Dus dan ga je nog meer teams hebben die het allemaal best vinden zo en dan is de kans op verandering nog verder weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:12 schreef Tijn het volgende:
Als Gasly voor RBR zit, dan is het denk ik een kwestie van tijd voordat alle auto's met Mercedesmotoren hebben uitgevogeld hoe ze optimaal gebruik van de krachtbron kunnen maken en dan komt zelfs Williams in de top 10.
Jawel. De limieten van ons geduld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.
Daar zal hij vast van wakker liggen en Mercedes al helemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die was weer uitmuntend in het uitnutten van de batterij
Akkoord.quote:
Nee die liggen momenteel nergens wakker van.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar zal hij vast van wakker liggen en Mercedes al helemaal.
Toch is het wel een mooi land.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arrogantie is echt iets Brits. De VS heeft het niet van een vreemde.
Eerlijk gezegd had ik vooraf dit seizoen voor RB toch al afgeschreven, ivm hun nieuwe zelfontwikkelde motor. Dat de RBPT nu toch al redelijk lijkt te werken is eigenlijk gewoon een positief lichtpuntje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dat Verstappen/Red Bull er niet goed bij zit is jammer en nog tot daar aan toe. Maar dat er voor de rest geen enkel team ook maar in de buurt lijkt te zitten van Mercedes is natuurlijk dodelijk voor de spanning. Dat is natuurlijk de verdienste van Mercedes maar voor de kijker niet echt leuk. Ik vrees dat we dit seizoen races gaan zien waarin Mercedes met meer dan één minuut voorsprong gaat winnen.
Wat het ook gewoon kut maakt is dat je gewoon weet dat het die tyfusmotor van ze is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
De Mercedes-dominantie zou niet zo erg zijn als het niet zo'n zaaddodend zielloos team was. Hetzelfde geldt voor Russell.
Op hetzelfde stuk bij vergelijkbare batterij-niveaus?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Mercedes van 335 naar 325kmp/u
Hoe dan??
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op hetzelfde stuk bij vergelijkbare batterij-niveaus?
Zelfs met een appje zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, voor diegenen onder ons die vanochtend aan het werk waren om half negen: Dit seizoen valt af te doen met een e-mailtje?
JAquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, voor diegenen onder ons die vanochtend aan het werk waren om half negen: Dit seizoen valt af te doen met een e-mailtje?
Hamilton verloor nog geen vier tienden op Russell in sector 3. Dus deze cijfers lijken mij niet realistisch. Tenzij Ferrari bizarre acceleratie of bochtensnelheid bevatquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Mercedes van 335 naar 325kmp/u
Hoe dan??
Een powerpoint.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs met een appje zou ik zeggen.
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
De Mercedes-dominantie zou niet zo erg zijn als het niet zo'n zaaddodend zielloos team was. Hetzelfde geldt voor Russell.
Sheet 1: Jquote:
Kampioen: Nederlander. Buitenlander mag ook.quote:
Daar valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rollende starts is tegen de reglementen toch, want dat kan alleen als de omstandigheden op het circuit een staande start niet toestaan en dit gaat om de auto's zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |