Sofietje kan de kritiek niet meer snel genoeg swifferen, dus zet ze de comments uitquote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:44 schreef FluVo67 het volgende:
Wat is er loos bij de Nagelkerkjes? Onder de vlogs van vandaag en gister zijn de reacties uitgeschakeld. Gister een raar dagverslag op FB en vandaag weer. Geen cocktails, bloemetjes of temperatuurbordfoto's. En ook op FB maar beperkt reageren mogelijk. Is er stront aan de knikker of troubles in paradise?
Zeker, maar waarom dat "eens" al zo snel moet? En zo maximaal? Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog. Ze geeft niemand - ook zichzelf niet - tijd om aan dingen te wennen of iets langzaam af te tasten. Het wordt er met een rotgang doorgedrukt. Niet gek dat haar emoties continu nog alle kanten uitvliegen (waarvoor alle begrip, maar dat is toch een teken dat je nog zaken te verwerken hebt).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?
Eens zal het punt komen dat je ze laat kennismaken lijkt mij.
Tim heeft toch twee meisjes?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??
Ik heb van die makkelijke droog matten, leg je neer als je ze gebruikt, berg je tussendoor op.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft toch mooie theedoeken met kersjes gekregen? Ik zou zeggen dat het afdruiprek weg kan als ze die theedoeken gaat gebruiken.
Hahaha ja dat dacht ik ook. Leuke foto voor instagram ook..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat MW weer met een kind in bed lag, maar het is Tim😂
Even mezelf quoten maar ik bedacht me net (het is tijd dat ik ga slapen..) dat dat jaar misschien al voorbij is. En hebben Mies&Tim al een jaar een relatie en zijn ze maaaanden geleden al begonnen met het langzaam introduceren van Tim bij de klaver. Nu heb ik MCW ook een tijdlang niet gevolgd maar zou dat kunnen qua tijdslijn? Dus vanaf voorjaar 2025 ofzo? Al heeft de poly dan naar de buitenwereld (en dus ook indirect naar de kinderen toe met al het 'poseren voor de perfecte plaatjes') dan maandenlang echt een mega poppenkast gespeeld. Dat lijkt me bijna nog ingewikkelder voor de klaver.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
... Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog.
Ach ja , wat is wijsheid en wie bepaalt wanneer het wel mag/kan.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom dat "eens" al zo snel moet? En zo maximaal? Had er gewoon 4 seizoenen over heen laten gaan. En kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Een nieuwe liefde introduceren aan de kinderen en vervolgens de kinderen aan elkaar kan altijd nog. Ze geeft niemand - ook zichzelf niet - tijd om aan dingen te wennen of iets langzaam af te tasten. Het wordt er met een rotgang doorgedrukt. Niet gek dat haar emoties continu nog alle kanten uitvliegen (waarvoor alle begrip, maar dat is toch een teken dat je nog zaken te verwerken hebt).
Zomaar wat leesvoer (of misschien inspiratie voor een nieuwe podcastaflevering van niveau);
https://www.oudersvannu.n(...)e-doe-je-dat~21158a7
https://www.echtscheiding(...)duceren-aan-kinderen
En natuurlijk zal spindokter Mies het wel weer zo draaien dat de kinderen dit zo wilden omdat ze zo gek zijn op Tim of dat ze "het echt niet meer tegen kon houden". Of dat ze haar "coming out" met Tim wel moest maken omdat ze anders ge-out zo worden door een juicechannel ofzo (wat een sneu leven heeft ze dan eigenlijk, nooit meer privacy voor jezelf en voor jouw kinderen).
Wel goed dat ze ieder geval de kinderen van Tim niet in beeld brengt.
Ik weet ff niet precies wanneer ze officieel uit elkaar zijn gegaan. Maar pas daarna is Tim officieel geïntroduceerd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:28 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten maar ik bedacht me net (het is tijd dat ik ga slapen..) dat dat jaar misschien al voorbij is. En hebben Mies&Tim al een jaar een relatie en zijn ze maaaanden geleden al begonnen met het langzaam introduceren van Tim bij de klaver. Nu heb ik MCW ook een tijdlang niet gevolgd maar zou dat kunnen qua tijdslijn? Dus vanaf voorjaar 2025 ofzo? Al heeft de poly dan naar de buitenwereld (en dus ook indirect naar de kinderen toe met al het 'poseren voor de perfecte plaatjes') dan maandenlang echt een mega poppenkast gespeeld. Dat lijkt me bijna nog ingewikkelder voor de klaver.
Ik vind "goed voelen voor hen" een slechte maatstaf. Het gaat om het welzijn van de kinderen. En iedere nieuwe liefde (Sjaak en nu Tim) worden gelijk geïntroduceerd als nieuwe liefde van het leven. Maximaal samenwonen en nieuwe 'stief' (in dit geval) zusjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 00:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ach ja , wat is wijsheid en wie bepaalt wanneer het wel mag/kan.
Ik sta niet in haar schoenen zij is niet alleen in deze beslissing, voor hen zal het zo wel goed voelen.
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? de kinderen van Tim horen toch bij hem?
Eens zal het punt komen dat je ze laat kennismaken lijkt mij.
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
5 tot 12 dagen inderdaad. Maar bij DBM wijkt het altijd af en is het altijd heftig, ernstig en zwaar.
Ben benieuwd wanneer wij de oproep krijgen voor zoon. Hij gaat vaak met mij mee als ik de griepprik of coronaprik moet halen. Dus hij weet hoe het er aan toe gaat. Verwacht hier dus geen prikangst enzo.
In jouw geval snap ik dat helemaal. Jullie zullen ook duidelijke instructies hebben vanuit het ziekenhuis wat je moet doen bij koorts etc.quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:37 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).
🤣😂 eens!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith klinkt een beetje gepikeerd dat mensen niet de herinneringen van haar fietstocht willen zien 🫣
Het gaat bij dbm ook meer om "het staat op internet dus wij hebben het en dan ook x6!!"quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:37 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik voel me soms net DBM, want ik zat 1 dag na de BMR ook bij de dokter met m'n zoontje, omdat hij er zo heftig op reageerde. (Mijn goede excuus is dat hij een hartafwijking heeft en met koorts opgenomen word in ziekenhuis aan de hart monitor en hij de dag na de vaccinatie koorts kreeg en erg benauwd werd, dus ik had goede reden vond ik).
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith klinkt een beetje gepikeerd dat mensen niet de herinneringen van haar fietstocht willen zien 🫣
Ik moet bij die ophemel filmpjes vsn Judith altijd denken aan van due Amerikaanse programma's.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:08 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen kan zij heel slecht hebben. Ze wil haar volgers, vooral voor haar bereik, blijven vermoeien met die filmpjes. Maar helaas: haar volgers gaven eerlijk antwoord op een vraagsticker die ze ook al voor haar bereik plaatste dus nu kan ze niet anders dan die oude meuk voor zichzelf houden. Nu hopen dat ze dat in de toekomst ook met de filmpjes van B doet, ze voor zichzelf houden. Want die oude beelden inclusief analyse van moeder Judith waaruit blijkt dat zij enorme kwaliteiten in B ziet die niet per se kloppen met de beelden, daar zit waarschijnlijk net zo goed niemand op te wachten. 😂
Zoals altijd, het is weer maximaal overdreven. Zal ze binnenkort ook wel starten met sparen voor de kinderen van Tim, net als ze deed voor de kinderen van JvP. Want allemaal gelijk enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:03 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Van 3 (stief)broertjes naar een (stief-) broertje en zusje. Voor mcw maximaal familygevoel, maar dit is toch niet gezond??
Zo keek ik naar de foto waarbij Tim met de twee oudsten van MCW in het zwembad staat. Hij lijkt de oudere broer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik dacht dat MW weer met een kind in bed lag, maar het is Tim😂
quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:33 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.
eigenlijk is het diep triest. Zij kan totaal geen structuur krijgen in het runnen van een gezin.quote:
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:33 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Eens! Het is misschien op de insta allemaal beetje maximaal overdreven met haar, maar ik denk dat zij oprecht wel haar hart en armen open houdt voor de kinderen van Tim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |