Dat zuigt maat. Hopelijk kan je nog ergens bijslapen vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
Dat is voor het eerst sinds ik F1 kijk. En dat is sinds '94.
Had je overal draden op je hoofd zitten? Of alleen een band en plakkers om je borst?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Nee dat heeft met de regelset te maken, tijd wordt gewonnen op de rechte stukken en dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Zat er in q1 en 2 minder dicht op. Midfield auto's hebben ook een grotere variantie betreft prestaties en de kwalificatiekwaliteiten van VER worden vaak wat overschat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Maar waar us die verstopt?quote:
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
Zwaar Oostenrijks accent: George, we have to hold back a bit so we are going to pit you until the last moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Toto geeft niet om statistiekjes hoor.
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIAquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delen
hoe zij het gebruiken
daar is ook gezeik over
dat ze wel alles krijgen
maar niet hoe ze het moeten gebruiken
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.
Fia is niet teams.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIA
Die derde sector was echt om te janken. Gelukkig had ik dat al een beetje verwacht, anders had ik hele valse hoop gekregen.quote:
De impact is vrijwel non-existent door de nieuwe regels. Vrijwel elke debiel met een rijbewijs kan inmiddels leuk meedraaien in de Formule 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Nee die heeft elke Merc motor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
Die vanaf Monaco ook verboden is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |