Zal wel, geen idee, gelijk afgezet. Wat een farce.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelliquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:22 schreef PzKpfw het volgende:
Hopen dat Antonelli dit seizoen kampioen wordt. Die arrogante Russell loopt nu al met een air rond alsof hij een achtvoudig wereldkampioen is.
Antonelli doet in 2028 een Rosbergje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan komt George gelijk te staan met aantal wk's met Lewis. Dat kan niet
Ah, de heerlijke anti britten bias.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het dit seizoen alleen tussen de Mercs gaat dan ga ik juichen voor Antonelli
ik weet dat ik dat niet eens wil reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Morgen om 4 uur de sprint....ik weet niet of ik dat red.....
Ik lig nog in bed te slapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou gewoon verstek laten gaan, in totaal kijken er 25 Nederlanders denk ik waarvan 80 procent omdat het hun beroep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Eerder anti-Russell, misselijk mannetjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, de heerlijke anti britten bias.
Ik weet wel zeker dat ik dat niet ga reddenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
blijft een Merc puquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Tarado het volgende:
Tja als je door een Alpine eruit gereden wordt, is het het wel pijnlijk.
Ruth heeft een natte..quote:
Gewoon voor een officiële stream betalen.quote:
Nee maar die PU's hebben een voordeel van ca 30 pk en dat maakt nogal wat uit .quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik, maakt dat het minder pijnlijk?
waarom zou je? Het is een bagger bende.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon voor een officiële stream betalen.
Verder alles in orde?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niks gemist, maar dat heb je ben die diensten.
Krijg rond deze tijd van het jaar toch liever andere kriebelsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:34 schreef Tarado het volgende:
Ik krijg er toch teveel 2014 kriebels van, jammer.
Dit zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:30 schreef pmponer het volgende:
Mer verliest maar 10 km/u als de batterij leeg is, andere teams zeker 30 km /u (net onboard van George bij Viaplay)
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, de heerlijke anti britten bias.
Pollenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Krijg rond deze tijd van het jaar toch liever andere kriebels
Maar goed dat ze zelf uit de EU wilde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.
Het zouden Fransen kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britten hebben gewoon de neiging om kutpersoonlijkheden te hebben. Doen ze zelf.
Ik weet wel zeker van niet, hier is geen ruk aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
Arrogantie is echt iets Brits. De VS heeft het niet van een vreemde.quote:
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:52 schreef Jane het volgende:
Uiteindelijk maar besloten uit te slapen en niks te kijken en als ik het zo lees was dat de juiste beslissing.
Dit is nog maar het voorproefje voor de echte ellende op zondagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemen
De enige goede copingstrategie.
Ja dat zijn de krenten uit de pap, geweldig!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell maar 7 tienden langzamer dan Lewis vorig jaar, en 9 tienden dan Oscar vorig jaar
Da’s wel echt moker weinig.
Heb je nog copingtips voor dat kloteoog van mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar werk gereden tijdens de q. Ben nu aan het genieten van alle tranen van mensen die sprint wel serieus nemen
De enige goede copingstrategie.
Het is toch weinig?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat zijn de krenten uit de pap, geweldig!
Minder lift/coast doet er niet toe. Het is nog steeds kunstmatig gekunstel en heeft niets met racen te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch weinig?
Dat zal wel komen door het minder lift en coast of clipping gedurende de ronde. Schat ik zo in. In vergelijking met Melbourne
Ik denk dan toch meer aan gewenste kriebels.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Minder lift/coast doet er niet toe. Het is nog steeds kunstmatig gekunstel en heeft niets met racen te maken.
Ja klopt, maar dat is precies niet waar het om gaat in mijn beleving. Ik heb geen courreurs gezien die alles op alles zetten om de beste ronde eruit te persen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch weinig?
Dat zal wel komen door het minder lift en coast of clipping gedurende de ronde. Schat ik zo in. In vergelijking met Melbourne
Ja die was weer uitmuntend in het uitnutten van de batterijquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:11 schreef Questular het volgende:
Zelf niet gekeken maar zo te lezen heeft George het weer goed gedaan?
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |