abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220367911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Moet ik je Heimlichen?

Of doe je een DBM’etje
🤣 Nou laat ik het zo zeggen dat ik een flinke hoestbui kreeg nadat mijn water het verkeerde gat op schoot. ( Daarintegen: dit gebeurd vaker als ik vergeet dat ik drink en wil praten. 🤣 ) Maar ik had echt even ervan de slappe lach.
pi_220367919
Ik snap best dat Sanneke ff moet wennen aan inductie, is toch ff anders dan dr oude fornuis.
Toen wij van electrische naar gas gingen moest ik ook weer ff wennen.
Maar dat constante gezeur, wees toch eens blij met wat je hebt. Eindelijk een huis, weg uit de keet.
pi_220367935
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Verdomme ik stik.
Laat de stik er maar uit, het mag er zijn!
pi_220367945
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Nog meer mensen die het opvalt dat de godfather niet meer genoemd (of gezien) wordt?

(Alleen laatst heel even aan de overkant van het voetbalveld bij de kinderen).
Dat was niet de vader van mcw, volgensmij de "opa".
pi_220367946
Zou Sanneke niet weten dat je een oven moet voorverwarmen en op bepaalde graden kunt instellen? Het lijkt wel alsof ze gewoon de knop heeft omgedraaid. Ja dan gaat het wel snel idd.
pi_220368002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Zou AM weten dat een krab niet hetzelfde is als een garnaal?
Heb je het over de knuffel? Want dat was een kreeft 😅

Edit; oh het inpakpapier 🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_220368024
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:29 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dat is wat ze wilde, tijd besparen! Net als dichtbij de winkels wonen. Zou volgens haar ook tijd besparen.
Toen ik nog kinderen had in M’s leeftijd konden activiteiten me vaak niet lang genoeg duren.
Lekker op m’n gemak naar de supermarkt, onderweg kletsen, was toch weer een uurtje van de dag gevuld.
En ook koken, kinderstoel erbij of leertoren en dan kletsen of meehelpen (iets later).
Haast in haar leven is echt raar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220368062
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:42 schreef LeSage het volgende:

[..]
Toen ik nog kinderen had in M’s leeftijd konden activiteiten me vaak niet lang genoeg duren.
Lekker op m’n gemak naar de supermarkt, onderweg kletsen, was toch weer een uurtje van de dag gevuld.
En ook koken, kinderstoel erbij of leertoren en dan kletsen of meehelpen (iets later).
Haast in haar leven is echt raar.
Eens, leren ze ontzettend veel van. En als ouder ook.
pi_220368103
Flip van DBM begint koorts te krijgen na z'n BMR vaccinatie van vanmiddag. Hij reageerde altijd al heftig op vaccinaties.

Volgens mij krijgt zo'n beetje alle kinderen koorts na een vaccinatie en is het een milde bijwerking.

Maar nee, bij DBM in huis reageren ze er natuurlijk weer heftig op 🫣
pi_220368128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:17 schreef Nieve het volgende:
Dank jullie wel voor jullie zachtheid, ik voel me echt lichter door jullie. Het was niet makkelijk om me zo kwetsbaar op te stellen, maar ik voel me gedragen en gezien. O+
Effing f*cking sterk ben je, altijd maar op karakter doorgaan, nu mag je effing lief zijn voor jezelf. Ga lekker simsen of serietje doen vanavond.
pi_220368140
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef Maremare het volgende:
Flip van DBM begint koorts te krijgen na z'n BMR vaccinatie van vanmiddag. Hij reageerde altijd al heftig op vaccinaties.

Volgens mij krijgt zo'n beetje alle kinderen koorts na een vaccinatie en is het een milde bijwerking.

Bij de BMR prik pas vaak na 10 dagen toch ?
pi_220368250
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:57 schreef Nooomi het volgende:

[..]
5 tot 12 dagen inderdaad. Maar bij DBM wijkt het altijd af en is het altijd heftig, ernstig en zwaar.

Ben benieuwd wanneer wij de oproep krijgen voor zoon. Hij gaat vaak met mij mee als ik de griepprik of coronaprik moet halen. Dus hij weet hoe het er aan toe gaat. Verwacht hier dus geen prikangst enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 17-03-2026 21:21:57 ]
pi_220368274
Moest wel lachen om de story van Merlin over het huis. ‘Op de foto’s ziet het er toch anders uit’. Alsof het in het echt ineens kleurrijk is?!

Fijn dat het verkocht is, al kreeg ik er geld bij dan zou ik voor die vraagprijs er nooit willen wonen. Voor dat geld kan je een prachtig vrijstaand huis kopen zonder ingebouwd te zijn aan alle kanten.
pi_220368278
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:53 schreef Maremare het volgende:

Dat wordt met gierende banden naar de HAP!
pi_220368316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:57 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Dacht ik ook... altijd als iedereen in huis al was vergeten dat je die prik had gehaald werden ze wat griepig 🤣
pi_220368358
Ik begrijp 'begint koorts te krijgen' nooit. Je hebt verhoging of koorts of niet.
Verhoging betekent niet dat er koorts aankomt🤷‍♀️.
pi_220368375
Zal AM niet meer met Snuggs of Wild samenwerken? Dat zou echt zoveel schelen in de vreselijke content voor haar kinderen in het geval van Snuggs, of in de onnodige hoeveelheid deo cases bij Wild. Spannundddd… 😉 Ik hoop op Snuggs, voor de meiden. Want Jet wordt nu al 9, dus die is anders ook snel de pineut…
pi_220368379
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp 'begint koorts te krijgen' nooit. Je hebt verhoging of koorts of niet.
Verhoging betekent niet dat er koorts aankomt🤷‍♀️.
Maar DBM heeft toch voorspellende gaven? Zij weet ook altijd al dat naar school gaan niet lukt de rest van de week, dat ze de HAP weer moet bellen in het weekend etc.
pi_220368384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:26 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het is inderdaad niet perse veel ruimte, maar wie bedenkt het om daar een afdruiprek 100% van de tijd te laten staan? Ze kunnen prima naast de koelkast een grote plank maken, of kast en daar de airfryer, magnetron etc op zetten zou je denken. Maar dat heeft niemand hen verteld, in plaats daarvan moet er een kastje komen voor buiten. Echt prioriteiten.
Zet inderdaad naast de koelkast of naast het fornuiseen open keukenkast neer waar met een stekkerdoos, waar je de magnetron neer kan zetten en de andere keukenapparatuur op te bergen zoals de airfryer en de sodastream. Droog de spullen gelijk af zodat je dat grote afdruiprek niet op het aanrecht staat en plaats in beslag neemt.
pi_220368389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Maremare het volgende:

[..]
Maar DBM heeft toch voorspellende gaven? Zij weet ook altijd al dat naar school gaan niet lukt de rest van de week, dat ze de HAP weer moet bellen in het weekend etc.
Ze voelde het vanmorgen al aan dr karakter denk ik
pi_220368419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Danielle_ het volgende:
Zal AM niet meer met Snuggs of Wild samenwerken? Dat zou echt zoveel schelen in de vreselijke content voor haar kinderen in het geval van Snuggs, of in de onnodige hoeveelheid deo cases bij Wild. Spannundddd… 😉 Ik hoop op Snuggs, voor de meiden. Want Jet wordt nu al 9, dus die is anders ook snel de pineut…
Ben ook heel benieuwd naar welke samenwerkingen ze niet meer gaat doen
pi_220368499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:26 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het is inderdaad niet perse veel ruimte, maar wie bedenkt het om daar een afdruiprek 100% van de tijd te laten staan? Ze kunnen prima naast de koelkast een grote plank maken, of kast en daar de airfryer, magnetron etc op zetten zou je denken. Maar dat heeft niemand hen verteld, in plaats daarvan moet er een kastje komen voor buiten. Echt prioriteiten.
Ze heeft toch mooie theedoeken met kersjes gekregen? Ik zou zeggen dat het afdruiprek weg kan als ze die theedoeken gaat gebruiken.
pi_220368544
Lotte b die zelf een andere vrouw nu voor schot zet , dat is toch ook afmaken ….
pi_220368586
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 20:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik snap best dat Sanneke ff moet wennen aan inductie, is toch ff anders dan dr oude fornuis.
Toen wij van electrische naar gas gingen moest ik ook weer ff wennen.
Maar dat constante gezeur, wees toch eens blij met wat je hebt. Eindelijk een huis, weg uit de keet.
Ze heeft 1x de kookplaat gebruikt (‘en toen stond het helemaal blank want we hebben geen afzuiging’ 😁) en nu 1x de oven.
Guttegut.

Doe het gewoon nog een keer en binnen no-time ben je er aan gewend. Of is het weer een excuus om Dion te laten koken ‘want die is er al aan gewend’?
pi_220368588
Flip morgen thuis vanwege beginnende griep, donderdag uitzieken en vrijdag bijkomen. Weer een week voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')