abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220403560
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ben begonnen we zien wel. Hoop dat mr x wel ff optyft. Alleen een van de eerste dingen is dat je hem op de camera ziet
Ja er gaan wel stressvolle momenten voor je komen :+
SOONY
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 10:24:10 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220403562
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:23 schreef DKUp het volgende:

[..]
Super toffe game
Dat wel. Sfeer is goed, gameplay is prima en het ziet er strak uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220403566
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat wel. Sfeer is goed, gameplay is prima en het ziet er strak uit.
Ik vond RE7 Biohazard ook heel tof.
SOONY
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 10:25:57 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220403575
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:24 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik vond RE7 Biohazard ook heel tof.
Die ga ik niet spelen denk ik. Te 'smerig' :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220403594
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ga ik niet spelen denk ik. Te 'smerig' :@
Moet wel bekennen dat het voelt als de horrorfilms waar ik van geniet ja. Eng, donker, griezelige familie en een hoofdpersonage zonder inhoud. Resident Evil Village is qua gameplay flink beter. Alleen was het verhaal zo makkelijk uit te stippelen het kasteel.

Resident Evil 3 has reached 17k concurrent players on Steam, its highest player count since launch

RE Requiem effect en een sale. Resident Evil 3 is wel tof als je hem meteen speelt na Resident Evil 2. Voelt aan als een toffe expansion.
SOONY
pi_220403640
Mijn top Resident Evil RE Engine games:
1. Resident Evil 4
2. Resident Evil 9 Requiem
3. Resident Evil 2
4./5. Resident Evil 7 Biohazard en 5. Resident Evil 8 Village
6. Resident Evil 3

Ze zijn allemaal goed. Resident Evil 3 voelt alleen aan als een expansion op Resident Evil 2. Speelt meer als een actie game. Gebruikt dezelfde locaties en flink korter dan de rest.


7 Biohazard en 8 Village blijf ik lastig vinden welk deel ik beter vind. Neig naar 7 Biohazard, maar 8 Village zijn de gameplay, vijanden variatie en locaties beter.

[ Bericht 19% gewijzigd door DKUp op 22-03-2026 10:45:24 ]
SOONY
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 10:44:00 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220403679
Ik heb RE2 en 3 allebei op Steam. 3 had wel meer tijd in de keuken nodig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 maart 2026 @ 10:47:28 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220403699
Je paard kan sliden???

Sprint met je paard en dan crouch

:D
.
Bruh

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 22 maart 2026 @ 10:51:19 #34
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220403730
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
Je paard kan sliden???

Sprint met je paard en dan crouch

:D
.
Bruh

[ afbeelding ]
Oeh dat moet ik straks uitproberen _O- _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 22 maart 2026 @ 11:56:40 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220404081
Het spel....

Is wel genieten




welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 22 maart 2026 @ 12:25:44 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220404219
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2026 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Het spel....

Is wel genieten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk net als met RDR2 en Breath of the Wild en Tears of the Kingdom, dat de wereld zelf eigenlijk het hoofdpersonage is.

Zo vol, rijk, sfeervol en schitterend _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 22 maart 2026 @ 14:30:17 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220405027
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:23 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja er gaan wel stressvolle momenten voor je komen :+
Een beetje is niet erg maar de tyrant die telkens voor je spawnde is gewoon niet leuk. Verder was het een vette game
  zondag 22 maart 2026 @ 14:31:06 #38
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220405039
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 10:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Moet wel bekennen dat het voelt als de horrorfilms waar ik van geniet ja. Eng, donker, griezelige familie en een hoofdpersonage zonder inhoud. Resident Evil Village is qua gameplay flink beter. Alleen was het verhaal zo makkelijk uit te stippelen het kasteel.

Resident Evil 3 has reached 17k concurrent players on Steam, its highest player count since launch

RE Requiem effect en een sale. Resident Evil 3 is wel tof als je hem meteen speelt na Resident Evil 2. Voelt aan als een toffe expansion.
Dat was mijn plan. Ik weet dat Nemesis daar in zit.
  zondag 22 maart 2026 @ 14:36:44 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220405096
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het is eigenlijk net als met RDR2 en Breath of the Wild en Tears of the Kingdom, dat de wereld zelf eigenlijk het hoofdpersonage is.

Zo vol, rijk, sfeervol en schitterend _O_
wil het uiteindelijk wel spelen. Maar eerst verhuizen :D
  zondag 22 maart 2026 @ 14:38:46 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220405111
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]
wil het uiteindelijk wel spelen. Maar eerst verhuizen :D
Je kunt in Crimson Desert kennelijk ook huizen kopen.

