Ik had de hoop dat ze haar telefoon in het water zou laten vallen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:31 schreef Flipflop12 het volgende:
Zit AM nou zelfs in de hottub met Lot nog filmpjes te maken en te plaatsen met tekst? 😕
Die ziet mama echt niet anders dan met vastgeplakt scherm. Intriest.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat ze haar telefoon in het water zou laten vallen.
Als hij al niet waterproof zou zijn, zou er vanavond nog een nieuwe gehaald worden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Flinke aanname doe je hier!quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de website van die school geraadpleegd om dat hier te kunnen posten?
Dat gaat wel wat ver, vind je zelf ook niet.
Lees anders nog even de openingspost van dit topic.
Ze vraagt niet letterlijk om tickets. Dat doen andere fluflu's ook niet. Maar surprise surprise, vaak krijgen ze ineens toch waar ze niet letterlijk om gevraagd hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik zie haar nergens bedelen, ze geeft aan wat de haar tegen argumenten waren om niet te gaan o.a dure tickets en hoe met de meiden, staat niets raars bij. Haar man werkt volgens mij veel dus kan een oppas probleempje zijn.. daarbij heeft ze geen ouders meer, dus ja snap haar wel. Zie haar nergens om tickets vragen
Ik stel gewoon een vraag. Nog even uit de openingspost:quote:
quote:Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
Dus Bob heeft dan een lekker modderbadquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Modderbaden schijnen goed voor je huid te zijn toch?
Dan word ze helemaal leip denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
😂quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dus Bob heeft dan een lekker modderbad
Er komt geen mot als iedereen elkaars mening respecteert .quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:00 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik wel over vele fluflu's maar gaat mij erom dat ik het jammer zou vinden als er weer mot komt, er weer geveegd moet gaan worden of enkele dagen een break van dit topic.
Ik denk alleen: waarom plaats je dit? Morgen laat een ander zien hoe ze haar steunkousen aantrektquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:02 schreef Nooomi het volgende:
DBM deze knee sleeves zijn alweer te los.
Nou ik zie iemand heel veel moeite moeten doen om deze überhaupt over haar knie heen te krijgen.
Hopen dat iemand dat dan filmt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan word ze helemaal leip denk ik
Dat zou grappig zijn 😆quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Hopen dat iemand dat dan filmt.
En hoe heeft ze dat gedaan? Was Mijan mee? Bhs passen met een kind erbij is niet mijn hobby🙃quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die voor het eerst sinds haar zwangerschap een bh draagt. Dat bh loos leven was ook altijd wel duidelijk te zien. 🙈
Had zij niet eerder een samenwerking met zo’n bh merk waar je er een paar van krijgt en wat niet lekker zit stuur je terug?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:28 schreef Latteanais het volgende:
Sanneke die voor het eerst sinds haar zwangerschap een bh draagt. Dat bh loos leven was ook altijd wel duidelijk te zien. 🙈
Tim had geen woonruimte meer, dus, hup, naar de boerderie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, zij wel, maar ze heeft ook 4 kinderen die hier constant in mee worden gesleept.
Die moeten ook maar dealen met de fratsen van hun puberale ouders. En ja, ook Koen, want die heeft Jacq ook in huis gehaald een paar jaar geleden.
Scheiden is geen doodzonde, dat kan gebeuren, maar die kinderen maar weer opzadelen met nieuwe partners en broertjes/zusjes, daar kun je wel mee wachten.
Koen en Jacq waren koud het huis uit of hun nieuwste held bleef al slapen.
Je hebt de helft van de week geen kinderen, de eerste tijd kun je dan toch heerlijk verliefd doen met je nieuwe partner en dan na een stabiele tijd kun je ze eens rustig met elkaar kennis laten maken. Af en toe een dagje, kijken waar de behoeftes van je kinderen liggen.
Tim is er binnen een paar maanden ineens fulltime, bizar vind ik het.
Je leest toch specificaties als je iets koopt? Ik wel maar ja nu weer schooien straks om gratis verzendkostenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:00 schreef JaNeeDan het volgende:
De uitgespaarde euro van de eieren is Sanneke in veelvoud kwijt aan verzendkosten van een dekbedovertrek en kussenslopen.
Als ze de omschrijving had gelezen had ze trouwens geweten dat de slopen apart verkocht worden.
Ik weet het net al huizen verbouwen etc, bij Patricia heb ik er alleen misschien zelf minder moeite mee omdat zij wel heel hard werken, Milou zelfdequote:Op woensdag 18 maart 2026 16:12 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze vraagt niet letterlijk om tickets. Dat doen andere fluflu's ook niet. Maar surprise surprise, vaak krijgen ze ineens toch waar ze niet letterlijk om gevraagd hebben.
Ik wel. Ik wil sowieso weten welke materialen erin zitten, wasvoorschrift, afmetingen, wel of geen instopstrook etc.quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je leest toch specificaties als je iets koopt? Ik wel maar ja nu weer schooien straks om gratis verzendkosten
Die gaat gewoon vanaf de bank content maken hoor anders moet ze telkens de trap op en af.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien wil ze de nieuwe gierige Gerda worden, in haar content kamer 🫣
Ik wil ook altijd even voelen. Weleens 1 gehad die al stug aanvoelde en na tig een wassen nog stug was. Dat gebeurt me geen 2de keerquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil sowieso weten welke materialen erin zitten, wasvoorschrift, afmetingen, wel of geen instopstrook etc.
Jaaaaaa, scherp!quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Had zij niet eerder een samenwerking met zo’n bh merk waar je er een paar van krijgt en wat niet lekker zit stuur je terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |