abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220364741
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220364992
Sofie Nagelkerke plaatst een foto van de thuisblijvers. Van achteren genomen. Ze wil mensen op het verkeerde been zetten. Maar ze zitten dus nog steeds gewoon in Spanje. Vragen erover negeert ze. Vals mens.
pi_220365000
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
pi_220365134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of hij gaat voor een liefhebber op vinted 🤢
Leuk om in de hoek te zetten 😂
pi_220365157
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit moet toch wel stinken? Dat kan gewoon niet anders
pi_220365402
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Naast de placenta 👌 (als jullie me zoeken ... ik ben even spugen)
pi_220365516
Hvk vast weer een shoot ofzo… helemaal met de auto uch uch ov erheen
pi_220365524
AM die schrijft over tot middernacht gedrapeerde pubers over stoelen en banken.
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
pi_220365648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Die weet van gekkigheid niet meer welke onzin ze allemaal heeft uitgekraamd. Maar de goedgelovige volgmoekes slikken alles wat AM bij elkaar liegt.

Zoals ik hierboven ergens al las “de ik doe ook maar wat opvoeding en fluflu zijn”
Hoe verzint ze het.
pi_220365654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
Precies. En met de tweeling is het zó zwaar. Zucht, steun. En dan komen er nog 2 achteraan. J zal wel de pleaser blijven, maar ik denk dat ze aan L nog haar handen vol gaat krijgen op haar 60e.
pi_220365709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
Ze weet dat dat de manier is dat ze wordt gezien😥
pi_220365739
quote:
Ik vind het echt heel sneu. Dat meisje heeft zo ontzettend goed door (denk ik) dat ze op deze manier wél aandacht krijgt.
pi_220365786
J zei ook iets bij het binnenkomen over haar eigen autosleutels ofzo. Moeder reageert er niet op maar zwenkt met haar cameraknuist naar buiten, waar haar jongste aandacht krijgt.

Sneu.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 16:35:21 #14
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220365790
Flipflapflop is weer een popje rijker
pi_220365798
Och Flip heeft het doorstaan, tuurlijk snap ik dat hij angstig is want dat heeft zijn moeder hem wel aangepraat.
Maar dat hij dan wat uitzoekt ook prima.
Maar waarom, waarom zet je een foto op insta met een jongen van 8 die een pop uitzoekt?
Voorstander van dat kind mag uitzoeken wat hij leuk vindt maar plaats die foto gewoon niet.
Zo dom van haar, ze weet dat het reacties uit kan lokken, voor haar niet erg maar Glip kan er later mee gepest worden( wat ik niet ok vind)
pi_220365832
De orry knuffel (z'n verzwaringsding) heeft heel veel geholpen schrijft DBM, en daarvoor schrijft ze dat hij toch heel veel angst had??? Wat is het nou, meid?!
pi_220365964
quote:
Inderdaad, die hebben we toch al vaker voorbij zien komen? Omdat t kind ff garnalen leuk vond is ze nu opgescheept met alleen maar kadootjes in garnaal thema nu al een hele lange tijd.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220366015
AM heeft ook echt 0 aandacht voor wat Jet enthousiast aan het vertellen is, ipv daarvan flink het gedrag van de dwarse kleuter voeden met gezucht een aandacht.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220366026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt die prik 🤦♂ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehad _O-
Haar kind krijgt voor iedere medische afspraak een cadeau 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220366039
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehad _O-
Haar kind krijgt voor iedere medische afspraak een cadeau 8)7
Slimme zet van de ijskraam👍. Daar ben ik als ouder zelf aan toe na zo'n afspraak 🤣
pi_220366107
Sanneke gaat opruimen🥳
Buiten, niet in huis. Of bedoelt ze in dit geval ook dat Dion dat gaat doen?
En gelukkig heeft ze ook vandaag weer geld uit kunnen geven.
pi_220366138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat opruimen🥳
Buiten, niet in huis. Of bedoelt ze in dit geval ook dat Dion dat gaat doen?
En gelukkig heeft ze ook vandaag weer geld uit kunnen geven.
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?
pi_220366144
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?
Nee, nee. Ze gaan met een vuilniszak naar buiten, zwerfafval opruimen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 17-03-2026 17:57:17 ]
pi_220366153
quote:
Nou echt. Ik heb te doen met haar. Die lieve, zachtaardige en zorgzame kinderen die zichzelf wegcijferen worden helaas vaak zo omdat dat dé manier is waarop ze wel liefde en aandacht krijgen. Maar met risico dat ze een people pleaser wordt die niet goed grenzen kan stellen, laag zelfbeeld, en alle problemen die daar maar weer uit voort kunnen komen. Ik hoop dat het voor dat meisje allemaal niet zover komt, maar met Annemarie als moeder heb ik eerlijk gezegd niet veel hoop.
pi_220366161
Volgens mevrouw Nagelkerke hoef je in Nederland niet arm te zijn. En is er de voedselbank dus... Makkelijk praten met een villa in Essen, een keet in Spanje en een Porsche en Tesla op de oprit. Deze vrouw heeft geen enkel besef wat er buiten haar bubbel zich afspeelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')