Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:39 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd hoeveel setjes duracell Mercedes nog heeft. Misschien gebruikt setje voor de laatste stint.
quote:
Hopelijk valt ie uit elkaarquote:
Ik had best wel in het vorige topic door willen postenquote:
Deed Tsunoda dat ook in de eerste 2 races?quote:
Foei jongedame, foei.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had best wel in het vorige topic door willen posten
Je kan niet merken dat Disney een nieuwe sponsor is in de Formule1, hè?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De volgende stap is dat ze met een grotere accu starten die ze gedurende de race mogen opladen met een 0.9 liter range extender.
En een turboknop die alleen werkt voor de tribunes.
Nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed Tsunoda dat ook in de eerste 2 races?
quote:
Dan gaat hij als God rondlopenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult toch gaan meemaken dat zo'n Juffrouw Russell door dit nieuwe mario kart systeem wereldkampioen "Formule 1" gaat wordenwat een gotspe
failliet van een sport.
Als het Max was geweest, dan was het allemaal prima geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult toch gaan meemaken dat zo'n Juffrouw Russell door dit nieuwe mario kart systeem wereldkampioen "Formule 1" gaat wordenwat een gotspe
failliet van een sport.
Je weet tegen wie je praat hier toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat revolutionaire zie ik niet zo, ik vind het eerder artificieel, de inhaalacties waren voornamelijk omdat een voorganger stilviel, zat ook weinig briljants aan van een gaatje vinden en er voor gaan, dit was zoals je een Canta vaak voorbij schiet op de openbare weg.
Oh jah dit sterkhoudende tegen argumentquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het Max was geweest, dan was het allemaal prima geweest.
P10.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:48 schreef Perox het volgende:
RUS moet morgen even van P20 naar P1 rijden.
Beter voor het seizoen.quote:
Did try switch off and on again.quote:
Als je een iphone 12/13/14 hebt wel jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:50 schreef manny het volgende:
net een iPhone. nooit die software update installeren, daar wordt alles alleen langzamer van.
copilot says mercedes motor boem,quote:
Toneelstukje voor de bühne.quote:
waarom niet? Hoe moet hij er anders komen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
Snap niet dat ze toestaan met zo'n snelheid naar de pits te mogen rijden een volledige ronde.
Niet, gewoon uitgevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
waarom niet? Hoe moet hij er anders komen?
Verneukt iedereen zijn rondje.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef greysbones het volgende:
RUS is gewoon door de pit en weer door gereden
Het is nog altijd een hoger tempo dan Perez.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
Snap niet dat ze toestaan met zo'n snelheid naar de pits te mogen rijden een volledige ronde.
Ja maar dat is hij niet, hij is op eigen kracht de pits in gekomenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
copilot says mercedes motor boem,
Sterker nog, ze hebben zelfs wel eens iemand met maar 3 wielen laten finishen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het is nog altijd een hoger tempo dan Perez.
Sterker sterker nog, ook met 6!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben zelfs wel eens iemand met maar 3 wielen laten finishen.
Behalve als de motor weer boem zegt of poepstart.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die snijdt straks gewoon door het veld.
wat had hij nu voor de eerste race al vervangen aan electronica (batt) wat je maar 1 x 'gratis' mag vervangen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die snijdt straks gewoon door het veld.
neequote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterker sterker nog, ook met 6!
was dat geen meatball waard danquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterker sterker nog, ook met 6!
Ik dacht drie keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat had hij nu voor de eerste race al vervangen aan electronica (batt) wat je maar 1 x 'gratis' mag vervangen?
2 en de 3de is straf?quote:
Leuke tentoonstellingquote:
Wel iets ja. Weet even niet wat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat had hij nu voor de eerste race al vervangen aan electronica (batt) wat je maar 1 x 'gratis' mag vervangen?
gebruikt??quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tyrrell_P34
Dragstrip!quote:
Verrassend.quote:
je maakt mij niet wijs dat er niet iets isquote:
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt mij niet wijs dat er niet iets is
wat geen ander team heeft
wat de merc zoveel sneller maakt
Die graphic dan van dat Merc .8 won van Ferrari alleen op de rechte stukken. Het is om te janken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
2 tienden in één sector en de rest verliest alles
Echt, wat een waardeloos jaar dit.
Klopt maar dat ze wat extra hebben moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.
Die motor is ook hetzelfde, de software e.d. echter niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.
Dat moet dus ook, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die motor is ook hetzelfde, de software e.d. echter niet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk nu al niet uit naar de gemaakte getrol van Chevy
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.quote:
Mwah, op 0.2 van zijn teamgenootquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:02 schreef pmponer het volgende:
En wat ongelofelijk knap van George, met zo'n auto op het moment dat het moet, er gewoon staan.
Dat zuigt maat. Hopelijk kan je nog ergens bijslapen vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
Dat is voor het eerst sinds ik F1 kijk. En dat is sinds '94.
Had je overal draden op je hoofd zitten? Of alleen een band en plakkers om je borst?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Nee dat heeft met de regelset te maken, tijd wordt gewonnen op de rechte stukken en dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Zat er in q1 en 2 minder dicht op. Midfield auto's hebben ook een grotere variantie betreft prestaties en de kwalificatiekwaliteiten van VER worden vaak wat overschat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Maar waar us die verstopt?quote:
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
Zwaar Oostenrijks accent: George, we have to hold back a bit so we are going to pit you until the last moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Toto geeft niet om statistiekjes hoor.
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIAquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delen
hoe zij het gebruiken
daar is ook gezeik over
dat ze wel alles krijgen
maar niet hoe ze het moeten gebruiken
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.
Fia is niet teams.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIA
Die derde sector was echt om te janken. Gelukkig had ik dat al een beetje verwacht, anders had ik hele valse hoop gekregen.quote:
De impact is vrijwel non-existent door de nieuwe regels. Vrijwel elke debiel met een rijbewijs kan inmiddels leuk meedraaien in de Formule 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Nee die heeft elke Merc motor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
Die vanaf Monaco ook verboden is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
Goede race.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Great circuit in the past voor Hamilton![]()
China GP 2007 belde.
Waarschijnlijk wel allemaal dezelfde basis code maar daar kunnen ze aanpassingen op maken net als bij normale auto'squote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die vanaf Monaco ook verboden is.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik wou het wat gereserveerd verwoorden maar eens ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De impact is vrijwel non-existent door de nieuwe regels. Vrijwel elke debiel met een rijbewijs kan inmiddels leuk meedraaien in de Formule 1.
Ja dan pas.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die vanaf Monaco ook verboden is.
Leuk seizoen met die interne ruzie bij McLaren en Spygate,quote:
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Had je overal draden op je hoofd zitten? Of alleen een band en plakkers om je borst?
Wat slecht ookquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.
Nu staat in de regels expliciet dat gemeten wordt bij ambient temperature. Daar heeft Mercedes, volgens de geruchten, op ingespeeld. Nu komt daarbij dat ook op bedrijfstemperatuur (130°) gemeten gaat worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.
Klinkt alsof je was ontvoerd door aliens.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.
Nu ik zo lees word ik al kriegel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik met minder woorden probeerde te vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu staat in de regels expliciet dat gemeten wordt bij ambient temperature. Daar heeft Mercedes, volgens de geruchten, op ingespeeld. Nu komt daarbij dat ook op bedrijfstemperatuur (130°) gemeten gaat worden.
ok bedankt voor deze mededeling.quote:
Ik durf te wedden dat als Red Bull dit gedaan had het ineens wel kon.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik met minder woorden probeerde te vertellen.
Maar het blijft verboden, alleen "kunnen" ze het niet niet meten.
heb je 10 kaarten dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Wil iemand m'n kaarten voor Zandvoort hebben? Langs het rechte stuk, net voorbij de hoofdtribune. Ik denk dat de marktwaarde momenteel ¤100 is.
Dan heeft hij wel goed bereik nu door die schotel uit zn reet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klinkt alsof je was ontvoerd door aliens.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel goed bereik nu door die schotel uit zn reet.
Tenminste, dat heeft South Park ons geleerd als je ontvoerd wordt door aliens.
Successupporterquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Wil iemand m'n kaarten voor Zandvoort hebben? Langs het rechte stuk, net voorbij de hoofdtribune. Ik denk dat de marktwaarde momenteel ¤100 is.
Tegen die tijd nog maar 25 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Precies op het punt dat de batterij leeg is en de auto's stil vallen en het stofzuiger geluid maximaal is? No thanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.quote:
zou kunnen, RB geeft gewoon niet thuis dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als Red Bull dit gedaan had het ineens wel kon.
Het is allemaal kut en klote, maar dit zijn wel de mooiste.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook een grapje, maar zo net uit bed, land dat allemaal nog niet zo lekker.
Toch bedankt voor de reactie.
De post sprint interview van Max is weer super.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies op het punt dat de batterij leeg is en de auto's stil vallen en het stofzuiger geluid maximaal is? No thanks.
Ja, slecht.quote:
Tuurlijk ga ik, maar dit is echt een hele grote smet aan het worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.
Heel veel plezier gewenstquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik, maar dit is echt een hele grote smet aan het worden.
Leuk voor hem. Wel smetje dat het dan is met een auto waarbij de coureur het verschil niet maakt.quote:
Dat is altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
zou kunnen, RB geeft gewoon niet thuis dit seizoen.
Maar als ik terug denk aan Fuel flow gate, en DAS gate. Dan lijkt het wel dat sommige teams wat meer gelijk zijn dan andere teams.
Ik ga zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.
Wie zjn de 3 die op nee hebben gedrukt.quote:
Wie denk jequote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zjn de 3 die op nee hebben gedrukt.
Chevy en 2 smurf accounts.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik, al begin ik wel steeds meer naar ja te neigen, vind het nu nog wat te vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok probeer over half uurtje nog een keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik, al begin ik wel steeds meer naar ja te neigen, vind het nu nog wat te vroeg.
Mods kunnen niet bannenquote:
Toegang tot dit subforum ontzeggen.quote:
Een kwart snapt niets van F1.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar jij bent ziekquote:
Nee zoveel races komen er niet. (er valt vast nog wel wat uit)quote:
Zou dat mogen van Toto.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, hopelijk wint Kimi hem morgen.
Ik ga voor overwinning van Lewis.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, hopelijk wint Kimi hem morgen.
Kimi is de nieuwe Max en Lewis volgens Toto, dus het mag.quote:
So, wat heeft Kimi jou misdaanquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij rijdt 3 tienden langzamer dan zijn teamgenoot, vliegt er regelmatig vanaf en beukt aldoor RedBulls van de baan, maar flilnk hypen dat snotjoch want hij is de jongste en zit in veruit de snelste auto.
De jongste winnaar kan ie nooit worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij rijdt 3 tienden langzamer dan zijn teamgenoot, vliegt er regelmatig vanaf en beukt aldoor RedBulls van de baan, maar flilnk hypen dat snotjoch want hij is de jongste en zit in veruit de snelste auto.
Hij herbeleeft de Lewis Mercedes trauma.quote:
Valt gewoon zwaar tegen eigenlijk, matig in kwali ook vooral.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
So, wat heeft Kimi jou misdaan
Alleen al de reactie op zijn pole zegt al heel veel over het verloop van het seizoen.
Terugschroeven werd verboden - opschroeven niet. Dus je mag wel naar party mode maar dan moet je ook de hele race in party mode rijden. Effectief het einde van de echte party mode, maar ik sluit niet uit dat Mercedes nog steeds wel een beetje opschroeft in Q2.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.
Een jaartje extra F2 was beter geweest voor Antonelli. Blijkbaar heeft Toto nog steeds het trauma dat Max niet kon krijgen in 2015.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt gewoon zwaar tegen eigenlijk, matig in kwali ook vooral.
Als Kimi ballen heeft dan gaat hij vol voor de overwinning.quote:
Leclerc dan eerder.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga voor overwinning van Lewis.
De verkeerde coureur is omhooggevallen en zit in de beste auto en als zijn teamgenoot dan stuk gaat lijkt het heel wat. Daar wordt dan een mooi verhaal van gemaakt alsof ze naar iets bijzonder goeds zitten te kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
So, wat heeft Kimi jou misdaan
Alleen al de reactie op zijn pole zegt al heel veel over het verloop van het seizoen.
Ze hebben met deze nieuwe auto's minder de nadruk op rijders skill gelegd, voorheen maakte je het verschil inde bochten, nu op het rechte stuk. Hard rechtuit gaan en op een knopje drukken kan iedereen. Ik denk niet dat ik m'n F1TV abbo verleng dit jaar...... voelt alsof ik naar hotwheels zit te kijken in plaats van F1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop echt dat ze sommige dingen gaan terugdraaien.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ze hebben met deze nieuwe auto's minder de nadruk op rijders skill gelegd, voorheen maakte je het verschil inde bochten, nu op het rechte stuk. Hard rechtuit gaan en op een knopje drukken kan iedereen. Ik denk niet dat ik m'n F1TV abbo verleng dit jaar...... voelt alsof ik naar hotwheels zit te kijken in plaats van F1.
Gaat echt niet gebeuren, dit is wat de fans willen, heb je wel gezien hoeveel strijd er was in de sprint racequote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze sommige dingen gaan terugdraaien.
De echte fan is niet dom. Daar verkijken ze zich lelijk op, net of we niet horen dat het vermogen totaal wegvalt, en dat die live snelheid graphic steeds voor het einde rechte stuk weg gehaald word. We zijn niet achterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren, dit is wat de fans willen, heb je wel gezien hoeveel strijd er was in de sprint race
Echt heel veel overtakes enzo. Verder wordt alles geschoven onder alle begin is moeilijk met de nieuwe regelementen. Hier en daar een tweakje kan best, maar terugdraaien zie ik niet gebeuren.
Gewoon alles anders in beeld brengen en niemand ziet dat 300 meter voor de remzone de snelheid van de auto inkakt bijvoorbeeld.
klopt, maar ook daar gaat de echte fan aan wennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De echte fan is niet dom. Daar verkijken ze zich lelijk op, net of we niet horen dat het vermogen totaal wegvalt, en dat die live snelheid graphic steeds voor het einde rechte stuk weg gehaald word. We zijn niet achterlijk.
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:34 schreef Newone82 het volgende:
Met Max totaal geen medelijden.
Al het absolute top personeel rent weg en iedereen ziet het team In elkaar zakken maar Max wist het allemaal beter. Heel goed, maar stop maar met janken en zeuren Max. Je wilde dit 100% zelf.
Ik blijf het gewoon herhalen. Schouders eronder en voor spek en bonen meedoen. Nog maar 9 maanden en dan is het weer voorbij.
Volgend jaar lekker vechten voor p6.
Je had gewoon voor Mercedes kunnen kiezen…dat wilde je niet. Tsja.
Verstappen gaat echt niet vervangen worden met zijn staat van dienst.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.
Daarbij is hij vorig jaar op een haar na geen kampioen geworden dus we moeten niet doen alsof een blinde dit had zien aankomen.
Hij lijkt zelf ook niet overweg te kunnen met de nieuwe realiteit waarin de electronica een hele belangrijke rol speelt. Zou mij niet verbazen dat hij er mee stopt eerdaags. Misschien zelfs wel vervangen gaat worden omdat hij er helemaal niks van bakt.
Als je denkt dat Verstappen vervangen gaat worden dan snap je er weinig van vrees ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.
Daarbij is hij vorig jaar op een haar na geen kampioen geworden dus we moeten niet doen alsof een blinde dit had zien aankomen.
Hij lijkt zelf ook niet overweg te kunnen met de nieuwe realiteit waarin de electronica een hele belangrijke rol speelt. Zou mij niet verbazen dat hij er mee stopt eerdaags. Misschien zelfs wel vervangen gaat worden omdat hij er helemaal niks van bakt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ze hebben met deze nieuwe auto's minder de nadruk op rijders skill gelegd, voorheen maakte je het verschil inde bochten, nu op het rechte stuk. Hard rechtuit gaan en op een knopje drukken kan iedereen. Ik denk niet dat ik m'n F1TV abbo verleng dit jaar...... voelt alsof ik naar hotwheels zit te kijken in plaats van F1.
Daar is Max dus totaal de persoon niet voor. Daarom zou het mij niet verbazen als hij het zichzelf onmogelijk maakt. Door bewuste wanprestaties, steeds idiotere interviews en conflicten met iedereen en zijn moeder tot het punt dat zijn positie onhoudbaar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat echt niet vervangen worden met zijn staat van dienst.
Waar hij zelf wel voor moet oppassen is dat hij net als Alonso en Vettel en Raikkonen een ex-wereldkampioen wordt die op een gegeven moment alleen nog maar als veldvulling rond rijdt. Dat is wel pijnlijk, dat moment moet hij voor zijn.
Maar jij heb er dan ook niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is Max dus totaal de persoon niet voor. Daarom zou het mij niet verbazen als hij het zichzelf onmogelijk maakt. Door bewuste wanprestaties, steeds idiotere interviews en conflicten met iedereen en zijn moeder tot het punt dat zijn positie onhoudbaar is.
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:56 schreef pmponer het volgende:
Zo ik ga straks de sprint even terug kijken, dan kan ik daar ook een beetje over meepraten
Ik snap niet wat je bedoeld. Ik weet toch niet hoe de uitslag tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.![]()
Je kan hier ook posten zonder de uitslag te kennen. Wij hebben net ook de sprintrace teruggekeken zonder dat ik de uitslag kende en tijdens de kwalificatie hier wel gepost.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.![]()
Waarom dingen roepen die nergens op slaan? Misschien is dat wel stap 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarom constant dat wedstrijdje verpissen wie er het meest verstand van heeft?
Hier is de samenvattingquote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:56 schreef pmponer het volgende:
Zo ik ga straks de sprint even terug kijken, dan kan ik daar ook een beetje over meepraten
Het is geen halo waar we het over hebben he.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
klopt, maar ook daar gaat de echte fan aan wennen.
De kritiek zal verstommen en alles draait gewoon door.
Daar is hij ook de persoon niet naar. Max zegt gewoon einde seizoen toedeloe en dan trekt ie de deur der F1 achter zich dicht om vervolgens nooit meer om te kijken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is Max dus totaal de persoon niet voor. Daarom zou het mij niet verbazen als hij het zichzelf onmogelijk maakt. Door bewuste wanprestaties, steeds idiotere interviews en conflicten met iedereen en zijn moeder tot het punt dat zijn positie onhoudbaar is.
@ESF1Gamer verder bewijs dat het iedereen met ogen opvalt.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sprint en kwali teruggekeken, wat een verschrikking wederom.
Regie duidelijk geïnstrueerd om weg te cutten van de on-boards op het moment dat het clippen begint. Want Formule 1 moet natuurlijk snel blijven lijken, ook al doen we alsof!
Vreselijk.
ja enquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer verder bewijs dat het iedereen met ogen opvalt.
Wat ook te verwachten was met een nieuwe motor. Verwachten dat hij meteen zou meestrijden om overwinningen is niet realistisch. En dat weet Max ook. Zijn doel (wat hij ook min of meer gezegd heeft) is om samen met het team continu te verbeteren en terug aan de top te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:42 schreef Tijn het volgende:
Max Verstappen die moet strijden met Haas rond P10, wat een treurnis... RBR echt een midfield-team op deze manier.
In elk geval viervoudig wereldkampioen onwaardig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:42 schreef Tijn het volgende:
Max Verstappen die moet strijden met Haas rond P10, wat een treurnis... RBR echt een midfield-team op deze manier.
De problemen nu komen niet zozeer door een gebrekkige motor, toch? Het is inderdaad een prestatie van formaat wat ze met RBPT hebben neergezet. Kheb het idee dat de performance nu vooral wordt gelimiteerd door het chassis. Misschien dat ze ook nog qua setup veel te leren hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ook te verwachten was met een nieuwe motor. Verwachten dat hij meteen zou meestrijden om overwinningen is niet realistisch. En dat weet Max ook. Zijn doel (wat hij ook min of meer gezegd heeft) is om samen met het team continu te verbeteren en terug aan de top te komen.
Het feit dat die motor het gewoon goed doet is al een prestatie op zich. Zeker als je kijkt naar de Honda motor.
De grootste problemen lijken nu inderdaad in het chassis te zitten, maar de motor komt ook vermogen te kort.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De problemen nu komen niet zozeer door een gebrekkige motor, toch? Het is inderdaad een prestatie van formaat wat ze met RBPT hebben neergezet. Kheb het idee dat de performance nu vooral wordt gelimiteerd door het chassis. Misschien dat ze ook nog qua setup veel te leren hebben.
Hoe dan ook jammer dat ze nu meer aan het vechten zijn met Alpine, Williams en Haas dan met Mercedes, Ferrari en McLaren.
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net sprint en kwalificatie terug gekeken.
Hopelijk heeft Russell morgen weer dezelfde problemen.quote:
Wecquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
In elk geval viervoudig wereldkampioen onwaardig.
Ik denk dat Max dit jaar aankijkt en als ze het tij niet weten te keren, zodat het weer meer op de coureur aan komt, dat hij daags na de laatste race zijn afscheid aankondigd en gewoon wat anders gaat doen.
Voor het geld hoeft hij het al lang niet meer te doen.
Mooie battle tussen Lewis en George. Och wat prachtig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net sprint en kwalificatie terug gekeken.
Tot ronde 6 is het spannend. Daarna is de motor van Mercedes opgewarmd en is hetquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooie battle tussen Lewis en George. Och wat prachtig.
Hoe Lewis hem ook binnenkant bocht 9 pakte ronde 1. Machtige actie.
[ afbeelding ]
Beter 6 rondjes spannend dan 0 rondjes denk ik maarquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot ronde 6 is het spannend. Daarna is de motor van Mercedes opgewarmd en is het
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en dat dat nogal shit is hoe ze nu "racen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |