Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Merc gaat gewoon domineren dit seizoen.
mwahhh viel ook wel meequote:
Doen we niks meequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT) AND 1 (NOR) NOTED - IMPEDING
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ow zeker, vanaf juli of zo, dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu dachten we dat vorig jaar ook met de turbo Mclaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.
Waarom dan noteren?quote:
Geen Brit he.quote:
Nog steeds.quote:
Gasly toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 10 (GAS) AND 3 (VER) NOTED - IMPEDING
werkverschaffingquote:
GAS reed in de wegquote:
Die heeft er geen zin meer in.quote:
Weinig gas dus.quote:
Zou ik ook niet hebben.quote:
Ik zie dit eigenlijk wel gebeurenquote:
Geen idee of dat nou vooruitgang is.quote:
*Kijkt naar de auto's van waar Newey nu zit. 👀quote:
die is te druk met die andere knaken bakquote:
Antonelli?quote:
Dat is ook wel een issue.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar de auto's van waar Newey nu zit. 👀
Dat ligt allemaal aan Hondaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat niet vooral te maken dat met de huidige regels, de courreur minder uitmaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef raptorix het volgende:
Wel goed om te zien dat Hadjar kort op Max zit.
Ik denk het wel. AM en AN is geen gelukkig huwelijk. Vooral omdat hij nu teambaas is en geen ontwerper.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee of dat nou vooruitgang is.
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heeft dat niet vooral te maken dat met de huidige regels, de courreur minder uitmaakt?
Lijkt me ook erg lastig werken onder iemand die denkt dat alles te koop is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel. AM en AN is geen gelukkig huwelijk. Vooral omdat hij nu teambaas is en geen ontwerper.
Spannend hč.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.
SQ3.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Enige positieve voor Red Bull is dat ze weer eens een keertje 2 auto's in een Q3 hebben
ik was het al aan het negerenquote:
oh my sweet summerchildquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:07 schreef Perox het volgende:
Ik vind het al best knap dat ze die bakken allebei in Q3 hebben gekregen. Gewoon even de verwachtingen bijstellen. Dit seizoen gaat het tussen Kimi en George.
quote:
Ja dat welquote:
ben je gehackt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Het is geen Mythe, je hebt er een vrij goede youtube video over waarom het vorig seizoen op een gegeven moment slechter werd omdat men een soort van overshoot had op de manier van rijden van Verstappen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je gehackt?Nee, niemand hackt StigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die heb ik in de manager, topteamquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent echt niet de enige die al langer kijktquote:
De tering.quote:
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.quote:
iets met compressieratio?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
dat was apart
die batt van ANT was leeg
maar bleef hangen op 325
liep niet verder terug
hoe kan dat?
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die rode band doet ook niet veel.
Ja dit. Het foefje.quote:
ouwe lulquote:
Andretti en G Villeneuve en Hunt niet meegemaakt hebbenquote:
Nee is te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uit
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
We gaan een lang en saai F1-seizoen tegemoet.
We zullen het zelf leuk moeten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
Als je had opgelet dan weet je ook dat Max om die problemen heen rijdt, waardoor die auto een gedrocht is geworden. Ze hadden toen beter naar de feedback van yuki en perez kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.
Ik blijf wel kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
als het zo blijft
weet ik niet of ik blijf
Ik heb 2 dagen geleden verlengdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.
Scheelt dat we mogelijk al lentestop hebben, als SA en Bahrein niet doorgaan omdat Trump en Israel leuk vinden om wat bommen in de regio te gooien,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
PIA hold my beerquote:
quote:
Gaat nu afscheid nemen van Luctorquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.
Ik vorige week zondag.quote:
P8...schandequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
PIA hold my beer
NOR hold my beer
GAS hold my beer
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.quote:
Met een Mercedes PU..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.
De nieuwe reglementen zijn een farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.quote:
Je neem ook afscheid van FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Racen om hondersten, nu moet Mercedes het gas inhouden om niet met meerdere seconden voor te liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De nieuwe reglementen zijn farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.
zolang de quali's geen quali's zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet meer zal kijken als het zo blijft, moet het nog even zien allemaal. Als er wat strijd om de WDC komt is dat nog leuk, natuurlijk. En allicht kruipen de tijden nog wat naar elkaar toe.
2014 all over again.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Racen om hondersten, nu moet Mercedes het gas inhouden om niet met meerdere seconden voor te liggen
Ik heb al 7 jaar dominantie Mercedes meegemaakt. Ik heb geen zin om weer zoiets.quote:
Dit is altijd met nieuwe regels.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De nieuwe reglementen zijn een farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.
Dit zijn geen nieuwe regels, dit is gewoon een hele andere klasse.quote:
De verschillen zijn wel echt enorm groot, ik zie dat niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet meer zal kijken als het zo blijft, moet het nog even zien allemaal. Als er wat strijd om de WDC komt is dat nog leuk, natuurlijk. En allicht kruipen de tijden nog wat naar elkaar toe.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. Het is definitief. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
ok, doeiquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. Het is definitief. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd hoe dit gedurende het jaar zich ontwikkelt.
In 2033 wordt het weer spannend.quote:
Benieuwd wie er dan nog mee doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
In 2033 wordt het weer spannend.
Dit weekend en Japan kan ik nog kijken en dan is het doeiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Dan had ie 3 seconden voorsprong op de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef nils7 het volgende:
Max had toch dat contract van Toto moeten pakken
Staat in zijn contract.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Ligt aan welke vrijheden hij dan zou hebben he, en dan bleef het een kut seizoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef nils7 het volgende:
Max had toch dat contract van Toto moeten pakken
*hoopt op ommezwaai*quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit weekend en Japan kan ik nog kijken en dan is het doei
Dan komt George gelijk te staan met aantal wk's met Lewis. Dat kan nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
In 2033 wordt het weer spannend.
Zal wel, geen idee, gelijk afgezet. Wat een farce.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelliquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:22 schreef PzKpfw het volgende:
Hopen dat Antonelli dit seizoen kampioen wordt. Die arrogante Russell loopt nu al met een air rond alsof hij een achtvoudig wereldkampioen is.
Antonelli doet in 2028 een Rosbergje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt George gelijk te staan met aantal wk's met Lewis. Dat kan niet
Ah, de heerlijke anti britten bias.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelli
ik weet dat ik dat niet eens wil reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen om 4 uur de sprint....ik weet niet of ik dat red.....
Ik lig nog in bed te slapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou gewoon verstek laten gaan, in totaal kijken er 25 Nederlanders denk ik waarvan 80 procent omdat het hun beroep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Eerder anti-Russell, misselijk mannetjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, de heerlijke anti britten bias.
Ik weet wel zeker dat ik dat niet ga reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
blijft een Merc puquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Tarado het volgende:
Tja als je door een Alpine eruit gereden wordt, is het het wel pijnlijk.
Ruth heeft een natte..quote:
Gewoon voor een officiële stream betalen.quote:
Nee maar die PU's hebben een voordeel van ca 30 pk en dat maakt nogal wat uit .quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik, maakt dat het minder pijnlijk?
waarom zou je? Het is een bagger bende.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon voor een officiële stream betalen.
Verder alles in orde?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niks gemist, maar dat heb je ben die diensten.
Krijg rond deze tijd van het jaar toch liever andere kriebelsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:34 schreef Tarado het volgende:
Ik krijg er toch teveel 2014 kriebels van, jammer.
Dit zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:30 schreef pmponer het volgende:
Mer verliest maar 10 km/u als de batterij leeg is, andere teams zeker 30 km /u (net onboard van George bij Viaplay)
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, de heerlijke anti britten bias.
Pollenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Krijg rond deze tijd van het jaar toch liever andere kriebels
Maar goed dat ze zelf uit de EU wilde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.
Het zouden Fransen kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.
Ik weet wel zeker van niet, hier is geen ruk aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Arrogantie is echt iets Brits. De VS heeft het niet van een vreemde.quote:
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:52 schreef Jane het volgende:
Uiteindelijk maar besloten uit te slapen en niks te kijken en als ik het zo lees was dat de juiste beslissing.
Dit is nog maar het voorproefje voor de echte ellende op zondagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemen
De enige goede copingstrategie.
Ja dat zijn de krenten uit de pap, geweldig!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell maar 7 tienden langzamer dan Lewis vorig jaar, en 9 tienden dan Oscar vorig jaar
Da’s wel echt moker weinig.
Heb je nog copingtips voor dat kloteoog van mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemen
De enige goede copingstrategie.
Het is toch weinig?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat zijn de krenten uit de pap, geweldig!
Minder lift/coast doet er niet toe. Het is nog steeds kunstmatig gekunstel en heeft niets met racen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch weinig?
Dat zal wel komen door het minder lift en coast of clipping gedurende de ronde. Schat ik zo in. In vergelijking met Melbourne
Ik denk dan toch meer aan gewenste kriebels.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Minder lift/coast doet er niet toe. Het is nog steeds kunstmatig gekunstel en heeft niets met racen te maken.
Ja klopt, maar dat is precies niet waar het om gaat in mijn beleving. Ik heb geen courreurs gezien die alles op alles zetten om de beste ronde eruit te persen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch weinig?
Dat zal wel komen door het minder lift en coast of clipping gedurende de ronde. Schat ik zo in. In vergelijking met Melbourne
Ja die was weer uitmuntend in het uitnutten van de batterijquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:11 schreef Questular het volgende:
Zelf niet gekeken maar zo te lezen heeft George het weer goed gedaan?
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.quote:
Dus dan ga je nog meer teams hebben die het allemaal best vinden zo en dan is de kans op verandering nog verder weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:12 schreef Tijn het volgende:
Als Gasly voor RBR zit, dan is het denk ik een kwestie van tijd voordat alle auto's met Mercedesmotoren hebben uitgevogeld hoe ze optimaal gebruik van de krachtbron kunnen maken en dan komt zelfs Williams in de top 10.
Jawel. De limieten van ons geduld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.
Daar zal hij vast van wakker liggen en Mercedes al helemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die was weer uitmuntend in het uitnutten van de batterij
Akkoord.quote:
Nee die liggen momenteel nergens wakker van.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar zal hij vast van wakker liggen en Mercedes al helemaal.
Toch is het wel een mooi land.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arrogantie is echt iets Brits. De VS heeft het niet van een vreemde.
Eerlijk gezegd had ik vooraf dit seizoen voor RB toch al afgeschreven, ivm hun nieuwe zelfontwikkelde motor. Dat de RBPT nu toch al redelijk lijkt te werken is eigenlijk gewoon een positief lichtpuntje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dat Verstappen/Red Bull er niet goed bij zit is jammer en nog tot daar aan toe. Maar dat er voor de rest geen enkel team ook maar in de buurt lijkt te zitten van Mercedes is natuurlijk dodelijk voor de spanning. Dat is natuurlijk de verdienste van Mercedes maar voor de kijker niet echt leuk. Ik vrees dat we dit seizoen races gaan zien waarin Mercedes met meer dan één minuut voorsprong gaat winnen.
Wat het ook gewoon kut maakt is dat je gewoon weet dat het die tyfusmotor van ze is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
De Mercedes-dominantie zou niet zo erg zijn als het niet zo'n zaaddodend zielloos team was. Hetzelfde geldt voor Russell.
Op hetzelfde stuk bij vergelijkbare batterij-niveaus?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Mercedes van 335 naar 325kmp/u
Hoe dan??
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op hetzelfde stuk bij vergelijkbare batterij-niveaus?
Zelfs met een appje zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, voor diegenen onder ons die vanochtend aan het werk waren om half negen: Dit seizoen valt af te doen met een e-mailtje?
JAquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, voor diegenen onder ons die vanochtend aan het werk waren om half negen: Dit seizoen valt af te doen met een e-mailtje?
Hamilton verloor nog geen vier tienden op Russell in sector 3. Dus deze cijfers lijken mij niet realistisch. Tenzij Ferrari bizarre acceleratie of bochtensnelheid bevatquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Mercedes van 335 naar 325kmp/u
Hoe dan??
Een powerpoint.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs met een appje zou ik zeggen.
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
De Mercedes-dominantie zou niet zo erg zijn als het niet zo'n zaaddodend zielloos team was. Hetzelfde geldt voor Russell.
Sheet 1: Jquote:
Kampioen: Nederlander. Buitenlander mag ook.quote:
Daar valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rollende starts is tegen de reglementen toch, want dat kan alleen als de omstandigheden op het circuit een staande start niet toestaan en dit gaat om de auto's zelf.
Wat bepaalt nu eigenlijk de identiteit/het karakter van een team?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.
Dus ik vermoed dat er geheel andere redenen zijn.
Zak Brown is gewoon een eikel en Norris heeft zichzelf ook absoluut niet populair gemaakt met die achterlijke uitspraken van hem. Echt, altijd maar dat geframe, kap daar toch eens mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.
Denk het niet, zou ook in het voordeel van Mercedes zijn, dus gaat Ferrari er nooit mee akkoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mouw aan te passen
Maak je dat eigenlijk alleen op uit het feit dat ze in bezit zijn van het grootkapitaal en witte overhemden dragen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vind dat geen probleem hoor, doet me af en toe een beetje denken aan McLaren onder Ron Dennis, wat ik wel een probleem vind is dat ze weer een grote voorsprong hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak je dat eigenlijk alleen op uit het feit dat ze in bezit zijn van het grootkapitaal en witte overhemden dragen?
Ze hebben in de F1 wereld toch een aardig rijke historie.
McLaren is ook zielloos. En over welke strijd heb je het? De enige strijd die ik zag was het gevecht om wie het meeste kon doen om Verstappen zo lang mogelijk in het kampioenschap te houden. Voor de rest was het uiterst tam.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorsprong is wel een beetje te groot inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat geen probleem hoor, doet me af en toe een beetje denken aan McLaren onder Ron Dennis, wat ik wel een probleem vind is dat ze weer een grote voorsprong hebben.
Een ander groot probleem vind ik dat het racen te weinig aan is.
Maar dat doen we toch 20 jaar al niet meer?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.
Mijn tv deed het niet, kan een nieuwe bestellenquote:
Dat revolutionaire zie ik niet zo, ik vind het eerder artificieel, de inhaalacties waren voornamelijk omdat een voorganger stilviel, zat ook weinig briljants aan van een gaatje vinden en er voor gaan, dit was zoals je een Canta vaak voorbij schiet op de openbare weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voorsprong is wel een beetje te groot inderdaad.
Ik vond het racen in Melbourne persoonlijk eigenlijk vrij briljant. Omdat ze elkaar gewoon konden terugpakken. In F1 was dat van oudsher eigenlijk meestal onmogelijk. 1: je moest al een bepaalde overpace hebben om in te halen, en 2 je moest er vaak met DRS voorbij. En als die inhaalactie eenmaal geschiedde, was meteen ook de spanning eigenlijk weg want je wist dat de inhalende partij weg ging rijden. Maar nu is dat revolutionair anders. Er zit veel meer diepte in een gevecht op deze manier. Niet meer pats boem, erop en erover, klaar en voorbij. Nee hier gaan we een stap verder.
Wat ik wel denk is dat het spektakel veel te danken had aan de layout van Melbourne. Dat was natuurlijk heel veel power, steeds maar weer keihard op het gas. En het circuit van Shanghai is daar wel heel anders in. Ze hebben heel veel power nodig voor die ellenlange backstraight. Heb je natuurlijk wel kans dat uitkomen bocht 3 ook power gaan worden ingezet om voor hairpin 1 te kunnen inhalen.
Ik vind de sport wel veel dynamischer op deze manier
Onzin.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het racen in Melbourne persoonlijk eigenlijk vrij briljant. Omdat ze elkaar gewoon konden terugpakken. In F1 was dat van oudsher eigenlijk meestal onmogelijk. 1: je moest al een bepaalde overpace hebben om in te halen, en 2 je moest er vaak met DRS voorbij. En als die inhaalactie eenmaal geschiedde, was meteen ook de spanning eigenlijk weg want je wist dat de inhalende partij weg ging rijden.
En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, zou ook in het voordeel van Mercedes zijn, dus gaat Ferrari er nooit mee akkoord.
Geframe? En dat zegt de persoon die voortdurend ieder team en iedere coureur aan het framen is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zak Brown is gewoon een eikel en Norris heeft zichzelf ook absoluut niet populair gemaakt met die achterlijke uitspraken van hem. Echt, altijd maar dat geframe, kap daar toch eens mee.
Shots fired @Nattekatquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geframe? En dat zegt de persoon die voortdurend ieder team en iedere coureur aan het framen is.
Kinderachtig blaag. Met je "Ferrari-faal"
x1000
Mensen met een jaarabo niet. Gewoon geen Viaplay hebben. Voelt heel bevrijdend.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kan het abbonement ook opzeggen he, voelt heel bevrijdend.
Klopt ik moet er oko niet aan denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen met een jaarabo niet. Gewoon geen Viaplay hebben. Voelt heel bevrijdend.
Gewoon IPTV en anders niksquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond Viaplay op zich best wel prima doen ik het had het eerste jaar voor een GOD prijs.
Ik vind bijvoorbeeld de voor- en nabeschouwing in het Nederlands wel fijner, alleen dat kijk ik nooit meer. Heb niet echt heel veel zin om 4 uur lang naar de tv te gaan kijken.
En Viaplay VROOOOOOM is gewoon vrij te kijken op hun TV-zender.
Meh.quote:
Mwa, vind het niet eens erg, wie weet komt de FIA met wat haalbare wijzigingen om het wat interessanter te maken.quote:
Was er geen alternatieve locatie mogelijk zou je denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, vind het niet eens erg, wie weet komt de FIA met wat haalbare wijzigingen om het wat interessanter te maken.
GP van Atlantis.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was er geen alternatieve locatie mogelijk zou je denken.
Imola of Portimao zouden wel leuk zijn. Maar is wel een beetje korte termijn, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Imola stond sowieso als reserve circuit raar dat ze daar dan niet eerder op inspringen. Maar goed dit zal om meerdere reden wel de betere keus zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola of Portimao zouden wel leuk zijn. Maar is wel een beetje korte termijn, misschien dat het daaraan ligt.
Op zo'n korte termijn niet. Het circus moet er ook nog naartoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze, alle teams dus, wel toestemming krijgen ergens een paar dagen te testen op een baan die een beetje in de buurt van Japan / in Japan is ofzo. Onder het mom van "ze zouden anders ook data van die 2 raceweekenden krijgen"quote:
Als ze niks tot bijna niks gaan aanpassen verwacht ik wel een grotere groep die afhaakt jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het sowieso al als de komende twee races net zo'n flop zijn.
Het zou nog mooier zijn als F1 dit moment gebruikt om intensief met de teams aan de slag te gaan om de shitshow die het nu is zo goed mogelijk te fixen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:44 schreef manny het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze, alle teams dus, wel toestemming krijgen ergens een paar dagen te testen op een baan die een beetje in de buurt van Japan / in Japan is ofzo. Onder het mom van "ze zouden anders ook data van die 2 raceweekenden krijgen"
22 toch.quote:
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.quote:
Abu Dhabi bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.
Dat is pas eind van het jaar. Als het dan nog zo'n rotzooi is geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.
yep. dat zou nog beter zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als F1 dit moment gebruikt om intensief met de teams aan de slag te gaan om de shitshow die het nu is zo goed mogelijk te fixen.
Maar zal niet gebeuren vrees ik.quote:
Wel als ze niet vervangen worden en we dus twee races minder hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niemand mist die shitbanen in Bahrein en SA.
Lekker uitgeslapen de kwalificatie kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht de sprintrace en morgenochtend de kwalificatie kijken.
Wekker staat alvast op 03.30quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht de sprintrace en morgenochtend de kwalificatie kijken.
Vannacht werd ik om 5:10 wakker ongeveer, toen dacht ik: hé.. toch even een paar seconden kijken via mijn tel (lol)quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen de kwalificatie kijken
03:45.quote:
Iemand moet de boel in de gaten houden.quote:
@yvonne was er vannachtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand moet de boel in de gaten houden.
En Stig is er vannachtquote:
2022 begon Ferrari wel als snelste auto. Tot Toto roet in het eten gooide.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het vooral jammer voor Leclerc. Weer een set regels waar Ferrari het goed doet maar niet goed genoeg, hij kan het verschil niet alleen overbruggen.
Ik ben helaas geen sprintliefhebber.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liefhebbers kijken gewoon natuurlijk.
Nee precies, ik zeg dan ook niet voor niks dat liefhebbers gewoon kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen sprintliefhebber.
En op wedstrijddagen zet ik sowieso geen vroege wekker.
Ik ben liefhebber maar kwart voor vier opstaan trek ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liefhebbers kijken gewoon natuurlijk.
Geen probleem, zijn er toch al teveel. Mogen er van mij nog wel 2 af. 20 is wel een mooi aantal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als ze niet vervangen worden en we dus twee races minder hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |