De echte fan is niet dom. Daar verkijken ze zich lelijk op, net of we niet horen dat het vermogen totaal wegvalt, en dat die live snelheid graphic steeds voor het einde rechte stuk weg gehaald word. We zijn niet achterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren, dit is wat de fans willen, heb je wel gezien hoeveel strijd er was in de sprint race
Echt heel veel overtakes enzo. Verder wordt alles geschoven onder alle begin is moeilijk met de nieuwe regelementen. Hier en daar een tweakje kan best, maar terugdraaien zie ik niet gebeuren.
Gewoon alles anders in beeld brengen en niemand ziet dat 300 meter voor de remzone de snelheid van de auto inkakt bijvoorbeeld.
klopt, maar ook daar gaat de echte fan aan wennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De echte fan is niet dom. Daar verkijken ze zich lelijk op, net of we niet horen dat het vermogen totaal wegvalt, en dat die live snelheid graphic steeds voor het einde rechte stuk weg gehaald word. We zijn niet achterlijk.
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:34 schreef Newone82 het volgende:
Met Max totaal geen medelijden.
Al het absolute top personeel rent weg en iedereen ziet het team In elkaar zakken maar Max wist het allemaal beter. Heel goed, maar stop maar met janken en zeuren Max. Je wilde dit 100% zelf.
Ik blijf het gewoon herhalen. Schouders eronder en voor spek en bonen meedoen. Nog maar 9 maanden en dan is het weer voorbij.
Volgend jaar lekker vechten voor p6.
Je had gewoon voor Mercedes kunnen kiezen…dat wilde je niet. Tsja.
Verstappen gaat echt niet vervangen worden met zijn staat van dienst.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.
Daarbij is hij vorig jaar op een haar na geen kampioen geworden dus we moeten niet doen alsof een blinde dit had zien aankomen.
Hij lijkt zelf ook niet overweg te kunnen met de nieuwe realiteit waarin de electronica een hele belangrijke rol speelt. Zou mij niet verbazen dat hij er mee stopt eerdaags. Misschien zelfs wel vervangen gaat worden omdat hij er helemaal niks van bakt.
Als je denkt dat Verstappen vervangen gaat worden dan snap je er weinig van vrees ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Loyaliteit is ook wel wat waard. Zie je zelden meer in de topsport.
Daarbij is hij vorig jaar op een haar na geen kampioen geworden dus we moeten niet doen alsof een blinde dit had zien aankomen.
Hij lijkt zelf ook niet overweg te kunnen met de nieuwe realiteit waarin de electronica een hele belangrijke rol speelt. Zou mij niet verbazen dat hij er mee stopt eerdaags. Misschien zelfs wel vervangen gaat worden omdat hij er helemaal niks van bakt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ze hebben met deze nieuwe auto's minder de nadruk op rijders skill gelegd, voorheen maakte je het verschil inde bochten, nu op het rechte stuk. Hard rechtuit gaan en op een knopje drukken kan iedereen. Ik denk niet dat ik m'n F1TV abbo verleng dit jaar...... voelt alsof ik naar hotwheels zit te kijken in plaats van F1.
Daar is Max dus totaal de persoon niet voor. Daarom zou het mij niet verbazen als hij het zichzelf onmogelijk maakt. Door bewuste wanprestaties, steeds idiotere interviews en conflicten met iedereen en zijn moeder tot het punt dat zijn positie onhoudbaar is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat echt niet vervangen worden met zijn staat van dienst.
Waar hij zelf wel voor moet oppassen is dat hij net als Alonso en Vettel en Raikkonen een ex-wereldkampioen wordt die op een gegeven moment alleen nog maar als veldvulling rond rijdt. Dat is wel pijnlijk, dat moment moet hij voor zijn.
Maar jij heb er dan ook niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is Max dus totaal de persoon niet voor. Daarom zou het mij niet verbazen als hij het zichzelf onmogelijk maakt. Door bewuste wanprestaties, steeds idiotere interviews en conflicten met iedereen en zijn moeder tot het punt dat zijn positie onhoudbaar is.
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:56 schreef pmponer het volgende:
Zo ik ga straks de sprint even terug kijken, dan kan ik daar ook een beetje over meepraten
Ik snap niet wat je bedoeld. Ik weet toch niet hoe de uitslag tot stand is gekomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.![]()
Je kan hier ook posten zonder de uitslag te kennen. Wij hebben net ook de sprintrace teruggekeken zonder dat ik de uitslag kende en tijdens de kwalificatie hier wel gepost.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu al in dit topic te posten? Je weet de uitslag al.![]()
Waarom dingen roepen die nergens op slaan? Misschien is dat wel stap 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarom constant dat wedstrijdje verpissen wie er het meest verstand van heeft?
Hier is de samenvattingquote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:56 schreef pmponer het volgende:
Zo ik ga straks de sprint even terug kijken, dan kan ik daar ook een beetje over meepraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |