abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220370466
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:
DBM deze knee sleeves zijn alweer te los.
Nou ik zie iemand heel veel moeite moeten doen om deze überhaupt over haar knie heen te krijgen.
Dacht dat het aan mij lag, maar ze moet sowieso al veel moeite doen om te bukken om ze over haar voet te krijgen 😳 En ze zitten hartstikke strak 🤔 Maar hey, er komt weer een virusje aan want ze voelt zich niet zo lekker/is buiten adem (ik gok dat dat toch echt met haar gewicht te maken heeft 🤷🏼♀. Toen ik zelf zwaarder was had ik ook echt snel minder lucht, dus ik snap het wel)
pi_220370700
DBM voelt alweer een virusje...😂
pi_220370711
Ik kijk niet zo vaak bij DBM, maar ik sta wel elke keer versteld van de gewichten die ze noemt. 160 kilo? Vorig jaar 260 kilo? Ik lees wel eens wat bij mannelijke gewichtheffers die er voor lange tijd meerdere keren per week mee bezig zijn, en die spreken over lagere gewichten dan dit. Als ik opzoek met google kom ik ook (veel) lagere suggestiegewichten tegen. (Het mag duidelijk zijn dat ik hier helemaal niks van ken, de kettlebells waar ikzelf mee werk zijn acht of tien kilo.)

Gaat het dan over acht keer na elkaar 20 kilo heffen als ze het over 160 kilo heeft? Dat lijkt me niet de gebruikelijke manier om over gewichten te praten. Dan zeg je toch 8x20kg? Of ben ik helemaal niet mee?

(Net twee thuisbatterijen van 46 kilo elk naar binnen gedragen samen met mijn man, en dat was echt al wel een beetje een uitdaging, dus bij 160 kilo - laat staan 260 - kan ik me helemaal niks voorstellen.)
pi_220370982
De Nagelkerkjes: alleen de berichten laten staan dat het hen zoooo gegund is, dat ze moeten genieten, bla bla. Ondertussen vermoed ik dat ze nog altijd in Spanje zitten, maar dat niet kunnen laten zien. Dus plaatsen we een foto van de bende van ellende, en een nietszeggende foto van Madelief van 12 jaar geleden. En schakelen we snel over op de reis van Guusje. Stiekem zou ik hopen dat school hier toch iets van meekrijgt. En dat daar geen taart of worstenbrood tegenop kan om een gesprek met de leerplichtambtenaar te voorkomen...
pi_220371021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:04 schreef Lynnyl het volgende:
De Nagelkerkjes: alleen de berichten laten staan dat het hen zoooo gegund is, dat ze moeten genieten, bla bla. Ondertussen vermoed ik dat ze nog altijd in Spanje zitten, maar dat niet kunnen laten zien. Dus plaatsen we een foto van de bende van ellende, en een nietszeggende foto van Madelief van 12 jaar geleden. En schakelen we snel over op de reis van Guusje. Stiekem zou ik hopen dat school hier toch iets van meekrijgt. En dat daar geen taart of worstenbrood tegenop kan om een gesprek met de leerplichtambtenaar te voorkomen...
Kritiek kan Sofie niet zo goed tegen. En al die fans met het is jullie gegund en verder geblaat: zien die echt niet dat het niet normaal is hoe vaak zij de hort op zijn? Dat kinderen maar van school worden gehaald etc?
pi_220371036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:38 schreef MonaB het volgende:
Ik kijk niet zo vaak bij DBM, maar ik sta wel elke keer versteld van de gewichten die ze noemt. 160 kilo? Vorig jaar 260 kilo? Ik lees wel eens wat bij mannelijke gewichtheffers die er voor lange tijd meerdere keren per week mee bezig zijn, en die spreken over lagere gewichten dan dit. Als ik opzoek met google kom ik ook (veel) lagere suggestiegewichten tegen. (Het mag duidelijk zijn dat ik hier helemaal niks van ken, de kettlebells waar ikzelf mee werk zijn acht of tien kilo.)

Gaat het dan over acht keer na elkaar 20 kilo heffen als ze het over 160 kilo heeft? Dat lijkt me niet de gebruikelijke manier om over gewichten te praten. Dan zeg je toch 8x20kg? Of ben ik helemaal niet mee?

(Net twee thuisbatterijen van 46 kilo elk naar binnen gedragen samen met mijn man, en dat was echt al wel een beetje een uitdaging, dus bij 160 kilo - laat staan 260 - kan ik me helemaal niks voorstellen.)
Ze heeft het over legday. Ze staat naast een legpress (als dat de goede naam is die ik gebruik) met een berg gewichten erop.
Ik doe 160kg haar zeker niet na maar vraag me dan automatisch af of ze herhalingen doet of 1x 160kg.
1x160 is nog steeds knap natuurlijk, maar denk dat je voor je spieropbouw etc herhalingen moet doen. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van, dus misschien praat ik wel onzin haha
pi_220371102
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
pi_220371320
Maar.... Judith heeft de roze trui aan ipv de grijze formally know as white trui!! Geen aantoonbare aanwijzingen dat er gedoucht is.. maar trui is iig vervangen
pi_220371374
Milou doet het altijd zo goed, niet allerlei info over de kinderen delen, maar nu gooit ze toch even online dat er met een van de kinderen iets is. Zo jammer weer…
pi_220371379
Kijk net op threads, dbm voelde gisteravond al dat vriendje z’n koorts begon te komen. Reageert iemand, bijwerkingen van BMR prik komen pas na 5-10 dagen 😂😂 Maar dbm heeft op internet gezocht en daar staat dat het ook al na één dag kan (die vaccinatie was nog geen 12 uur geleden) 🫠 Ze hoopt niet dat hij wat onder de leden heeft 😭 Aiaiai, deze vrouw 🙃 Google zegt ‘Tweede prik: Na de tweede BMR-prik (op 9-jarige leeftijd) treden er bijna nooit klachten op.’
Dus denk dat er deze week weer een vriendje thuis blijft van school 🙃

[ Bericht 20% gewijzigd door Mallorcameisje op 18-03-2026 11:55:53 (Toevoeging) ]
pi_220371395
Die zaad crackers van AM komen toch ook een keer hun neus uit of niet?
Ze zullen vast lekker zijn, maar iedere dag?
pi_220371401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:52 schreef Danielle_ het volgende:
Milou doet het altijd zo goed, niet allerlei info over de kinderen delen, maar nu gooit ze toch even online dat er met een van de kinderen iets is. Zo jammer weer…
Ja vond ik ook jammer. Ze had haar 'ikslaap zo slecht klaaguurtje' ook zonder deze info kunnen doen.
En haar slechte slapen zal verder niks met haar schermtijd te maken hebben...
pi_220371408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 08:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat geloof ik, maar ga jij ook steeds dingen verzinnen en liegen over je kinderen? Dacht het niet he.
nee zeker niet, ze doet zeker dingen die in twijfel getrokken kunnen worden.
pi_220371409
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Voor de poepgarantie van het hele gezin🤢🤢 Sowieso, elke dag een voorgerecht (of vaak in ieder geval) en nagerecht, lijkt wel een restaurant (op de kwakken op de borden na dan🤮) De hoeveelheden lijken wel op die van een meerdere sterren restaurant ook
pi_220371474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:52 schreef Danielle_ het volgende:
En de reactiebalk laten staan maar geen ongevraagd advies geven hoor dames!
pi_220371491
We weten nu ook waarom HVK ‘ineens’ in Naarden Vesting was gister. L had een shoot. Ik las gister al dat iemand het schreef maar vast met het OV heen gegaan, ahum 😂
pi_220371495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar.... Judith heeft de roze trui aan ipv de grijze formally know as white trui!! Geen aantoonbare aanwijzingen dat er gedoucht is.. maar trui is iig vervangen
En geen dag te laat 🫣😂
pi_220371511
Ach flipje ook weer thuis... geloof er toch ergens geen bal van dat er een school is die het niet raar vind dat kinderen iedere week weer ziek zijn... vreselijk onrustig voor die klassen ook.. nooit een volledige week flip of flap op school
pi_220371518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En geen dag te laat 🫣😂
Nou.... minstens 9 dagen te laat... 😂
pi_220371552
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
pi_220371604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
Die besparing gaat ze behoeden voor een hoop ellende.
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:29:22 #197
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220371605
quote:
Wat te denken van die eeuwige cinnamonrolls? Ze lijkt wel bezeten, duurt tot na de lancering van de gebakkenluchtmeukbox, dan zie je er nooit meer wat van.
pi_220371615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
In Oudenbosch hadden ze dat misschien nog voor elkaar gekregen. Maar de school waar de twee jongsten nu zitten, zal hier misschien niet zo van gecharmeerd zijn. En inderdaad: als mijn kind geen vrij krijgt voor iets wel belangrijks, en deze twee kunnen gewoon nog dagen in Spanje blijven zonder dat daar echt een reden voor is, dan zou ik als ouder ook bij de schooldirectie aankloppen. Dat komt ervan als je je hele leven online gooit.
pi_220371627
quote:
Je moet wat met al die verschillende desemstarters. Maar er gaat een godsvermogen doorheen met al die zaadjes en pitjes. Zo goedkoop is dat allemaal niet. Maar hé, alles voor de box die binnenkort uitkomt.
pi_220371630
quote:
Ik vind het altijd bijzonder dat ze ze iedere dag weer in dat veel te krappe potje zit te purren ... als ze toch zo weer op zijn doe ze gewoon in een brood trommel ofzo... Waarom een sier potje waar ze eigenlijk niet in passen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')