Zaterdag bowlen, zondag 3 verjaardagen en maandag weer ziekquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:54 schreef Clavis het volgende:
Flip morgen thuis vanwege beginnende griep, donderdag uitzieken en vrijdag bijkomen. Weer een week voorbij.
Eens. Schijnheilige … die Lotte.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:44 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte b die zelf een andere vrouw nu voor schot zet , dat is toch ook afmaken ….
Dat tiktok account laat ze vaker zien. Privacy doen de Geertsen niet aan maar wel mekkeren over dat fans haar ongevraagd dingen opsturen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:06 schreef Shuri het volgende:
Annemarie kijkt ook nooit naar wat ze post. Nu gaat Suus met Suus paardrijden. En van de andere S. laat ze ook gewoon de accountnaam zien van (ik denk) Tiktok.
Altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zaterdag bowlen, zondag 3 verjaardagen en maandag weer ziek
De knuffel heb ik niet eens gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb je het over de knuffel? Want dat was een kreeft 😅
Edit; oh het inpakpapier 🙃
Wild liet ze gisteren nog zien. Tot mijn ergernis want dat merk is alles behalve milieubewust.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Danielle_ het volgende:
Zal AM niet meer met Snuggs of Wild samenwerken? Dat zou echt zoveel schelen in de vreselijke content voor haar kinderen in het geval van Snuggs, of in de onnodige hoeveelheid deo cases bij Wild. Spannundddd… 😉 Ik hoop op Snuggs, voor de meiden. Want Jet wordt nu al 9, dus die is anders ook snel de pineut…
Triest dat ze diegene met naam en al op insta gooit.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Schijnheilige … die Lotte.
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:35 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies met timmie die dit nu de fam en gezin noemt …. Kan snel wisselen daar
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:35 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies met timmie die dit nu de fam en gezin noemt …. Kan snel wisselen daar
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??
Ja ze heeft idd nooit andere mensen op beeld, en de mama van Tim zijn kinderen zal het wel niet goed vinden dat ze in beeld komen,closetvan val laat ook nooit de andere kinderen zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:04 schreef Avea het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.
Nog steeds haar eigen kinderen in zwemkleding voor 100.000+ volgers wat ik ook afkeur maar in ieder geval nog respect voor de privacy van anderen.
Put the pink glasses down.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?
Eens zal het punt komen dat je ze laat kennismaken lijkt mij.
Voor zolang het duurtquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:02 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Milou heeft het afvallen ook weer uitgevonden.
Denk dat de moeder het niet wil, want Mies zou ze er vast het liefst gewoon maximaal op gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:04 schreef Avea het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het goed vind dat zijn kinderen niet op de filmpjes te zien zijn, en ook niet hordes andere mensen/kinderen zoals de meeste fluflu's wel doen.
Nog steeds haar eigen kinderen in zwemkleding voor 100.000+ volgers wat ik ook afkeur maar in ieder geval nog respect voor de privacy van anderen.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:03 schreef Nieve het volgende:
Er zit een huil in me vast na het kijken van de zoveelste story van Sanneke met hemeltergend onvermogen.
Lieve huil, kom maar, ik ben er klaar voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |