Die oude filmpjes mag ze van mij ook houden inderdaad 🫣quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂
100% eens met jou. Het gaat niet om haar. Dit gaat om de kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.
Die moeten ook maar dealen met de fratsen van hun puberale ouders. En ja, ook Koen, want die heeft Jacq ook in huis gehaald een paar jaar geleden.
Scheiden is geen doodzonde, dat kan gebeuren, maar die kinderen maar weer opzadelen met nieuwe partners en broertjes/zusjes, daar kun je wel mee wachten.
Koen en Jacq waren koud het huis uit of hun nieuwste held bleef al slapen.
Je hebt de helft van de week geen kinderen, de eerste tijd kun je dan toch heerlijk verliefd doen met je nieuwe partner en dan na een stabiele tijd kun je ze eens rustig met elkaar kennis laten maken. Af en toe een dagje, kijken waar de behoeftes van je kinderen liggen.
Tim is er binnen een paar maanden ineens fulltime, bizar vind ik het.
Ja dat geloof ik, maar ga jij ook steeds dingen verzinnen en liegen over je kinderen? Dacht het niet he.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:28 schreef miep123456 het volgende:
Over het in de stress schieten wanneer er iets met je kinderen is het volgende, als je systeem niet anders geleerd heeft hoe te reageren, heeft dat gevolgen hoe je reageert.
Daar heb je vaak geen eens echt controle over, het gebeurt en hoe je dan handelt is naar wat in dit geval DBM voelt.
Het is echt heel vervelend gevoel, en nee ik ben geen DBM fan maar ik heb wel in een systeem geleefd waarbij mijn lichaam/mind behoorlijk uit de bocht kon vliegen en het overkomt je gewoon.
Maar onthou; van dikke worstels krijg je mooie vruchten!quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:35 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die mama lotje weer. Ze is maximaal getriggerd door het berichtje van die andere dame. Kan ze stoer doen dat het haar niets doet, maar dan maak je er geen 3 stories over.
Sowieso vind ik het achterlijk hoe die fluflu's scheiden verheerlijken. Want de kinderen krijgen er zulke lieve en leuke mensen bij! Echt, doe normaal.
Ik denk trouwens dat ze ook uit elkaar gaan. Want lotte is een rupsje nooit genoeg en uiteindelijk wordt deze relatie ook weer normaal.
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sofietje kan de kritiek niet meer snel genoeg swifferen, dus zet ze de comments uit
Uiteindelijk is het wel zo dat iedere moeder wel het beste wil voor haar kinderen, soms is de keuze moeilijk in wanneer die je het goed.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
“Volg je moedergevoel want dat klopt altijd.”
Ik zie toch veel moeders onder fluflu’s waarvan ik denk dat ze beter om advies of hulp kunnen vragen ipv hun gevoel volgen. Ik vind het echt zo’n dooddoener.
Maar jij refereert en redeneert vanuit jouw ideeën en ervaring, anderen doen dat waarschijnlijk ook. En dan kan het best zijn dat jullie ideeën en ervaringen niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:16 schreef Henrike het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel zo dat iedere moeder wel het beste wil voor haar kinderen, soms is de keuze moeilijk in wanneer die je het goed.
Ik heb ook wel eens keuzes gemaakt die op dat moment goed voelden voor de kinderen en waarvan ik later dacht: dat had ik anders moeten doen.
Je kunt niet altijd alle factoren die erbij komen kijken voorspellen.
We kunnen hier allemaal commentaar geven op de fluflus maar we zien maar een fragment van hun leven.
Wat speelt er zich tussen de insta Posts af? We weten het niet het is een vertekend beeld.
Ik vind dat je niet goed een oordeel kunt geven over wat goed en fout is, bijv bij een scheiding, omdat je het complete plaatje niet hebt.
Beetje ingewikkeld verwoord door mij misschien 😉
Ja dat bedoel ik ook , we kunnen wel oordelen over wat goed of fout is, wat we anders zouden doen, maar uiteindelijk doet iedere moeder wat in haar situatie op dat moment het beste lijkt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar jij refereert en redeneert vanuit jouw ideeën en ervaring, anderen doen dat waarschijnlijk ook. En dan kan het best zijn dat jullie ideeën en ervaringen niet hetzelfde zijn.
Veel dingen zijn leuk om te volgen op het moment. Terugblikken zijn vrijwel nooit leuk, behalve voor jezelf en hechte familie. Foto´s van de bevalling rond de verjaardag van je kind zijn het ergste.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith klinkt een beetje gepikeerd dat mensen niet de herinneringen van haar fietstocht willen zien 🫣
Ja heel bijzonderquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weer
Echt helemaal dit!quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Scheiden is geen doodzonde, dat kan gebeuren, maar die kinderen maar weer opzadelen met nieuwe partners en broertjes/zusjes, daar kun je wel mee wachten.
Koen en Jacq waren koud het huis uit of hun nieuwste held bleef al slapen.
Je hebt de helft van de week geen kinderen, de eerste tijd kun je dan toch heerlijk verliefd doen met je nieuwe partner en dan na een stabiele tijd kun je ze eens rustig met elkaar kennis laten maken. Af en toe een dagje, kijken waar de behoeftes van je kinderen liggen.
Tim is er binnen een paar maanden ineens fulltime, bizar vind ik het.
Gewoon overheen lezen. Dat gaat vanzelf weer liggen. Ik skip ook alles van AM, DBM, HVK, Sanneke, die bakkersfamilie want m.i. oninteressant. Kan gewoon allemaal naast elkaar bestaan, lijkt me.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:41 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik hoop niet dat we weer gaan verzanden in een topiclange discussie over het wel of niet goed handelen van M en of het wel of niet goed is voor haar kinderen.
Dat doe ik wel over vele fluflu's maar gaat mij erom dat ik het jammer zou vinden als er weer mot komt, er weer geveegd moet gaan worden of enkele dagen een break van dit topic.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:48 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Gewoon overheen lezen. Dat gaat vanzelf weer liggen. Ik skip ook alles van AM, DBM, HVK, Sanneke, die bakkersfamilie want m.i. oninteressant. Kan gewoon allemaal naast elkaar bestaan, lijkt me.
ik ben wel eens in India geweest en ondanks dat ik een makkelijke eter ben was ik daar op momenten toch heel blij geweest met een reep haha. Nog nooit zo'n erge voedselvergiftiging gehad als daar, van de kip overigens. Dus ookal snap ik wat je wil zeggen, bij India heb ik ook het beeld van : neem maar rijstwafels mee en repen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Guusje neemt zels een waterkoker mee baar India?! Want ze is een een slechte/ selecte eter.( net als dr moeder). Ze komen zo vaak in restaurants, dan zou je ergens denken dat de kinderen een breed smaak pallet hebben en van alles lusten. Nu neemt ze noodles en soep en repen mee voor 2 weken. Dat is een hoop bagage. Je kan daar ook gewoon rijst met kip eten. Apart weer
Ze hebben onwaarheden verteld over de extra studiedagen die school heeft. Dat school dat zo inplant dat ouders lang weekend weg kunnen. Kan me voorstellen dat je daar als school niet blij mee bent en ze daar misschien op zijn aangesproken? En Sofie kan niet zo goed tegen kritiek dus ik vermoed dat ze met een pesthumeur daar in Spanje zit.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:42 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder![]()
Verder lijkt het erop dat Sofie niet wil laten zien dat ze nog in Spanje zitten, waarschijnlijk vanwege teveel kritiek?
En zo zie je maar, als je niet dagelijks een verslag en vlog zou posten, kun je sommige dingen prima voor jezelf houden. Maar nu valt het op.
Blijkbaar is het geld nog steeds het belangrijkst.
In Indiaquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
1 keer in India geweest (voor werk) maar hoef er nooit meer heen 🫣quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:05 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik ben wel eens in India geweest en ondanks dat ik een makkelijke eter ben was ik daar op momenten toch heel blij geweest met een reep haha. Nog nooit zo'n erge voedselvergiftiging gehad als daar, van de kip overigens. Dus ookal snap ik wat je wil zeggen, bij India heb ik ook het beeld van : neem maar rijstwafels mee en repen.
Zeer bijzonder. Gaan er prat op dat ze veel reizen en avontuurlijk zijn. Maar aanpassen aan iets is niet hun sterkste kant. En die repen is natuurlijk weer reclame voor die dingen waarmee we poosje geleden door alle influencers mee werden dood gegooid. Daar heeft Sofie ook Oegand mee overleefd. En met pizza.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die bevallingsfilmpjes bij AM hoeven van mij inderdaad ook niet elke keerquote:Op woensdag 18 maart 2026 08:39 schreef Harper het volgende:
[..]
Veel dingen zijn leuk om te volgen op het moment. Terugblikken zijn vrijwel nooit leuk, behalve voor jezelf en hechte familie. Foto´s van de bevalling rond de verjaardag van je kind zijn het ergste.
Dit dus. Daarmee kun je alles onder het tapijt schuiven.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
“Volg je moedergevoel want dat klopt altijd.”
Ik zie toch veel moeders onder fluflu’s waarvan ik denk dat ze beter om advies of hulp kunnen vragen ipv hun gevoel volgen. Ik vind het echt zo’n dooddoener.
Dit dus. En wat betekent het voor hoe zij later zelf relaties aangaan.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:33 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dit dus. Daarmee kun je alles onder het tapijt schuiven.
Mies kiest vooral voor zichzelf in deze (en nee daarmee zeg ik niet dat ze geen goede moeder voor haar kinderen is) Maar het is gewoon bewezen dat het zo snel in huis halen van een nieuwe partner (en laten we het over de voogeschiedenis dan nog maar niet hebben) heel schadelijk kan zijn voor de kinderen.
Deze jonge kinderen worden opnieuw gedwongen zich te hechten. Want er is wederom een nieuw persoon hele dagen in huis, die ook nog eens een ouderrol inneemt.
Dat heeft niks met interpreteren te maken, dat zijn gewoon feiten vanuit onderzoeken.
Enne de Nagelkerkjes? Hoe weten we zo zeker dat ze nog in Spanje zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |