Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Merc gaat gewoon domineren dit seizoen.
mwahhh viel ook wel meequote:
Doen we niks meequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT) AND 1 (NOR) NOTED - IMPEDING
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ow zeker, vanaf juli of zo, dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu dachten we dat vorig jaar ook met de turbo Mclaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.
Waarom dan noteren?quote:
Geen Brit he.quote:
Nog steeds.quote:
Gasly toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 10 (GAS) AND 3 (VER) NOTED - IMPEDING
werkverschaffingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |