Leuk om in de hoek te zetten 😂quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of hij gaat voor een liefhebber op vinted 🤢
Dit moet toch wel stinken? Dat kan gewoon niet andersquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Leuk om in de hoek te zetten 😂
Naast de placenta 👌 (als jullie me zoeken ... ik ben even spugen)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Leuk om in de hoek te zetten 😂
Die weet van gekkigheid niet meer welke onzin ze allemaal heeft uitgekraamd. Maar de goedgelovige volgmoekes slikken alles wat AM bij elkaar liegt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
AM die schrijft over tot middernacht gedrapeerde pubers over stoelen en banken.
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Precies. En met de tweeling is het zó zwaar. Zucht, steun. En dan komen er nog 2 achteraan. J zal wel de pleaser blijven, maar ik denk dat ze aan L nog haar handen vol gaat krijgen op haar 60e.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:50 schreef Fazantje70 het volgende:
AM die schrijft over tot middernacht gedrapeerde pubers over stoelen en banken.
Ik kan mij nog herinneren dat zij schreef dat iedereen om negen uur naar boven moest omdat zij en Maarten dan tijd hadden voor elkaar.
Ze weet dat dat de manier is dat ze wordt gezien😥quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
Ik vind het echt heel sneu. Dat meisje heeft zo ontzettend goed door (denk ik) dat ze op deze manier wél aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
AM wil Jet bewust neerzetten als klein meisje . Vast beter content dan een pre -puber . Aftelkalender als je 9 bent ? Jet kan heel goed de dagen zelf bij houden . En dan elk dagdeel vragen hoeveel nachtjes nog ? Dat doe je toch alleen bij een peuter /kleuter ? En Jet is zo’n lieverd . Die vraagt cadeautjes waarvan ze denkt dat de gever het leuk vindt. Dagje vissen met Sam? Omdat Sam van vissen houdt . De zoveelste garnaal-schorpioen knuffel ? Omdat ze weet dat haar moeder het leuk vindt . Die lieve zachte Jet.
Inderdaad, die hebben we toch al vaker voorbij zien komen? Omdat t kind ff garnalen leuk vond is ze nu opgescheept met alleen maar kadootjes in garnaal thema nu al een hele lange tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehadquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt die prik 🤦♂ ik moet morgen 👍 (met kind he... niet zelf 😂🤣) enige reden waarom ik nu al weet dat we na afloop een ijsje gaan doen is omdat het super lekker weer is en we er langs gaan fietsen 😂 komen ook langs de action maar zou niet weten waarom we extra meuk moeten binnen slepen
Het gaat altijd super relaxed... lopen naar binnen in de rij kind gaat zitten geeft geen krimp en we lopen naar buiten 👍
Slimme zet van de ijskraam👍. Daar ben ik als ouder zelf aan toe na zo'n afspraak 🤣quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Off-topic, maar wel lollig: de vorige keer stond er op de parkeerplaats van onze (grote) priklocatie een ijsjes kraam. Die heeft echt een goeie dag gehad![]()
Haar kind krijgt voor iedere medische afspraak een cadeau
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke gaat opruimen🥳
Buiten, niet in huis. Of bedoelt ze in dit geval ook dat Dion dat gaat doen?
En gelukkig heeft ze ook vandaag weer geld uit kunnen geven.
Nee, nee. Ze gaan met een vuilniszak naar buiten, zwerfafval opruimen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Buiten opruimen.. 1 plastic plantenpotje een meter verder schoppen?
Nou echt. Ik heb te doen met haar. Die lieve, zachtaardige en zorgzame kinderen die zichzelf wegcijferen worden helaas vaak zo omdat dat dé manier is waarop ze wel liefde en aandacht krijgen. Maar met risico dat ze een people pleaser wordt die niet goed grenzen kan stellen, laag zelfbeeld, en alle problemen die daar maar weer uit voort kunnen komen. Ik hoop dat het voor dat meisje allemaal niet zover komt, maar met Annemarie als moeder heb ik eerlijk gezegd niet veel hoop.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:24 schreef Pumba2024 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |