abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220371641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:20 schreef papierentas het volgende:
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
Ze doet een DBM'tje. Die tip is namelijk gewoon gejat van iemand van TikTok.
Kunnen die vrouwen dan echt niks zelf ?
pi_220371734
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja vond ik ook jammer. Ze had haar 'ikslaap zo slecht klaaguurtje' ook zonder deze info kunnen doen.
En haar slechte slapen zal verder niks met haar schermtijd te maken hebben...
Haar kinderen zijn denk ook slechte slapers als je dat zo af en toe bij haar leest. Regelmatig nachten van 4 of 5 uur slaap
pi_220371782
Die Pascal met anorexia kwam weer als voorgesteld bericht langs in mijn feed. Is er dan niemand in de omgeving die dan even zegt, doe maar even niet :?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220371814
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:55 schreef mitt het volgende:
Die Pascal met anorexia kwam weer als voorgesteld bericht langs in mijn feed. Is er dan niemand in de omgeving die dan even zegt, doe maar even niet :?
kwam bij mij ook langs en ik vroeg met hetzelfde af. Triest
pi_220371883
Die sleeves bij DBM, die knellen hoor benen toch ongelooflijk af?
pi_220371884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar.... Judith heeft de roze trui aan ipv de grijze formally know as white trui!! Geen aantoonbare aanwijzingen dat er gedoucht is.. maar trui is iig vervangen
Wahaha!! 🤣 Wat voor aantoonbaar bewijs wil je hebben? Dat ze nat en in haar nakie een filmpje maakt en dat online gooit?
pi_220371912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Haar kinderen zijn denk ook slechte slapers als je dat zo af en toe bij haar leest. Regelmatig nachten van 4 of 5 uur slaap
Klopt, maar ze laat op haar horloge ook regelmatig zien dat ze laat naar bed gaat. En veel schermtijd voor je naar bed gaat is niet bevorderlijk voor je slaap.
pi_220371925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou.... minstens 9 dagen te laat... 😂
Ik bedoelde dus geen dag te vroeg 🤦♀
Wel weer die roze krokante van stal gehaald, die hebben we al een tijdje niet gezien
pi_220371937
quote:
Wauw Sanneke geeft een bepaartip op eieren. Je kan beter 2 doosjes kopen van 6, dan 1 van 12. Scheelt bijna een euro en dat is heel veel geld. Als je het daarvan moet hebben moet je even naar je andere uitgaven kijken meid. Maar bedankt voor de tip.
Misschien wil ze de nieuwe gierige Gerda worden, in haar content kamer 🫣
pi_220371967
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft het over legday. Ze staat naast een legpress (als dat de goede naam is die ik gebruik) met een berg gewichten erop.
Ik doe 160kg haar zeker niet na maar vraag me dan automatisch af of ze herhalingen doet of 1x 160kg.
1x160 is nog steeds knap natuurlijk, maar denk dat je voor je spieropbouw etc herhalingen moet doen. Maar zoveel verstand heb ik er ook niet van, dus misschien praat ik wel onzin haha
Klopt legpress 160 kilo is niet echt veel wel leuk. Ik train nu 1,5 jaar en zat al redelijk vlot op 160kilo. Zie veel jonge meiden echt snel die 160 kilo wegduwen. Het wegduwen met de benen gaat redelijk vlot in leuk gewicht. Zeker voor vrouwen.
260 vind ik dan wel erg veel. Ik heb op de max 200kilo gedaan. (Alhoewel ik dan wel sets doe van 8-12 3x) maar het lijkt of zij het vaak maar 1x doe. Ik weet niet hoe ver ik kom met 1 x duwen.
pi_220372118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:04 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Wahaha!! 🤣 Wat voor aantoonbaar bewijs wil je hebben? Dat ze nat en in haar nakie een filmpje maakt en dat online gooit?
Minder vet haar zou helpen
pi_220372184
quote:

[..]
Misschien kan ze een foto laten zien van het zwarte badwater
pi_220372294
Die Patricia Baudewijns zit te hengelen naar betaalde stedentrips denk ik. Ze is met haar zoon naar Valencia geweest. Getwijfeld of ze zou boeken, want ja nog 2 kinderen, te dure vliegtickets. Lijkt me dat dat er wel af moet kunnen als je alle andere vakanties aangeboden krijgt van Sunweb.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:29:29 #214
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220372373
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kan ze een foto laten zien van het zwarte badwater
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?
pi_220372485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat ze ze iedere dag weer in dat veel te krappe potje zit te purren ... als ze toch zo weer op zijn doe ze gewoon in een brood trommel ofzo... Waarom een sier potje waar ze eigenlijk niet in passen???
Das voor het kneuterige sfeerbeeld
I can't help it, if I'm lucky
pi_220372492
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:57 schreef miep123456 het volgende:

[..]
nee zeker niet, ze doet zeker dingen die in twijfel getrokken kunnen worden.
Ze kopieert letterlijk teksten van anderen over dingen die haar en haar kinderen zogenaamd overkomen.
En op threads post ze regelmatig iets volledig tegenstrijdigs met wat ze op insta zet.
Echt, liegbeest is het.
pi_220372494
quote:

[..]
Mwah nee maar een iets minder smoezelige look zoals frisse haren enzo
pi_220372542
Sofie Nagelkerke bijt ook even lekker van zich af weer op Instagram: “Klopt helemaal. volgers mogen alles zeggen want dan moeten we het maar niet online zetten, maar als sofietje (of over het algemeen andere mensen die online zichtbaar zijn) reageert is het niet goed. 2026 was het goede voornemen om dat anders te doen. De manier waarop gereageerd wordt, gaat sofietje op terug reageren. Of ik verwijder ze. Voor bepaalde mensen maken we geen content. Alleen voor de mensen die het waarderen. Mensen (vaak met een foto van een hond of kat of boom) die negatief blijven reageren worden verwijderd om deze reden."
pi_220372558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?
🤢
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:12:30 #220
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220372589
quote:
En dan alsnog foute eieren want die vrije uitloopeieren zijn geen 0 eieren.
pi_220372669
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
Ik vind dit echter iets tussen school en de ouders (niet alleen de moeder natuurlijk).
En op de site van school (website, social media?) kinderen/ouders Nagelkerke gaan bespreken? Heel raar.
pi_220372692
Zit AM nou zelfs in de hottub met Lot nog filmpjes te maken en te plaatsen met tekst? 😕
Die ziet mama echt niet anders dan met vastgeplakt scherm. Intriest.
pi_220372704
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:17 schreef Maremare het volgende:
Die Patricia Baudewijns zit te hengelen naar betaalde stedentrips denk ik. Ze is met haar zoon naar Valencia geweest. Getwijfeld of ze zou boeken, want ja nog 2 kinderen, te dure vliegtickets. Lijkt me dat dat er wel af moet kunnen als je alle andere vakanties aangeboden krijgt van Sunweb.
Ik zie haar nergens bedelen, ze geeft aan wat de haar tegen argumenten waren om niet te gaan o.a dure tickets en hoe met de meiden, staat niets raars bij. Haar man werkt volgens mij veel dus kan een oppas probleempje zijn.. daarbij heeft ze geen ouders meer, dus ja snap haar wel. Zie haar nergens om tickets vragen
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 15:57:56 #224
184769 crew  Deisyy
pi_220372959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:18 schreef FluVo67 het volgende:
Op de site van de school van de kinderen Nagelkerke zijn reacties geplaatst over de beweringen van Sofie. Dus die weten er van. En ik zou denken dat de school hier dan wel iets mee moet. Dat zullen we als buitenstaander niet te weten komen. Hier zal toch in elk geval met Sofie over gesproken moeten worden. En in hoeverre wordt zoiets met
andere ouders gecommuniceerd? Er is natuurlijk privacy maar als Jantje zijn moe op internet blaat dat de kinderen voor alles verlof krijgen en mijn Miepie wel altijd braaf op school is dan wil ik als ouder wel graag uitleg.
Je hebt de website van die school geraadpleegd om dat hier te kunnen posten?
Dat gaat wel wat ver, vind je zelf ook niet.
Lees anders nog even de openingspost van dit topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220372970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:31 schreef Flipflop12 het volgende:
Zit AM nou zelfs in de hottub met Lot nog filmpjes te maken en te plaatsen met tekst? 😕
Die ziet mama echt niet anders dan met vastgeplakt scherm. Intriest.
Ja, ja en ja.
En haar dochter in badkleding op insta zetten. Kan allemaal geen kwaad, want zij heeft er verstand van. 🙄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')