Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:39 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd hoeveel setjes duracell Mercedes nog heeft. Misschien gebruikt setje voor de laatste stint.
quote:
Hopelijk valt ie uit elkaarquote:
Ik had best wel in het vorige topic door willen postenquote:
Deed Tsunoda dat ook in de eerste 2 races?quote:
Foei jongedame, foei.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had best wel in het vorige topic door willen posten
Je kan niet merken dat Disney een nieuwe sponsor is in de Formule1, hè?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De volgende stap is dat ze met een grotere accu starten die ze gedurende de race mogen opladen met een 0.9 liter range extender.
En een turboknop die alleen werkt voor de tribunes.
Nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed Tsunoda dat ook in de eerste 2 races?
quote:
Dan gaat hij als God rondlopenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult toch gaan meemaken dat zo'n Juffrouw Russell door dit nieuwe mario kart systeem wereldkampioen "Formule 1" gaat wordenwat een gotspe
failliet van een sport.
Als het Max was geweest, dan was het allemaal prima geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
Je zult toch gaan meemaken dat zo'n Juffrouw Russell door dit nieuwe mario kart systeem wereldkampioen "Formule 1" gaat wordenwat een gotspe
failliet van een sport.
Je weet tegen wie je praat hier toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat revolutionaire zie ik niet zo, ik vind het eerder artificieel, de inhaalacties waren voornamelijk omdat een voorganger stilviel, zat ook weinig briljants aan van een gaatje vinden en er voor gaan, dit was zoals je een Canta vaak voorbij schiet op de openbare weg.
Oh jah dit sterkhoudende tegen argumentquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het Max was geweest, dan was het allemaal prima geweest.
P10.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:48 schreef Perox het volgende:
RUS moet morgen even van P20 naar P1 rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |