Leuk om in de hoek te zetten 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of hij gaat voor een liefhebber op vinted 🤢
Dit moet toch wel stinken? Dat kan gewoon niet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Leuk om in de hoek te zetten 😂
Naast de placenta 👌 (als jullie me zoeken ... ik ben even spugen)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Leuk om in de hoek te zetten 😂
Die weet van gekkigheid niet meer welke onzin ze allemaal heeft uitgekraamd. Maar de goedgelovige volgmoekes slikken alles wat AM bij elkaar liegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
AM die schrijft over tot middernacht gedrapeerde pubers over stoelen en banken.
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Precies. En met de tweeling is het zó zwaar. Zucht, steun. En dan komen er nog 2 achteraan. J zal wel de pleaser blijven, maar ik denk dat ze aan L nog haar handen vol gaat krijgen op haar 60e.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Ze weet dat dat de manier is dat ze wordt gezien😥quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
Ik vind het echt heel sneu. Dat meisje heeft zo ontzettend goed door (denk ik) dat ze op deze manier wél aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
Inderdaad, die hebben we toch al vaker voorbij zien komen? Omdat t kind ff garnalen leuk vond is ze nu opgescheept met alleen maar kadootjes in garnaal thema nu al een hele lange tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt die prik 🤦♂ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
Slimme zet van de ijskraam👍. Daar ben ik als ouder zelf aan toe na zo'n afspraak 🤣quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehad![]()
Haar kind krijgt voor iedere medische afspraak een cadeau
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat opruimen🥳
Buiten, niet in huis. Of bedoelt ze in dit geval ook dat Dion dat gaat doen?
En gelukkig heeft ze ook vandaag weer geld uit kunnen geven.
Nee, nee. Ze gaan met een vuilniszak naar buiten, zwerfafval opruimen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?
Nou echt. Ik heb te doen met haar. Die lieve, zachtaardige en zorgzame kinderen die zichzelf wegcijferen worden helaas vaak zo omdat dat dé manier is waarop ze wel liefde en aandacht krijgen. Maar met risico dat ze een people pleaser wordt die niet goed grenzen kan stellen, laag zelfbeeld, en alle problemen die daar maar weer uit voort kunnen komen. Ik hoop dat het voor dat meisje allemaal niet zover komt, maar met Annemarie als moeder heb ik eerlijk gezegd niet veel hoop.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
Want binnen niks meer te doen.. en hoe gaat ze dat doen met de koala aan haar geplakt?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, nee. Ze gaan met een vuilniszak naar buiten zwerfafval opruimen.
Dat is ook zo , de kinderen moeten elke dag naar hun slaapkamer om 21.00 urquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze Dion naar buiten stuurt met een afvalzak.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want binnen niks meer te doen.. en hoe gaat ze dat doen met de koala aan haar geplakt?
En meteen al reactie van AM.. : hou je bek, elegante reactie wel. Maar ze leest verder niet mee hoor 😉quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad, die hebben we toch al vaker voorbij zien komen? Omdat t kind ff garnalen leuk vond is ze nu opgescheept met alleen maar kadootjes in garnaal thema nu al een hele lange tijd.
Ze zoekt waarschijnlijk eerst zelf uit wat ze kan gebruiken, de leftovers gaan in het kastje?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me Sanneke af of dat weggeefkastje bedoelt is voor de buurt of voor haarzelf?
Te dom om te poepen 🤦♀quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:45 schreef FluVo67 het volgende:
Volgens mevrouw Nagelkerke hoef je in Nederland niet arm te zijn. En is er de voedselbank dus... Makkelijk praten met een villa in Essen, een keet in Spanje en een Porsche en Tesla op de oprit. Deze vrouw heeft geen enkel besef wat er buiten haar bubbel zich afspeelt.
Die word haar eigen beste klant. En andere mensen mogen dat kastje dan voor haar vullenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me Sanneke af of dat weggeefkastje bedoelt is voor de buurt of voor haarzelf?
Die last zit nu vastgeplakt aan Tim.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik vind hem er vooral uitzien alsof er een last van hem afgevallen is. Stuk aantrekkelijker ook.
Ik vroeg me ook af waarom dat slot? Moeten ze dan eerst bij haar aanbellen om wat uit t kastje te halen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar ook gewoon een weggeefkastje dat op slot kan? Die hebben wij hier in de buurt niet hoor. Wat is dat dan voor iets raars? Dan kan niemand behalve zij er wat uitpakken. En niemand wat inzetten?
Misschien wat ‘snachts op slot kan, soms worden die dingen weleens geplunderd?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar ook gewoon een weggeefkastje dat op slot kan? Die hebben wij hier in de buurt niet hoor. Wat is dat dan voor iets raars? Dan kan niemand behalve zij er wat uitpakken. En niemand wat inzetten?
Ze wil het ‘s nachts op slot kunnen doen. Geen slecht idee denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind het nog erger dat zij een stem heeft.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft stem advies 🫣 zou iemand dat aannemen van iemand die nauwelijks de bank af komt?
Dit kan best wat minder.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat een gezeik bij Sanneke. Ach wat kan ze zeiken en zeuren en zaniken over letterlijk alles. Heeft zij ooit iets positiefs in gezien? Verschrikkelijk mens. Mentale achterstand, autisme of wat ze allemaal heeft en ontkent. Maar ze is een naar, energiezuigende, negatieve levens vermoeiende teek.
Nee hier straalt de positiviteit vanaf.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat een gezeik bij Sanneke. Ach wat kan ze zeiken en zeuren en zaniken over letterlijk alles. Heeft zij ooit iets positiefs in gezien? Verschrikkelijk mens. Mentale achterstand, autisme of wat ze allemaal heeft en ontkent. Maar ze is een naar, energiezuigende, negatieve levens vermoeiende teek.
Aangestoken door Sanneke 😉quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee hier straalt de positiviteit vanaf.
Ongevraagd advies!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:59 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap niet dat ze geen afzuigkap hebben. Zo'n systeem dat alles via een plafond ding moet afzuigen heb ik ook weinig vertrouwen in.
En een paar planken links van de kookplaat en je kan daar je magnetron opzetten en andere losse dingen. En als je direct afdroogt is je aanrecht ook weer opgeruimd.
En overdag moet ze dan thuisblijven om te zien of niemand het dan plundert?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze wil het ‘s nachts op slot kunnen doen. Geen slecht idee denk ik.
Ze zit toch altijd thuis op de bank.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En overdag moet ze dan thuisblijven om te zien of niemand het dan plundert?
Hier zijn er mensen die met grote shoppers alle kastjes af gaan en alles er uit halen. Behalve de verse groenten, die blijven liggen.
Laat maar komen die huil. Het mag er zijn❤quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Er zit een huil in me vast na het kijken van de zoveelste story van Sanneke met hemeltergend onvermogen.
Lieve huil, kom maar, ik ben er klaar voor.
Maar dan moet ze én M vermaken/opletten dat hij de vuilnisbak niet plundert/boekjes voor 6+ met hem lezen/met hem in de tuin spelen én via de videodeurbel in de gaten houden wie er voor het kastje staat en wat/hoeveel ze meepakken..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zit toch altijd thuis op de bank.
Nu gaat het koken zelfs te snelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:43 schreef Jippiejappie het volgende:
😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Er zit een huil in me vast na het kijken van de zoveelste story van Sanneke met hemeltergend onvermogen.
Kruip maar lekker in je verdrietholletje, daar mag je alles laten gaan #thoughtsandprayersquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Verdrietholletje 🤣😱quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kruip maar lekker in je verdrietholletje, daar mag je alles laten gaan #thoughtsandprayers
Misschien moet je yoni laten stomen. Of je energetisch laten reinigen door Ellen. Halleluja!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
😂😂 ik ga stukquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:17 schreef Nieve het volgende:
Dank jullie wel voor jullie zachtheid, ik voel me echt lichter door jullie. Het was niet makkelijk om me zo kwetsbaar op te stellen, maar ik voel me gedragen en gezien.
Erg he, koken op inductie is moeilijk, want op 5 gaat alles te hard. Echt, dan zet je hem lager. Maar de oven deugt ook al niet, dus ook de laatste keer zelfgemaakte pizza. Op naar thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Eet Sanneke nu alweer pizza? 😅 Oh well, morgen weer een nieuwe poging voor een gezonde levensstijl..
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Verdomme ik stik.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Het is inderdaad niet perse veel ruimte, maar wie bedenkt het om daar een afdruiprek 100% van de tijd te laten staan? Ze kunnen prima naast de koelkast een grote plank maken, of kast en daar de airfryer, magnetron etc op zetten zou je denken. Maar dat heeft niemand hen verteld, in plaats daarvan moet er een kastje komen voor buiten. Echt prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wel fijn dat ook Sanneke me aan het lachen maakte 😂 "heb bijna geen aanrecht en dat komt door de magnetron" laat aanrecht vol rotzooi zien 😂🤣😂 ja joh! Echt bizar die magnetron!! Daar ligt het echt aan 😂🤣
Nooit geweten dat je echt aanrecht nodig had om pizza op te warmen 🤔
Dat is wat ze wilde, tijd besparen! Net als dichtbij de winkels wonen. Zou volgens haar ook tijd besparen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nu gaat het koken zelfs te snel
🤣 Nou laat ik het zo zeggen dat ik een flinke hoestbui kreeg nadat mijn water het verkeerde gat op schoot. ( Daarintegen: dit gebeurd vaker als ik vergeet dat ik drink en wil praten. 🤣 ) Maar ik had echt even ervan de slappe lach.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Moet ik je Heimlichen?
Of doe je een DBM’etje
Dat was niet de vader van mcw, volgensmij de "opa".quote:Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Nog meer mensen die het opvalt dat de godfather niet meer genoemd (of gezien) wordt?
(Alleen laatst heel even aan de overkant van het voetbalveld bij de kinderen).
Heb je het over de knuffel? Want dat was een kreeft 😅quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Zou AM weten dat een krab niet hetzelfde is als een garnaal?
Toen ik nog kinderen had in M’s leeftijd konden activiteiten me vaak niet lang genoeg duren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Dat is wat ze wilde, tijd besparen! Net als dichtbij de winkels wonen. Zou volgens haar ook tijd besparen.
Eens, leren ze ontzettend veel van. En als ouder ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:42 schreef LeSage het volgende:
[..]
Toen ik nog kinderen had in M’s leeftijd konden activiteiten me vaak niet lang genoeg duren.
Lekker op m’n gemak naar de supermarkt, onderweg kletsen, was toch weer een uurtje van de dag gevuld.
En ook koken, kinderstoel erbij of leertoren en dan kletsen of meehelpen (iets later).
Haast in haar leven is echt raar.
Effing f*cking sterk ben je, altijd maar op karakter doorgaan, nu mag je effing lief zijn voor jezelf. Ga lekker simsen of serietje doen vanavond.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:17 schreef Nieve het volgende:
Dank jullie wel voor jullie zachtheid, ik voel me echt lichter door jullie. Het was niet makkelijk om me zo kwetsbaar op te stellen, maar ik voel me gedragen en gezien.
Bij de BMR prik pas vaak na 10 dagen toch ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef Maremare het volgende:
Flip van DBM begint koorts te krijgen na z'n BMR vaccinatie van vanmiddag. Hij reageerde altijd al heftig op vaccinaties.
Volgens mij krijgt zo'n beetje alle kinderen koorts na een vaccinatie en is het een milde bijwerking.
Maar nee, bij DBM in huis reageren ze er natuurlijk weer heftig op 🫣
5 tot 12 dagen inderdaad. Maar bij DBM wijkt het altijd af en is het altijd heftig, ernstig en zwaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:57 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Bij de BMR prik pas vaak na 10 dagen toch ?
Dat wordt met gierende banden naar de HAP!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef Maremare het volgende:
Flip van DBM begint koorts te krijgen na z'n BMR vaccinatie van vanmiddag. Hij reageerde altijd al heftig op vaccinaties.
Volgens mij krijgt zo'n beetje alle kinderen koorts na een vaccinatie en is het een milde bijwerking.
Maar nee, bij DBM in huis reageren ze er natuurlijk weer heftig op 🫣
Dacht ik ook... altijd als iedereen in huis al was vergeten dat je die prik had gehaald werden ze wat griepig 🤣quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:57 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Bij de BMR prik pas vaak na 10 dagen toch ?
Maar DBM heeft toch voorspellende gaven? Zij weet ook altijd al dat naar school gaan niet lukt de rest van de week, dat ze de HAP weer moet bellen in het weekend etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp 'begint koorts te krijgen' nooit. Je hebt verhoging of koorts of niet.
Verhoging betekent niet dat er koorts aankomt🤷♀️.
Zet inderdaad naast de koelkast of naast het fornuiseen open keukenkast neer waar met een stekkerdoos, waar je de magnetron neer kan zetten en de andere keukenapparatuur op te bergen zoals de airfryer en de sodastream. Droog de spullen gelijk af zodat je dat grote afdruiprek niet op het aanrecht staat en plaats in beslag neemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:26 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet perse veel ruimte, maar wie bedenkt het om daar een afdruiprek 100% van de tijd te laten staan? Ze kunnen prima naast de koelkast een grote plank maken, of kast en daar de airfryer, magnetron etc op zetten zou je denken. Maar dat heeft niemand hen verteld, in plaats daarvan moet er een kastje komen voor buiten. Echt prioriteiten.
Ze voelde het vanmorgen al aan dr karakter denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Maremare het volgende:
[..]
Maar DBM heeft toch voorspellende gaven? Zij weet ook altijd al dat naar school gaan niet lukt de rest van de week, dat ze de HAP weer moet bellen in het weekend etc.
Ben ook heel benieuwd naar welke samenwerkingen ze niet meer gaat doenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Danielle_ het volgende:
Zal AM niet meer met Snuggs of Wild samenwerken? Dat zou echt zoveel schelen in de vreselijke content voor haar kinderen in het geval van Snuggs, of in de onnodige hoeveelheid deo cases bij Wild. Spannundddd… 😉 Ik hoop op Snuggs, voor de meiden. Want Jet wordt nu al 9, dus die is anders ook snel de pineut…
Ze heeft toch mooie theedoeken met kersjes gekregen? Ik zou zeggen dat het afdruiprek weg kan als ze die theedoeken gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:26 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet perse veel ruimte, maar wie bedenkt het om daar een afdruiprek 100% van de tijd te laten staan? Ze kunnen prima naast de koelkast een grote plank maken, of kast en daar de airfryer, magnetron etc op zetten zou je denken. Maar dat heeft niemand hen verteld, in plaats daarvan moet er een kastje komen voor buiten. Echt prioriteiten.
Ze heeft 1x de kookplaat gebruikt (‘en toen stond het helemaal blank want we hebben geen afzuiging’ 😁) en nu 1x de oven.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap best dat Sanneke ff moet wennen aan inductie, is toch ff anders dan dr oude fornuis.
Toen wij van electrische naar gas gingen moest ik ook weer ff wennen.
Maar dat constante gezeur, wees toch eens blij met wat je hebt. Eindelijk een huis, weg uit de keet.
Zaterdag bowlen, zondag 3 verjaardagen en maandag weer ziekquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:54 schreef Clavis het volgende:
Flip morgen thuis vanwege beginnende griep, donderdag uitzieken en vrijdag bijkomen. Weer een week voorbij.
Eens. Schijnheilige … die Lotte.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:44 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte b die zelf een andere vrouw nu voor schot zet , dat is toch ook afmaken ….
Dat tiktok account laat ze vaker zien. Privacy doen de Geertsen niet aan maar wel mekkeren over dat fans haar ongevraagd dingen opsturen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:06 schreef Shuri het volgende:
Annemarie kijkt ook nooit naar wat ze post. Nu gaat Suus met Suus paardrijden. En van de andere S. laat ze ook gewoon de accountnaam zien van (ik denk) Tiktok.
Altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zaterdag bowlen, zondag 3 verjaardagen en maandag weer ziek
De knuffel heb ik niet eens gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb je het over de knuffel? Want dat was een kreeft 😅
Edit; oh het inpakpapier 🙃
Wild liet ze gisteren nog zien. Tot mijn ergernis want dat merk is alles behalve milieubewust.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Danielle_ het volgende:
Zal AM niet meer met Snuggs of Wild samenwerken? Dat zou echt zoveel schelen in de vreselijke content voor haar kinderen in het geval van Snuggs, of in de onnodige hoeveelheid deo cases bij Wild. Spannundddd… 😉 Ik hoop op Snuggs, voor de meiden. Want Jet wordt nu al 9, dus die is anders ook snel de pineut…
Triest dat ze diegene met naam en al op insta gooit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Schijnheilige … die Lotte.
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:35 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies met timmie die dit nu de fam en gezin noemt …. Kan snel wisselen daar
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:35 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies met timmie die dit nu de fam en gezin noemt …. Kan snel wisselen daar
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??
Ja ze heeft idd nooit andere mensen op beeld, en de mama van Tim zijn kinderen zal het wel niet goed vinden dat ze in beeld komen,closetvan val laat ook nooit de andere kinderen zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:04 schreef Avea het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.
Nog steeds haar eigen kinderen in zwemkleding voor 100.000+ volgers wat ik ook afkeur maar in ieder geval nog respect voor de privacy van anderen.
Put the pink glasses down.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?
Eens zal het punt komen dat je ze laat kennismaken lijkt mij.
Voor zolang het duurtquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou heeft het afvallen ook weer uitgevonden.
Denk dat de moeder het niet wil, want Mies zou ze er vast het liefst gewoon maximaal op gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:04 schreef Avea het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.
Nog steeds haar eigen kinderen in zwemkleding voor 100.000+ volgers wat ik ook afkeur maar in ieder geval nog respect voor de privacy van anderen.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Sofietje kan de kritiek niet meer snel genoeg swifferen, dus zet ze de comments uitquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:44 schreef FluVo67 het volgende:
Wat is er loos bij de Nagelkerkjes? Onder de vlogs van vandaag en gister zijn de reacties uitgeschakeld. Gister een raar dagverslag op FB en vandaag weer. Geen cocktails, bloemetjes of temperatuurbordfoto's. En ook op FB maar beperkt reageren mogelijk. Is er stront aan de knikker of troubles in paradise?
Zeker, maar waarom dat "eens" al zo snel moet? En zo maximaal? Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog. Ze geeft niemand - ook zichzelf niet - tijd om aan dingen te wennen of iets langzaam af te tasten. Het wordt er met een rotgang doorgedrukt. Niet gek dat haar emoties continu nog alle kanten uitvliegen (waarvoor alle begrip, maar dat is toch een teken dat je nog zaken te verwerken hebt).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tim heeft toch twee meisjes?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??
Ik heb van die makkelijke droog matten, leg je neer als je ze gebruikt, berg je tussendoor op.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft toch mooie theedoeken met kersjes gekregen? Ik zou zeggen dat het afdruiprek weg kan als ze die theedoeken gaat gebruiken.
Hahaha ja dat dacht ik ook. Leuke foto voor instagram ook..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat MW weer met een kind in bed lag, maar het is Tim😂
Even mezelf quoten maar ik bedacht me net (het is tijd dat ik ga slapen..) dat dat jaar misschien al voorbij is. En hebben Mies&Tim al een jaar een relatie en zijn ze maaaanden geleden al begonnen met het langzaam introduceren van Tim bij de klaver. Nu heb ik MCW ook een tijdlang niet gevolgd maar zou dat kunnen qua tijdslijn? Dus vanaf voorjaar 2025 ofzo? Al heeft de poly dan naar de buitenwereld (en dus ook indirect naar de kinderen toe met al het 'poseren voor de perfecte plaatjes') dan maandenlang echt een mega poppenkast gespeeld. Dat lijkt me bijna nog ingewikkelder voor de klaver.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
... Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog.
Ach ja , wat is wijsheid en wie bepaalt wanneer het wel mag/kan.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom dat "eens" al zo snel moet? En zo maximaal? Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog. Ze geeft niemand - ook zichzelf niet - tijd om aan dingen te wennen of iets langzaam af te tasten. Het wordt er met een rotgang doorgedrukt. Niet gek dat haar emoties continu nog alle kanten uitvliegen (waarvoor alle begrip, maar dat is toch een teken dat je nog zaken te verwerken hebt).
Zomaar wat leesvoer (of misschien inspiratie voor een nieuwe podcastaflevering van niveau);
https://www.oudersvannu.n(...)e-doe-je-dat~21158a7
https://www.echtscheiding(...)duceren-aan-kinderen
En natuurlijk zal spindokter Mies het wel weer zo draaien dat de kinderen dit zo wilden omdat ze zo gek zijn op Tim of dat ze "het echt niet meer tegen kon houden". Of dat ze haar "coming out" met Tim wel moest maken omdat ze anders ge-out zo worden door een juicechannel ofzo (wat een sneu leven heeft ze dan eigenlijk, nooit meer privacy voor jezelf en voor jouw kinderen).
Wel goed dat ze ieder geval de kinderen van Tim niet in beeld brengt.
Ik weet ff niet precies wanneer ze officieel uit elkaar zijn gegaan. Maar pas daarna is Tim officieel geïntroduceerd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:28 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten maar ik bedacht me net (het is tijd dat ik ga slapen..) dat dat jaar misschien al voorbij is. En hebben Mies&Tim al een jaar een relatie en zijn ze maaaanden geleden al begonnen met het langzaam introduceren van Tim bij de klaver. Nu heb ik MCW ook een tijdlang niet gevolgd maar zou dat kunnen qua tijdslijn? Dus vanaf voorjaar 2025 ofzo? Al heeft de poly dan naar de buitenwereld (en dus ook indirect naar de kinderen toe met al het 'poseren voor de perfecte plaatjes') dan maandenlang echt een mega poppenkast gespeeld. Dat lijkt me bijna nog ingewikkelder voor de klaver.
Ik vind "goed voelen voor hen" een slechte maatstaf. Het gaat om het welzijn van de kinderen. En iedere nieuwe liefde (Sjaak en nu Tim) worden gelijk geïntroduceerd als nieuwe liefde van het leven. Maximaal samenwonen en nieuwe 'stief' (in dit geval) zusjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ach ja , wat is wijsheid en wie bepaalt wanneer het wel mag/kan.
Ik sta niet in haar schoenen zij is niet alleen in deze beslissing, voor hen zal het zo wel goed voelen.
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
5 tot 12 dagen inderdaad. Maar bij DBM wijkt het altijd af en is het altijd heftig, ernstig en zwaar.
Ben benieuwd wanneer wij de oproep krijgen voor zoon. Hij gaat vaak met mij mee als ik de griepprik of coronaprik moet halen. Dus hij weet hoe het er aan toe gaat. Verwacht hier dus geen prikangst enzo.
In jouw geval snap ik dat helemaal. Jullie zullen ook duidelijke instructies hebben vanuit het ziekenhuis wat je moet doen bij koorts etc.quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:37 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).
🤣😂 eens!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith klinkt een beetje gepikeerd dat mensen niet de herinneringen van haar fietstocht willen zien 🫣
Het gaat bij dbm ook meer om "het staat op internet dus wij hebben het en dan ook x6!!"quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:37 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith klinkt een beetje gepikeerd dat mensen niet de herinneringen van haar fietstocht willen zien 🫣
Ik moet bij die ophemel filmpjes vsn Judith altijd denken aan van due Amerikaanse programma's.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂
Zoals altijd, het is weer maximaal overdreven. Zal ze binnenkort ook wel starten met sparen voor de kinderen van Tim, net als ze deed voor de kinderen van JvP. Want allemaal gelijk enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Zo keek ik naar de foto waarbij Tim met de twee oudsten van MCW in het zwembad staat. Hij lijkt de oudere broer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat MW weer met een kind in bed lag, maar het is Tim😂
quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:33 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.
eigenlijk is het diep triest. Zij kan totaal geen structuur krijgen in het runnen van een gezin.quote:
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:33 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.
Die oude filmpjes mag ze van mij ook houden inderdaad 🫣quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂
100% eens met jou. Het gaat niet om haar. Dit gaat om de kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.
Die moeten ook maar dealen met de fratsen van hun puberale ouders. En ja, ook Koen, want die heeft Jacq ook in huis gehaald een paar jaar geleden.
Scheiden is geen doodzonde, dat kan gebeuren, maar die kinderen maar weer opzadelen met nieuwe partners en broertjes/zusjes, daar kun je wel mee wachten.
Koen en Jacq waren koud het huis uit of hun nieuwste held bleef al slapen.
Je hebt de helft van de week geen kinderen, de eerste tijd kun je dan toch heerlijk verliefd doen met je nieuwe partner en dan na een stabiele tijd kun je ze eens rustig met elkaar kennis laten maken. Af en toe een dagje, kijken waar de behoeftes van je kinderen liggen.
Tim is er binnen een paar maanden ineens fulltime, bizar vind ik het.
Ja dat geloof ik, maar ga jij ook steeds dingen verzinnen en liegen over je kinderen? Dacht het niet he.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:28 schreef miep123456 het volgende:
Over het in de stress schieten wanneer er iets met je kinderen is het volgende, als je systeem niet anders geleerd heeft hoe te reageren, heeft dat gevolgen hoe je reageert.
Daar heb je vaak geen eens echt controle over, het gebeurt en hoe je dan handelt is naar wat in dit geval DBM voelt.
Het is echt heel vervelend gevoel, en nee ik ben geen DBM fan maar ik heb wel in een systeem geleefd waarbij mijn lichaam/mind behoorlijk uit de bocht kon vliegen en het overkomt je gewoon.
Maar onthou; van dikke worstels krijg je mooie vruchten!quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:35 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die mama lotje weer. Ze is maximaal getriggerd door het berichtje van die andere dame. Kan ze stoer doen dat het haar niets doet, maar dan maak je er geen 3 stories over.
Sowieso vind ik het achterlijk hoe die fluflu's scheiden verheerlijken. Want de kinderen krijgen er zulke lieve en leuke mensen bij! Echt, doe normaal.
Ik denk trouwens dat ze ook uit elkaar gaan. Want lotte is een rupsje nooit genoeg en uiteindelijk wordt deze relatie ook weer normaal.
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sofietje kan de kritiek niet meer snel genoeg swifferen, dus zet ze de comments uit
Uiteindelijk is het wel zo dat iedere moeder wel het beste wil voor haar kinderen, soms is de keuze moeilijk in wanneer die je het goed.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
“Volg je moedergevoel want dat klopt altijd.”
Ik zie toch veel moeders onder fluflu’s waarvan ik denk dat ze beter om advies of hulp kunnen vragen ipv hun gevoel volgen. Ik vind het echt zo’n dooddoener.
Maar jij refereert en redeneert vanuit jouw ideeën en ervaring, anderen doen dat waarschijnlijk ook. En dan kan het best zijn dat jullie ideeën en ervaringen niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel zo dat iedere moeder wel het beste wil voor haar kinderen, soms is de keuze moeilijk in wanneer die je het goed.
Ik heb ook wel eens keuzes gemaakt die op dat moment goed voelden voor de kinderen en waarvan ik later dacht: dat had ik anders moeten doen.
Je kunt niet altijd alle factoren die erbij komen kijken voorspellen.
We kunnen hier allemaal commentaar geven op de fluflus maar we zien maar een fragment van hun leven.
Wat speelt er zich tussen de insta Posts af? We weten het niet het is een vertekend beeld.
Ik vind dat je niet goed een oordeel kunt geven over wat goed en fout is, bijv bij een scheiding, omdat je het complete plaatje niet hebt.
Beetje ingewikkeld verwoord door mij misschien 😉
Ja dat bedoel ik ook , we kunnen wel oordelen over wat goed of fout is, wat we anders zouden doen, maar uiteindelijk doet iedere moeder wat in haar situatie op dat moment het beste lijkt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar jij refereert en redeneert vanuit jouw ideeën en ervaring, anderen doen dat waarschijnlijk ook. En dan kan het best zijn dat jullie ideeën en ervaringen niet hetzelfde zijn.
Veel dingen zijn leuk om te volgen op het moment. Terugblikken zijn vrijwel nooit leuk, behalve voor jezelf en hechte familie. Foto´s van de bevalling rond de verjaardag van je kind zijn het ergste.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja heel bijzonderquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weer
Echt helemaal dit!quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Scheiden is geen doodzonde, dat kan gebeuren, maar die kinderen maar weer opzadelen met nieuwe partners en broertjes/zusjes, daar kun je wel mee wachten.
Je hebt de helft van de week geen kinderen, de eerste tijd kun je dan toch heerlijk verliefd doen met je nieuwe partner en dan na een stabiele tijd kun je ze eens rustig met elkaar kennis laten maken. Af en toe een dagje, kijken waar de behoeftes van je kinderen liggen.
Gewoon overheen lezen. Dat gaat vanzelf weer liggen. Ik skip ook alles van AM, DBM, HVK, Sanneke, die bakkersfamilie want m.i. oninteressant. Kan gewoon allemaal naast elkaar bestaan, lijkt me.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop niet dat we weer gaan verzanden in een topiclange discussie over het wel of niet goed handelen van M en of het wel of niet goed is voor haar kinderen.
Dat doe ik wel over vele fluflu's maar gaat mij erom dat ik het jammer zou vinden als er weer mot komt, er weer geveegd moet gaan worden of enkele dagen een break van dit topic.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:48 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen. Dat gaat vanzelf weer liggen. Ik skip ook alles van AM, DBM, HVK, Sanneke, die bakkersfamilie want m.i. oninteressant. Kan gewoon allemaal naast elkaar bestaan, lijkt me.
ik ben wel eens in India geweest en ondanks dat ik een makkelijke eter ben was ik daar op momenten toch heel blij geweest met een reep haha. Nog nooit zo'n erge voedselvergiftiging gehad als daar, van de kip overigens. Dus ookal snap ik wat je wil zeggen, bij India heb ik ook het beeld van : neem maar rijstwafels mee en repen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weer
Ze hebben onwaarheden verteld over de extra studiedagen die school heeft. Dat school dat zo inplant dat ouders lang weekend weg kunnen. Kan me voorstellen dat je daar als school niet blij mee bent en ze daar misschien op zijn aangesproken? En Sofie kan niet zo goed tegen kritiek dus ik vermoed dat ze met een pesthumeur daar in Spanje zit.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:42 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder![]()
Verder lijkt het erop dat Sofie niet wil laten zien dat ze nog in Spanje zitten, waarschijnlijk vanwege teveel kritiek?
En zo zie je maar, als je niet dagelijks een verslag en vlog zou posten, kun je sommige dingen prima voor jezelf houden. Maar nu valt het op.
Blijkbaar is het geld nog steeds het belangrijkst.
In Indiaquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
1 keer in India geweest (voor werk) maar hoef er nooit meer heen 🫣quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:05 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik ben wel eens in India geweest en ondanks dat ik een makkelijke eter ben was ik daar op momenten toch heel blij geweest met een reep haha. Nog nooit zo'n erge voedselvergiftiging gehad als daar, van de kip overigens. Dus ookal snap ik wat je wil zeggen, bij India heb ik ook het beeld van : neem maar rijstwafels mee en repen.
Zeer bijzonder. Gaan er prat op dat ze veel reizen en avontuurlijk zijn. Maar aanpassen aan iets is niet hun sterkste kant. En die repen is natuurlijk weer reclame voor die dingen waarmee we poosje geleden door alle influencers mee werden dood gegooid. Daar heeft Sofie ook Oegand mee overleefd. En met pizza.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die bevallingsfilmpjes bij AM hoeven van mij inderdaad ook niet elke keerquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Veel dingen zijn leuk om te volgen op het moment. Terugblikken zijn vrijwel nooit leuk, behalve voor jezelf en hechte familie. Foto´s van de bevalling rond de verjaardag van je kind zijn het ergste.
Dit dus. Daarmee kun je alles onder het tapijt schuiven.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
“Volg je moedergevoel want dat klopt altijd.”
Ik zie toch veel moeders onder fluflu’s waarvan ik denk dat ze beter om advies of hulp kunnen vragen ipv hun gevoel volgen. Ik vind het echt zo’n dooddoener.
Dit dus. En wat betekent het voor hoe zij later zelf relaties aangaan.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:33 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dit dus. Daarmee kun je alles onder het tapijt schuiven.
Mies kiest vooral voor zichzelf in deze (en nee daarmee zeg ik niet dat ze geen goede moeder voor haar kinderen is) Maar het is gewoon bewezen dat het zo snel in huis halen van een nieuwe partner (en laten we het over de voogeschiedenis dan nog maar niet hebben) heel schadelijk kan zijn voor de kinderen.
Deze jonge kinderen worden opnieuw gedwongen zich te hechten. Want er is wederom een nieuw persoon hele dagen in huis, die ook nog eens een ouderrol inneemt.
Dat heeft niks met interpreteren te maken, dat zijn gewoon feiten vanuit onderzoeken.
Enne de Nagelkerkjes? Hoe weten we zo zeker dat ze nog in Spanje zijn?
Dacht dat het aan mij lag, maar ze moet sowieso al veel moeite doen om te bukken om ze over haar voet te krijgen 😳 En ze zitten hartstikke strak 🤔 Maar hey, er komt weer een virusje aan want ze voelt zich niet zo lekker/is buiten adem (ik gok dat dat toch echt met haar gewicht te maken heeft 🤷🏼♀. Toen ik zelf zwaarder was had ik ook echt snel minder lucht, dus ik snap het wel)quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:
DBM deze knee sleeves zijn alweer te los.
Nou ik zie iemand heel veel moeite moeten doen om deze überhaupt over haar knie heen te krijgen.
Kritiek kan Sofie niet zo goed tegen. En al die fans met het is jullie gegund en verder geblaat: zien die echt niet dat het niet normaal is hoe vaak zij de hort op zijn? Dat kinderen maar van school worden gehaald etc?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:04 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: alleen de berichten laten staan dat het hen zoooo gegund is, dat ze moeten genieten, bla bla. Ondertussen vermoed ik dat ze nog altijd in Spanje zitten, maar dat niet kunnen laten zien. Dus plaatsen we een foto van de bende van ellende, en een nietszeggende foto van Madelief van 12 jaar geleden. En schakelen we snel over op de reis van Guusje. Stiekem zou ik hopen dat school hier toch iets van meekrijgt. En dat daar geen taart of worstenbrood tegenop kan om een gesprek met de leerplichtambtenaar te voorkomen...
Ze heeft het over legday. Ze staat naast een legpress (als dat de goede naam is die ik gebruik) met een berg gewichten erop.quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:38 schreef MonaB het volgende:
Ik kijk niet zo vaak bij DBM, maar ik sta wel elke keer versteld van de gewichten die ze noemt. 160 kilo? Vorig jaar 260 kilo? Ik lees wel eens wat bij mannelijke gewichtheffers die er voor lange tijd meerdere keren per week mee bezig zijn, en die spreken over lagere gewichten dan dit. Als ik opzoek met google kom ik ook (veel) lagere suggestiegewichten tegen. (Het mag duidelijk zijn dat ik hier helemaal niks van ken, de kettlebells waar ikzelf mee werk zijn acht of tien kilo.)
Gaat het dan over acht keer na elkaar 20 kilo heffen als ze het over 160 kilo heeft? Dat lijkt me niet de gebruikelijke manier om over gewichten te praten. Dan zeg je toch 8x20kg? Of ben ik helemaal niet mee?
(Net twee thuisbatterijen van 46 kilo elk naar binnen gedragen samen met mijn man, en dat was echt al wel een beetje een uitdaging, dus bij 160 kilo - laat staan 260 - kan ik me helemaal niks voorstellen.)
Ja vond ik ook jammer. Ze had haar 'ikslaap zo slecht klaaguurtje' ook zonder deze info kunnen doen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:52 schreef Danielle_ het volgende:
Milou doet het altijd zo goed, niet allerlei info over de kinderen delen, maar nu gooit ze toch even online dat er met een van de kinderen iets is. Zo jammer weer…
nee zeker niet, ze doet zeker dingen die in twijfel getrokken kunnen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:05 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, maar ga jij ook steeds dingen verzinnen en liegen over je kinderen? Dacht het niet he.
Voor de poepgarantie van het hele gezin🤢🤢 Sowieso, elke dag een voorgerecht (of vaak in ieder geval) en nagerecht, lijkt wel een restaurant (op de kwakken op de borden na dan🤮) De hoeveelheden lijken wel op die van een meerdere sterren restaurant ookquote:Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die zaad crackers van AM komen toch ook een keer hun neus uit of niet?
Ze zullen vast lekker zijn, maar iedere dag?
En de reactiebalk laten staan maar geen ongevraagd advies geven hoor dames!quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:52 schreef Danielle_ het volgende:
Milou doet het altijd zo goed, niet allerlei info over de kinderen delen, maar nu gooit ze toch even online dat er met een van de kinderen iets is. Zo jammer weer…
En geen dag te laat 🫣😂quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar.... Judith heeft de roze trui aan ipv de grijze formally know as white trui!! Geen aantoonbare aanwijzingen dat er gedoucht is.. maar trui is iig vervangen
Die besparing gaat ze behoeden voor een hoop ellende.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
Wat te denken van die eeuwige cinnamonrolls? Ze lijkt wel bezeten, duurt tot na de lancering van de gebakkenluchtmeukbox, dan zie je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In Oudenbosch hadden ze dat misschien nog voor elkaar gekregen. Maar de school waar de twee jongsten nu zitten, zal hier misschien niet zo van gecharmeerd zijn. En inderdaad: als mijn kind geen vrij krijgt voor iets wel belangrijks, en deze twee kunnen gewoon nog dagen in Spanje blijven zonder dat daar echt een reden voor is, dan zou ik als ouder ook bij de schooldirectie aankloppen. Dat komt ervan als je je hele leven online gooit.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
Je moet wat met al die verschillende desemstarters. Maar er gaat een godsvermogen doorheen met al die zaadjes en pitjes. Zo goedkoop is dat allemaal niet. Maar hé, alles voor de box die binnenkort uitkomt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat ze ze iedere dag weer in dat veel te krappe potje zit te purren ... als ze toch zo weer op zijn doe ze gewoon in een brood trommel ofzo... Waarom een sier potje waar ze eigenlijk niet in passen???quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze doet een DBM'tje. Die tip is namelijk gewoon gejat van iemand van TikTok.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
Haar kinderen zijn denk ook slechte slapers als je dat zo af en toe bij haar leest. Regelmatig nachten van 4 of 5 uur slaapquote:Op woensdag 18 maart 2026 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja vond ik ook jammer. Ze had haar 'ikslaap zo slecht klaaguurtje' ook zonder deze info kunnen doen.
En haar slechte slapen zal verder niks met haar schermtijd te maken hebben...
kwam bij mij ook langs en ik vroeg met hetzelfde af. Triestquote:Op woensdag 18 maart 2026 12:55 schreef mitt het volgende:
Die Pascal met anorexia kwam weer als voorgesteld bericht langs in mijn feed. Is er dan niemand in de omgeving die dan even zegt, doe maar even niet
Wahaha!! 🤣 Wat voor aantoonbaar bewijs wil je hebben? Dat ze nat en in haar nakie een filmpje maakt en dat online gooit?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar.... Judith heeft de roze trui aan ipv de grijze formally know as white trui!! Geen aantoonbare aanwijzingen dat er gedoucht is.. maar trui is iig vervangen
Klopt, maar ze laat op haar horloge ook regelmatig zien dat ze laat naar bed gaat. En veel schermtijd voor je naar bed gaat is niet bevorderlijk voor je slaap.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:50 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn denk ook slechte slapers als je dat zo af en toe bij haar leest. Regelmatig nachten van 4 of 5 uur slaap
Ik bedoelde dus geen dag te vroeg 🤦♀quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nou.... minstens 9 dagen te laat... 😂
Misschien wil ze de nieuwe gierige Gerda worden, in haar content kamer 🫣quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Klopt legpress 160 kilo is niet echt veel wel leuk. Ik train nu 1,5 jaar en zat al redelijk vlot op 160kilo. Zie veel jonge meiden echt snel die 160 kilo wegduwen. Het wegduwen met de benen gaat redelijk vlot in leuk gewicht. Zeker voor vrouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft het over legday. Ze staat naast een legpress (als dat de goede naam is die ik gebruik) met een berg gewichten erop.
Ik doe 160kg haar zeker niet na maar vraag me dan automatisch af of ze herhalingen doet of 1x 160kg.
1x160 is nog steeds knap natuurlijk, maar denk dat je voor je spieropbouw etc herhalingen moet doen. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van, dus misschien praat ik wel onzin haha
Minder vet haar zou helpenquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:04 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Wahaha!! 🤣 Wat voor aantoonbaar bewijs wil je hebben? Dat ze nat en in haar nakie een filmpje maakt en dat online gooit?
Misschien kan ze een foto laten zien van het zwarte badwaterquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:04 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Wahaha!! 🤣 Wat voor aantoonbaar bewijs wil je hebben? Dat ze nat en in haar nakie een filmpje maakt en dat online gooit?
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze een foto laten zien van het zwarte badwater
Das voor het kneuterige sfeerbeeldquote:Op woensdag 18 maart 2026 12:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat ze ze iedere dag weer in dat veel te krappe potje zit te purren ... als ze toch zo weer op zijn doe ze gewoon in een brood trommel ofzo... Waarom een sier potje waar ze eigenlijk niet in passen???
Ze kopieert letterlijk teksten van anderen over dingen die haar en haar kinderen zogenaamd overkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:57 schreef miep123456 het volgende:
[..]
nee zeker niet, ze doet zeker dingen die in twijfel getrokken kunnen worden.
Mwah nee maar een iets minder smoezelige look zoals frisse haren enzoquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:04 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
🤢quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?
En dan alsnog foute eieren want die vrije uitloopeieren zijn geen 0 eieren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Ik vind dit echter iets tussen school en de ouders (niet alleen de moeder natuurlijk).quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
Ik zie haar nergens bedelen, ze geeft aan wat de haar tegen argumenten waren om niet te gaan o.a dure tickets en hoe met de meiden, staat niets raars bij. Haar man werkt volgens mij veel dus kan een oppas probleempje zijn.. daarbij heeft ze geen ouders meer, dus ja snap haar wel. Zie haar nergens om tickets vragenquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:17 schreef Maremare het volgende:
Die Patricia Baudewijns zit te hengelen naar betaalde stedentrips denk ik. Ze is met haar zoon naar Valencia geweest. Getwijfeld of ze zou boeken, want ja nog 2 kinderen, te dure vliegtickets. Lijkt me dat dat er wel af moet kunnen als je alle andere vakanties aangeboden krijgt van Sunweb.
Je hebt de website van die school geraadpleegd om dat hier te kunnen posten?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Ja, ja en ja.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:31 schreef Flipflop12 het volgende:
Zit AM nou zelfs in de hottub met Lot nog filmpjes te maken en te plaatsen met tekst? 😕
Die ziet mama echt niet anders dan met vastgeplakt scherm. Intriest.
Ik had de hoop dat ze haar telefoon in het water zou laten vallen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:31 schreef Flipflop12 het volgende:
Zit AM nou zelfs in de hottub met Lot nog filmpjes te maken en te plaatsen met tekst? 😕
Die ziet mama echt niet anders dan met vastgeplakt scherm. Intriest.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat ze haar telefoon in het water zou laten vallen.
Als hij al niet waterproof zou zijn, zou er vanavond nog een nieuwe gehaald worden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Flinke aanname doe je hier!quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de website van die school geraadpleegd om dat hier te kunnen posten?
Dat gaat wel wat ver, vind je zelf ook niet.
Lees anders nog even de openingspost van dit topic.
Ze vraagt niet letterlijk om tickets. Dat doen andere fluflu's ook niet. Maar surprise surprise, vaak krijgen ze ineens toch waar ze niet letterlijk om gevraagd hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik zie haar nergens bedelen, ze geeft aan wat de haar tegen argumenten waren om niet te gaan o.a dure tickets en hoe met de meiden, staat niets raars bij. Haar man werkt volgens mij veel dus kan een oppas probleempje zijn.. daarbij heeft ze geen ouders meer, dus ja snap haar wel. Zie haar nergens om tickets vragen
Ik stel gewoon een vraag. Nog even uit de openingspost:quote:
quote:Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
Dus Bob heeft dan een lekker modderbadquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?
Dan word ze helemaal leip denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
😂quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dus Bob heeft dan een lekker modderbad
Er komt geen mot als iedereen elkaars mening respecteert .quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik wel over vele fluflu's maar gaat mij erom dat ik het jammer zou vinden als er weer mot komt, er weer geveegd moet gaan worden of enkele dagen een break van dit topic.
Ik denk alleen: waarom plaats je dit? Morgen laat een ander zien hoe ze haar steunkousen aantrektquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:
DBM deze knee sleeves zijn alweer te los.
Nou ik zie iemand heel veel moeite moeten doen om deze überhaupt over haar knie heen te krijgen.
Hopen dat iemand dat dan filmt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan word ze helemaal leip denk ik
Dat zou grappig zijn 😆quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Hopen dat iemand dat dan filmt.
En hoe heeft ze dat gedaan? Was Mijan mee? Bhs passen met een kind erbij is niet mijn hobby🙃quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die voor het eerst sinds haar zwangerschap een bh draagt. Dat bh loos leven was ook altijd wel duidelijk te zien. 🙈
Had zij niet eerder een samenwerking met zo’n bh merk waar je er een paar van krijgt en wat niet lekker zit stuur je terug?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die voor het eerst sinds haar zwangerschap een bh draagt. Dat bh loos leven was ook altijd wel duidelijk te zien. 🙈
Tim had geen woonruimte meer, dus, hup, naar de boerderie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.
Die moeten ook maar dealen met de fratsen van hun puberale ouders. En ja, ook Koen, want die heeft Jacq ook in huis gehaald een paar jaar geleden.
Je leest toch specificaties als je iets koopt? Ik wel maar ja nu weer schooien straks om gratis verzendkostenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:00 schreef JaNeeDan het volgende:
De uitgespaarde euro van de eieren is Sanneke in veelvoud kwijt aan verzendkosten van een dekbedovertrek en kussenslopen.
Als ze de omschrijving had gelezen had ze trouwens geweten dat de slopen apart verkocht worden.
Ik weet het net al huizen verbouwen etc, bij Patricia heb ik er alleen misschien zelf minder moeite mee omdat zij wel heel hard werken, Milou zelfdequote:Op woensdag 18 maart 2026 16:12 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze vraagt niet letterlijk om tickets. Dat doen andere fluflu's ook niet. Maar surprise surprise, vaak krijgen ze ineens toch waar ze niet letterlijk om gevraagd hebben.
Ik wel. Ik wil sowieso weten welke materialen erin zitten, wasvoorschrift, afmetingen, wel of geen instopstrook etc.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je leest toch specificaties als je iets koopt? Ik wel maar ja nu weer schooien straks om gratis verzendkosten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |