je maakt mij niet wijs dat er niet iets isquote:
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
je maakt mij niet wijs dat er niet iets is
wat geen ander team heeft
wat de merc zoveel sneller maakt
Die graphic dan van dat Merc .8 won van Ferrari alleen op de rechte stukken. Het is om te janken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
2 tienden in één sector en de rest verliest alles
Echt, wat een waardeloos jaar dit.
Klopt maar dat ze wat extra hebben moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.
Die motor is ook hetzelfde, de software e.d. echter niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het mag alleen niet. Motor moet hetzelfde zijn bij klantenteams.
Dat moet dus ook, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die motor is ook hetzelfde, de software e.d. echter niet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:00 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk nu al niet uit naar de gemaakte getrol van Chevy
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.quote:
Mwah, op 0.2 van zijn teamgenootquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:02 schreef pmponer het volgende:
En wat ongelofelijk knap van George, met zo'n auto op het moment dat het moet, er gewoon staan.
Dat zuigt maat. Hopelijk kan je nog ergens bijslapen vandaag.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
Dat is voor het eerst sinds ik F1 kijk. En dat is sinds '94.
Had je overal draden op je hoofd zitten? Of alleen een band en plakkers om je borst?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Goed. Dat slaapapneu onderzoek was veel kutter dan gedacht. Halve nacht minstens wakker gelegen door het gebrek aan comfort. Om half 7 van ellende dat apparaat in een hoek van de kamer geflikkerd.![]()
Anyway, buiten dat ben ik al een half uur beneden. Nog geen enkele zin gehad om de tv aan te zetten voor de kwalificatie.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef vosss het volgende:
Nee dat heeft met de regelset te maken, tijd wordt gewonnen op de rechte stukken en dat kan iedereen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Zat er in q1 en 2 minder dicht op. Midfield auto's hebben ook een grotere variantie betreft prestaties en de kwalificatiekwaliteiten van VER worden vaak wat overschat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Wellicht vloeken in de kerk hier, maar is Hadjar nu zo goed bezig of is Verstappen wellicht een beetje uit vorm? Hadjar zit er toch vaak heel dicht op t.o.v. Max.
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Breekfast het volgende:
Maar waar us die verstopt?quote:
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....met software kun je heleboel manipuleren vraag maar aan Volvo
Belachelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hoeven hun software vast niet te delen, misschien in basis om hem te kunnen starten enzo maar er zijn vast zaken die niet gedeeld hoeven te worden.
Zwaar Oostenrijks accent: George, we have to hold back a bit so we are going to pit you until the last moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Toto geeft niet om statistiekjes hoor.
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIAquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hoeven hun software gebruikshandleiding niet te delen
hoe zij het gebruiken
daar is ook gezeik over
dat ze wel alles krijgen
maar niet hoe ze het moeten gebruiken
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is juist wat verboden is. Mercedes party mode was ook software, wat andere teams niet hadden. Dat is verboden en toen werd ook de verschillen tussen fabrieksteam en klantenteams verboden, dacht ik.
Fia is niet teams.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de broncode wel moeten delen met FIA
Die derde sector was echt om te janken. Gelukkig had ik dat al een beetje verwacht, anders had ik hele valse hoop gekregen.quote:
De impact is vrijwel non-existent door de nieuwe regels. Vrijwel elke debiel met een rijbewijs kan inmiddels leuk meedraaien in de Formule 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De impact vd rijder is veel minder tov voorgaande jaren.
Nee die heeft elke Merc motor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
Die vanaf Monaco ook verboden is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat anders. Die compressieverhouding.
Goede race.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Great circuit in the past voor Hamilton![]()
China GP 2007 belde.
Waarschijnlijk wel allemaal dezelfde basis code maar daar kunnen ze aanpassingen op maken net als bij normale auto'squote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die vanaf Monaco ook verboden is.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dus de software is 1op1 hetzelfde van de klantenteams en de leverancier?
Ik wou het wat gereserveerd verwoorden maar eens ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De impact is vrijwel non-existent door de nieuwe regels. Vrijwel elke debiel met een rijbewijs kan inmiddels leuk meedraaien in de Formule 1.
Ja dan pas.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die vanaf Monaco ook verboden is.
Leuk seizoen met die interne ruzie bij McLaren en Spygate,quote:
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Had je overal draden op je hoofd zitten? Of alleen een band en plakkers om je borst?
Wat slecht ookquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.
Nu staat in de regels expliciet dat gemeten wordt bij ambient temperature. Daar heeft Mercedes, volgens de geruchten, op ingespeeld. Nu komt daarbij dat ook op bedrijfstemperatuur (130°) gemeten gaat worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is nu ook al verboden, maar de meetmethode wordt dan aangepast.
Klinkt alsof je was ontvoerd door aliens.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.
Nu ik zo lees word ik al kriegel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Banden, kastjes, draadjes overal en een ding in mijn neus wat aan alle kanten prikte.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik met minder woorden probeerde te vertellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu staat in de regels expliciet dat gemeten wordt bij ambient temperature. Daar heeft Mercedes, volgens de geruchten, op ingespeeld. Nu komt daarbij dat ook op bedrijfstemperatuur (130°) gemeten gaat worden.
ok bedankt voor deze mededeling.quote:
Ik durf te wedden dat als Red Bull dit gedaan had het ineens wel kon.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik met minder woorden probeerde te vertellen.
Maar het blijft verboden, alleen "kunnen" ze het niet niet meten.
heb je 10 kaarten dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Wil iemand m'n kaarten voor Zandvoort hebben? Langs het rechte stuk, net voorbij de hoofdtribune. Ik denk dat de marktwaarde momenteel ¤100 is.
Dan heeft hij wel goed bereik nu door die schotel uit zn reet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klinkt alsof je was ontvoerd door aliens.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel goed bereik nu door die schotel uit zn reet.
Tenminste, dat heeft South Park ons geleerd als je ontvoerd wordt door aliens.
Successupporterquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Wil iemand m'n kaarten voor Zandvoort hebben? Langs het rechte stuk, net voorbij de hoofdtribune. Ik denk dat de marktwaarde momenteel ¤100 is.
Tegen die tijd nog maar 25 euroquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Precies op het punt dat de batterij leeg is en de auto's stil vallen en het stofzuiger geluid maximaal is? No thanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef Nattekat het volgende:
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.quote:
zou kunnen, RB geeft gewoon niet thuis dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als Red Bull dit gedaan had het ineens wel kon.
Het is allemaal kut en klote, maar dit zijn wel de mooiste.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook een grapje, maar zo net uit bed, land dat allemaal nog niet zo lekker.
Toch bedankt voor de reactie.
De post sprint interview van Max is weer super.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies op het punt dat de batterij leeg is en de auto's stil vallen en het stofzuiger geluid maximaal is? No thanks.
Ja, slecht.quote:
Tuurlijk ga ik, maar dit is echt een hele grote smet aan het worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.
Heel veel plezier gewenstquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik, maar dit is echt een hele grote smet aan het worden.
Leuk voor hem. Wel smetje dat het dan is met een auto waarbij de coureur het verschil niet maakt.quote:
Dat is altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
zou kunnen, RB geeft gewoon niet thuis dit seizoen.
Maar als ik terug denk aan Fuel flow gate, en DAS gate. Dan lijkt het wel dat sommige teams wat meer gelijk zijn dan andere teams.
Ik ga zeker.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks kutzooi is wel laatste jaar Zandvoort toch? Zou wel gewoon gaan. Al is het maar voor de atmosfeer. En omdat laatste keer is.
Wie zjn de 3 die op nee hebben gedrukt.quote:
Wie denk jequote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zjn de 3 die op nee hebben gedrukt.
Chevy en 2 smurf accounts.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik, al begin ik wel steeds meer naar ja te neigen, vind het nu nog wat te vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok probeer over half uurtje nog een keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik, al begin ik wel steeds meer naar ja te neigen, vind het nu nog wat te vroeg.
Mods kunnen niet bannenquote:
Toegang tot dit subforum ontzeggen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |