
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220574478
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Tippie is de Metro Saga Bundle die nu ¤5,99 kost op PlayStation. Dat zijn onderstaande games met alle DLC.

Metro 2033
Metro Last Light
Metro Exodus
You have my attention
pi_220574687
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef Drankster het volgende:
Pragmata demo gespeeld.

Zeer positief verrast. Deed me in het begin erg denken aan de controls en feeling van de eerste Dead Space maar werd al snel veel meer met real time hacken (werkt zéér satisfying), dodgen etc. Wapens die je vindt gaan weer weg als de ammo op is dus je moet tactisch met je voorraden omgaan en van het pad af gaan is heel rewarding. Precies mijn type game. Toffe shizzle.

Botst wel een beetje met de release van Saros (zes dagen later) en die pre order staat al vast.

Capcom brengt science-fiction avontuur Pragmata uit op 24 april


Een 87 uit 74 reviews, Capcom _O_
  Eindredactie Games maandag 13 april 2026 @ 17:57:14 #224
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220574751
quote:
2s.gif Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een 87 uit 74 reviews, Capcom _O_
Karel was ook lyrisch - Pragmata
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 13 april 2026 @ 18:47:16 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220575051
Game had al langer mijn interesse, en de demo was tof, dus ik ga hem zeker een keer kopen, maar de komende weken, waarschijnlijk maanden zit ik diep ik Crimson Desert.

Nou ja diep, na 57 uur nog steeds lang niet alles van Hernand gedaan en explored, en dat is pas regio 1.
Van de 5 :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')