2 Vliegen in een klap *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 22 maart 2026 @ 14:47:17 #41
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220405187
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Je kunt in Crimson Desert kennelijk ook huizen kopen.

2 Vliegen in een klap *O*
Pff veel te lastig die game op t moment.Was zo moe en ik stond naar een ikea kast handleiding te kijken... Ben gewoon maar naar huis gegaan :')
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 15:00:52 #42
447051 crew  Peejtur
pi_220405395
Grrr Lentilsgedoe. Opdracht van Renee om Fish porridge te geven werkt niet. Heb er 3 gemaakt maar kan ze niet geven. En moet nu weer opnieuw gaan vissen en andere ingrediënten halen. Dan maar hopen dat het dan wel werkt. Die opdracht lang voor me uitgeschoven. Doe ik het eindelijk, gaat het niet goed.
  Eindredactie Games zondag 22 maart 2026 @ 15:47:12 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220406006
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 15:00 schreef Peejtur het volgende:
Grrr Lentilsgedoe. Opdracht van Renee om Fish porridge te geven werkt niet. Heb er 3 gemaakt maar kan ze niet geven. En moet nu weer opnieuw gaan vissen en andere ingrediënten halen. Dan maar hopen dat het dan wel werkt. Die opdracht lang voor me uitgeschoven. Doe ik het eindelijk, gaat het niet goed.
Dat ging bij mij aanvankelijk ook fout door het eerst te verkopen via trade -> sell, daarna door het als 'gift' te overhandigen maar beide zijn niet correct :') Als je het juiste gerecht in je inventory hebt krijg je een extra menu-optie als je naar haar terugloopt (iets van 'deliver' als ik me niet vergis, op pc iig)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 15:59:23 #44
447051 crew  Peejtur
pi_220406193
Ja ondertussen idd gelukt eindelijk.

En mijn eerste vastloper ervaren. Gelukkig niet veel terug gegaan.
  zondag 22 maart 2026 @ 16:27:22 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220406603
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 15:00 schreef Peejtur het volgende:
Grrr Lentilsgedoe. Opdracht van Renee om Fish porridge te geven werkt niet. Heb er 3 gemaakt maar kan ze niet geven. En moet nu weer opnieuw gaan vissen en andere ingrediënten halen. Dan maar hopen dat het dan wel werkt. Die opdracht lang voor me uitgeschoven. Doe ik het eindelijk, gaat het niet goed.
Heb je de juiste fish soup gemaakt?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2026 @ 17:45:03 #46
447051 crew  Peejtur
pi_220407227
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Heb je de juiste fish soup gemaakt?
Bij 1 keer niet idd. Maar had op gegeven moment ze allemaal en kon ik niet overhandigen.
pi_220408750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:59 schreef Drankster het volgende:

[..]
Heb je je PS5 Pro via de Denon of rechtstreeks op je TV aangesloten?

Lees ook veel dingen over video transfer rate op automatic zetten (volgens mij is dit standaard).

Ook veel tokkies met een budget 4k tv die 120Hz tot 1080p ondersteunen waardoor de resolutie ook omlaag gaat en dus minder mooi beeld. Daarom gewoon LG OLED GENOT
Heb geen Pro gwn nog mn oude launch day ps5. Maar alles zit goed aangesloten met de juiste instellingen en hardware. Ben echt een nerd met dat soort dingen dus daar ligt het niet aan hoor ;)

Heb hem op steam gekocht nu, op PC draait het echt top en het ziet er fantastisch uit op dezelfde C3 display nu.

7800xt/5800x3d op 1440p native met cinematic settings 60-80fps :9~

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 22-03-2026 21:08:41 ]
  zondag 22 maart 2026 @ 21:04:01 #48
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220408768
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 15:00 schreef Peejtur het volgende:
Grrr Lentilsgedoe. Opdracht van Renee om Fish porridge te geven werkt niet. Heb er 3 gemaakt maar kan ze niet geven. En moet nu weer opnieuw gaan vissen en andere ingrediënten halen. Dan maar hopen dat het dan wel werkt. Die opdracht lang voor me uitgeschoven. Doe ik het eindelijk, gaat het niet goed.
Je moet een specifieke fish porridge maken geloof ik, de standaard. Ik had 1 tender en twee standaard, werkte niet.

Vlak boven ‘Nas River’ op de kaart is een vendor die visjes verkoopt.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:18:36 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220408887
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je moet een specifieke fish porridge maken geloof ik, de standaard. Ik had 1 tender en twee standaard, werkte niet.

Vlak boven ‘Nas River’ op de kaart is een vendor die visjes verkoopt.
Modest
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:54:24 #50
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220409161
MR X veels te snel in clair playtroough ik ga ff wat anders spelen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')