abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220366204
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, nee. Ze gaan met een vuilniszak naar buiten zwerfafval opruimen.
Want binnen niks meer te doen.. en hoe gaat ze dat doen met de koala aan haar geplakt?
pi_220366252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
AM die schrijft over tot middernacht gedrapeerde pubers over stoelen en banken.
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Dat is ook zo , de kinderen moeten elke dag naar hun slaapkamer om 21.00 ur
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220366262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Want binnen niks meer te doen.. en hoe gaat ze dat doen met de koala aan haar geplakt?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze Dion naar buiten stuurt met een afvalzak.
pi_220366296
Vraag me Sanneke af of dat weggeefkastje bedoelt is voor de buurt of voor haarzelf?
pi_220366340
In de tijd dat ze nietszeggende stories vol praat had ze ook buiten vuilnis kunnen opruimen. Of nog beter dingen in huis opruimen.
pi_220366385
Positieve Sanneke gaat naar buiten , maar even hè die woning is gewoon nog een bende! Airfryer op de eettafel pfff en nog meer zooi! En blijven zitten maar ja ze zal moe zijn van de Kik en de HEMA
pi_220366454
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad, die hebben we toch al vaker voorbij zien komen? Omdat t kind ff garnalen leuk vond is ze nu opgescheept met alleen maar kadootjes in garnaal thema nu al een hele lange tijd.
En meteen al reactie van AM.. : hou je bek, elegante reactie wel. Maar ze leest verder niet mee hoor 😉
pi_220366502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me Sanneke af of dat weggeefkastje bedoelt is voor de buurt of voor haarzelf?
Ze zoekt waarschijnlijk eerst zelf uit wat ze kan gebruiken, de leftovers gaan in het kastje?
pi_220366512
Zaterdag is het opschoondag
Dus hup Sanneke pak een rol vuilniszakken en maak je buurt schoon, leer je misschien ook wat buren kennen hoef je geen buurt bbq te organiseren om met iedereen kennis te maken
pi_220366525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:45 schreef FluVo67 het volgende:
Volgens mevrouw Nagelkerke hoef je in Nederland niet arm te zijn. En is er de voedselbank dus... Makkelijk praten met een villa in Essen, een keet in Spanje en een Porsche en Tesla op de oprit. Deze vrouw heeft geen enkel besef wat er buiten haar bubbel zich afspeelt.
Te dom om te poepen 🤦♀
pi_220366529
Sanneke heeft stem advies 🫣 zou iemand dat aannemen van iemand die nauwelijks de bank af komt?
pi_220366534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die word haar eigen beste klant. En andere mensen mogen dat kastje dan voor haar vullen
pi_220366595
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik vind hem er vooral uitzien alsof er een last van hem afgevallen is. Stuk aantrekkelijker ook.
Die last zit nu vastgeplakt aan Tim.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220366598
AM zet Saar en Suus nog even te kakken online, dat ze de kaas en kaasschaaf op hun kamer hadden. Snap dat je daar wat van zegt, maar dat hoeft toch niet online?
pi_220366837
Maar ook gewoon een weggeefkastje dat op slot kan? Die hebben wij hier in de buurt niet hoor. Wat is dat dan voor iets raars? Dan kan niemand behalve zij er wat uitpakken. En niemand wat inzetten?
pi_220366874
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar ook gewoon een weggeefkastje dat op slot kan? Die hebben wij hier in de buurt niet hoor. Wat is dat dan voor iets raars? Dan kan niemand behalve zij er wat uitpakken. En niemand wat inzetten?
Ik vroeg me ook af waarom dat slot? Moeten ze dan eerst bij haar aanbellen om wat uit t kastje te halen?
pi_220366914
quote:
Misschien wat ‘snachts op slot kan, soms worden die dingen weleens geplunderd?
pi_220366945
quote:
Ze wil het ‘s nachts op slot kunnen doen. Geen slecht idee denk ik.
pi_220367000
Waarom laat Sanneke overal labels opzitten??? En ze zegt de magnetron neemt alle ruimte in?? Eerder dat mega grote afwasrek en al die losse troep mijn hemel! Je kan ook gewoon een extra kastje kopen en je magnetron opzetten
pi_220367061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft stem advies 🫣 zou iemand dat aannemen van iemand die nauwelijks de bank af komt?
Vind het nog erger dat zij een stem heeft.
pi_220367185
Wat een gezeik bij Sanneke. Ach wat kan ze zeiken en zeuren en zaniken over letterlijk alles. Heeft zij ooit iets positiefs in gezien? Verschrikkelijk mens. Mentale achterstand, autisme of wat ze allemaal heeft en ontkent. Maar ze is een naar, energiezuigende, negatieve levens vermoeiende teek.
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 19:47:36 #47
184769 crew  Deisyy
pi_220367264
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Wat een gezeik bij Sanneke. Ach wat kan ze zeiken en zeuren en zaniken over letterlijk alles. Heeft zij ooit iets positiefs in gezien? Verschrikkelijk mens. Mentale achterstand, autisme of wat ze allemaal heeft en ontkent. Maar ze is een naar, energiezuigende, negatieve levens vermoeiende teek.
Dit kan best wat minder.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220367271
Waarom is op inductie koken hogere wiskunde voor Sanneke? Je kunt er niet bij weglopen? Huh? Ze kan het gewoon lager zetten en er dan alsnog bij weglopen? 🤓
pi_220367310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:43 schreef Jippiejappie het volgende:
Nee hier straalt de positiviteit vanaf.
pi_220367326
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee hier straalt de positiviteit vanaf.
Aangestoken door Sanneke 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')