Zeker doen! Verschillende eindes ook. En met de laatste update heel veel QoL improvements.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:33 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ook eens proberen! Heb wel eens zin in iets aparts.
Moet nog alles na de eerste spelen van datquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Peejtur het volgende:
Iemand nieuwe Life is Strange al gespeeld?
Die is best te doen maar had best wat langer in de keuken mogen staan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet nog alles na de eerste spelen van dat
Tevens ff resident evil 3 geïnstalleerd. Crimson Desert was ff teveel lezen voor t moment
Haha, ik ben toevallig ook een paar dagen geleden overstag gegaan. Ik speel eigenlijk zelden meer. Was alle doorsnee meuk zat. Vorig jaar laten overhalen om Claire Obscure te spelen, en dat was wel een schot in de roos.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:57 schreef Friday12 het volgende:
Beide playtroughs van RE2 gedaan. vet spel al was mr x wel irritant
Crimson Desert is idd geweldigquote:Op zondag 12 april 2026 06:42 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Haha, ik ben toevallig ook een paar dagen geleden overstag gegaan. Ik speel eigenlijk zelden meer. Was alle doorsnee meuk zat. Vorig jaar laten overhalen om Claire Obscure te spelen, en dat was wel een schot in de roos.
Met Crimson Desert had ik geen haast. Open World? Meh...Laat maar. Maar mensen om me heen enthousiast, berichten gelezen, filmpjes gekeken en ook hier overstag gegaan. Dit is er eentje waar ik me nog flink wat uurtjes mee ga vermaken. En mijn man heeft hem nu ook. Die speelde ook nauwelijks meer games en zit er nu ook weer helemaal in.
Met spellen als Claire Obscure en Crimson Desert heeft m'n PS5 eindelijk weer eens iets te doen. Die heeft sinds aanschaf best veel stof lopen happen.
Staat in de lijst. Reunion bedoel je toch?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:53 schreef Peejtur het volgende:
Iemand nieuwe Life is Strange al gespeeld?
Ja diequote:Op maandag 13 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat in de lijst. Reunion bedoel je toch?
The final one............
Heb je Bloom & Rage ook gespeeld? Zelfde idee (zelfde studio?), maar dan niet canon met deze wereld.quote:
Ik zou even wachten op de Nextpatchquote:Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Ang3l het volgende:
Hierna wordt t denk ik Dispatch.
Daar heb ik volledig op geslapen, maar schijnt heel leuk te zijn?
Want er komt een nieuwe update aan?quote:Op maandag 13 april 2026 10:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op de Nextpatch
quote:Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want er komt een nieuwe update aan?
Kan er niet echt iets over vinden (behalve de laatste grote in Feb)
Of trap ik nu in een enorme word-joke met This-patch and Next-Patch
Het is maandag.............
Metro is geweldigquote:Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Tippie is de Metro Saga Bundle die nu ¤5,99 kost op PlayStation. Dat zijn onderstaande games met alle DLC.
Metro 2033
Metro Last Light
Metro Exodus
You have my attentionquote:Op maandag 13 april 2026 16:08 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Tippie is de Metro Saga Bundle die nu ¤5,99 kost op PlayStation. Dat zijn onderstaande games met alle DLC.
Metro 2033
Metro Last Light
Metro Exodus
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:09 schreef Drankster het volgende:
Pragmata demo gespeeld.
Zeer positief verrast. Deed me in het begin erg denken aan de controls en feeling van de eerste Dead Space maar werd al snel veel meer met real time hacken (werkt zéér satisfying), dodgen etc. Wapens die je vindt gaan weer weg als de ammo op is dus je moet tactisch met je voorraden omgaan en van het pad af gaan is heel rewarding. Precies mijn type game. Toffe shizzle.
Botst wel een beetje met de release van Saros (zes dagen later) en die pre order staat al vast.
Capcom brengt science-fiction avontuur Pragmata uit op 24 april
Karel was ook lyrisch - Pragmataquote:Op maandag 13 april 2026 17:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een 87 uit 74 reviews, Capcom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |