Zal wel, geen idee, gelijk afgezet. Wat een farce.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelliquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:22 schreef PzKpfw het volgende:
Hopen dat Antonelli dit seizoen kampioen wordt. Die arrogante Russell loopt nu al met een air rond alsof hij een achtvoudig wereldkampioen is.
Antonelli doet in 2028 een Rosbergje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt George gelijk te staan met aantal wk's met Lewis. Dat kan niet
Ah, de heerlijke anti britten bias.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelli
ik weet dat ik dat niet eens wil reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen om 4 uur de sprint....ik weet niet of ik dat red.....
Ik lig nog in bed te slapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou gewoon verstek laten gaan, in totaal kijken er 25 Nederlanders denk ik waarvan 80 procent omdat het hun beroep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Eerder anti-Russell, misselijk mannetjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, de heerlijke anti britten bias.
Ik weet wel zeker dat ik dat niet ga reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
blijft een Merc puquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Tarado het volgende:
Tja als je door een Alpine eruit gereden wordt, is het het wel pijnlijk.
Ruth heeft een natte..quote:
Gewoon voor een officiële stream betalen.quote:
Nee maar die PU's hebben een voordeel van ca 30 pk en dat maakt nogal wat uit .quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik, maakt dat het minder pijnlijk?
waarom zou je? Het is een bagger bende.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon voor een officiële stream betalen.
Verder alles in orde?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niks gemist, maar dat heb je ben die diensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |