Moet nog blijken, gaat de FIA waarschijnlijk ook mede bepalen aan de hand van de rijdersbriefing van vrijdag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
Zal mij benieuwen of nu iedereen bij de start een volle batterij heeft.
De wet der grote getallen zegt nee.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
Zal mij benieuwen of nu iedereen bij de start een volle batterij heeft.
Iedereen met een lege accuquote:Op donderdag 12 maart 2026 15:59 schreef Monolith het volgende:
Ben toch altijd blij met de OPs van dit topic. Complimenten daarvoor!
Ik zie dat ik morgen nog even de sprint kwali kan meepakken en dan nog 1 minuut heb tot onze stand-up begint. (al kan ie natuurlijk iets uitlopen als mensen net voor het eind nog over start/finish komen).
Die ga ik lekker terugkijken.quote:
Mooie tijd, maar ik sla hem een keer over.quote:
Dan krijg alleen je rollende starts, vanachter de safety car.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wet der grote getallen zegt nee.
En er gaat niets veranderen tot er eens iemand vol op klapt.
Rollende starts is tegen de reglementen toch, want dat kan alleen als de omstandigheden op het circuit een staande start niet toestaan en dit gaat om de auto's zelf.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan krijg alleen je rollende starts, vanachter de safety car.
Maar dat teams als Ferrari en Mercedes de technische voorsprong opgeven waar ze zo hard aan gewerkt hebben is ondenkbaar.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ga ik lekker terugkijken.
Was vorig jaar al de moeite waard met Hamilton die de overwinning pakte, en met deze auto verwacht ik al helemaal spektakel. Zin an
Ik ga deze ook op een later moment terugkijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie tijd, maar ik sla hem een keer over.
Vond afgelopen weekend om kwart voor vijf opstaan wel even genoeg voorlopig.
Japan is gelukkig pas om 07.00 uur, al is het dan wel precies zomertijdquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal eens, sterker nog, ik denk dat ik dit seizoen niet meer specifiek op ga staan voor de F1quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt wel mee dus.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Japan is gelukkig pas om 07.00 uur, al is het dan wel precies zomertijd
06.00 uur wintertijdquote:
Mijn ervaring is dat het dan altijd leuke races zijn als je er eens een overslaatquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helemaal eens, sterker nog, ik denk dat ik dit seizoen niet meer specifiek op ga staan voor de F1
Het is dan geen wintertijd dus niet relevant.quote:
Oh hou op schei uit.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is dan geen wintertijd dus niet relevant.
Dat is voor mensen die ook nog alles in guldens omrekenen.
Ach in mijn geval zal dat alleen Las Vegas zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan altijd leuke races zijn als je er eens een overslaat
Ik heb 2 miljoen toekomsten gezien en er is er maar eentje waar dit een leuke race wordt. In die ene toekomst kijkt pmponer live.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het dan altijd leuke races zijn als je er eens een overslaat
Godverdomme. Mij hangen ze morgen vol met sensoren en shit om te testen op slaapapneu.quote:
Ik zou de sprintrace dan gewoon lekker later op de dag terugkijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme. Mij hangen ze morgen vol met sensoren en shit om te testen op slaapapneu.
Gaat maximaal 4 uurtjes slaap daar wel genoeg voor zijn?
Doe ik er goed aan om die sprintrace maar gewoon te skippen?
Kan je vertellen welke? Want dan zet ik die vast in de agenda.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 2 miljoen toekomsten gezien en er is er maar eentje waar dit een leuke race wordt. In die ene toekomst kijkt pmponer live.
Ja maarja, elke zender gaat tijdens de kwalificatie de uitslag van de sprintrace op zeker niet spoileren. Geen enkele. Dus die kan ik dan ook niet kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou de sprintrace dan gewoon lekker later op de dag terugkijken.
Gezondheid gaat boven allesquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme. Mij hangen ze morgen vol met sensoren en shit om te testen op slaapapneu.
Gaat maximaal 4 uurtjes slaap daar wel genoeg voor zijn?
Doe ik er goed aan om die sprintrace maar gewoon te skippen?
Die ga ik ook uitgesteld kijken dan inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maarja, elke zender gaat tijdens de kwalificatie de uitslag van de sprintrace op zeker niet spoileren. Geen enkele. Dus die kan ik dan ook niet kijken.
Mja, zou mooi zijn als metmijn oog nog redelijk goed komt. Denk dat mij dat tamelijk gaat tegenvallen als eerdaags de olie verwijderd wordt. Zit nagenoeg op zeker een flinke knik midden in het beeld. Dat is waarschijnlijk blijvend.quote:
Nu afwachten of het de Los del Río of MC Rage versie wordtquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:25 schreef ZaZoe het volgende:
Ik kijk uit naar de roterende ’Macarena’-vleugel
quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Mja, zou mooi zijn als metmijn oog nog redelijk goed komt. Denk dat mij dat tamelijk gaat tegenvallen als eerdaags de olie verwijderd wordt. Zit nagenoeg op zeker een flinke knik midden in het beeld. Dat is waarschijnlijk blijvend.
Die olie zit er nu in sinds 16 oktober.
Daar ben ik wel richtig klaar mee inmiddels.
Sluit altijd voordat de sprint begint maar nu dus nog iets eerder.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, ik dacht dat de manager pas na de sprint zou sluiten maar is nu middernacht. Iemand een idee hoe dat zit?
Wie gaat er dan moddenquote:
Het is hier toch zelfregulerend?quote:
Gok dat het niet heel druk gaat zijn om 04.30 voor een VTquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het is hier toch zelfregulerend?
Mooi! Blijf ik ook liggenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat het niet heel druk gaat zijn om 04.30 voor een VT
naaahhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan moet jij hem maar het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, die gozer is één week uit z'n proeftijd.
Ik ben bang dat ik dat al ben geweestquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet jij hem maar het goede voorbeeld geven
Ga je mijn goede adviezen nu als smoesjes gebruikenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat al ben geweest
Slaap is belangrijk
Ik ga zaterdag bij @Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je mijn goede adviezen nu als smoesjes gebruiken
ik hoor krekelsquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:42 schreef Jane het volgende:
Is er IEMAND hier die vannacht WEL opstaat voor de FP?
Je mag ook gewoon ja zeggen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag bij @:Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijn
er is vast wel een mod ergens op FOK! die bij grote paniek kan ingrijpenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die geen moderatie nodig hebben.
Nee als teken dat je een verstandige jongeman begint te wordenquote:
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die geen moderatie nodig hebben.
Nopequote:Op donderdag 12 maart 2026 22:42 schreef Jane het volgende:
Is er IEMAND hier die vannacht WEL opstaat voor de FP?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
geen interesse om zo vroeg wakker te zijn
Daar lijkt het wel op....iig een slangetje gesprongenquote:
Neinquote:
ik ben een rustig persoon, 999 van mij erbij redden jullie welquote:Op donderdag 12 maart 2026 23:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
1000 is misschien wat veel, maar misschien wel 1, die moet je toch onder controle houden.
We zijn allemaal rustig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik ben een rustig persoon, 999 van mij erbij redden jullie wel
die shells kan ik gewoon bewaren?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oei een rode....
Snel, gooi die stenen uit je zak
Ja zonde om weg te gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die shells kan ik gewoon bewaren?
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
Nee idd, zit echt te kijken wat ik met de manager aan moet
Maar even de SQ afwachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
ik wil bearman er bij hebben dus twijfel tussen bottas en perez, rest audi
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:15 schreef yvonne het volgende:
Ik zie het alweer. Ik draai me lekker om.
undercover Ferrariquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel meme waardig
Muziekje voor eronder.....naar links.....naar rechtsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel meme waardig
Oh was het Lec, nouja slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:31 schreef HiDiHo het volgende:
Leclerc grind happen
[ afbeelding ]
En de tijd zit erop
slapen is voor mietjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
8 uur quali
wat te doen...wakker blijven of.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8:30 pasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
8 uur quali
wat te doen...wakker blijven of.......
Tip: zet F1 agenda in je telefoonquote:Op vrijdag 13 maart 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Vergeten te kijken, was wel al wakker
Goedemorgen, koffffffffffffie.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag bij @:Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijn
Die Redbull motor is de benchmarkquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
Goedemorgen trouwens, het ziet er weer hoopvol uit als ik de screens zo zie.
De koffie is klaar, straks maar even inschakelen voor de SQ.
Oh ja, Toto gefeliciteerd! mooie prestatie weer. jammer voor de (neutralere) kijker dat wel.
Klopt F1academyquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zitten niet meer in de voorbeschouwing
Ik ben tenminste op tijdquote:
4:30?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tenminste op tijd
Ik ben te snelquote:
Als hij dan aanwezig is, dan was hij vergeten om Voorbeschouwing op Live te zettenquote:
Toen sliep ik nog. Ik had me netjes afgemeld.quote:
Ferrari Faalquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef pmponer het volgende:
ik ben benieuwd hoelang die macarena vleugel het uithoudt. oh ze gebruiken hem niet
Ik was eerder aanwezigquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Samenvatting P1Hoop tankslappers welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Skattiequote:
eensquote:
mobiel erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wil ik net Grandprix Radio syncen nokt de speakers op mijn laptop ermee
Dat is je straf!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
niet gezien dus geen idee waarom ze niet bovenin staan in het rijtjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:30 schreef Perox het volgende:
Niet gerust er op gezien de prestaties van de RBR in de training.
Kwam tot de 8e tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien dus geen idee waarom ze niet bovenin staan in het rijtje
quote:
Karma.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
dat heb ik gezienquote:
Moet ze ook lief voor mij zijn!quote:
Veel graining en snelle rondje was echt traag maar wie weet toch nog wat zandzakken eruit intussen. Hopium copium.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De motoren klonken harder.quote:
Er waren er 7 snellerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik gezien
maar waarom
en hoe ..
quote:
goftedommequote:
Je moet Will Buxton erbij denken:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goftedomme
in 1 zin de hele F1 uitgelegd
Dus je was niet op tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen sliep ik nog. Ik had me netjes afgemeld.
Ach Stroll.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 18 (STR) TIME 1:38.378 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 3 15:33:33
Omdat de motor en chassis nog niet op het niveau zijn van de andere teams, aldus Mekies.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...quote:
Jawel.quote:
Gelukkig veel andere teams ook issues. Maar in de buurt van Ferrari en Mercedes komen ze absoluut niet.quote:
P5.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Gelukkig veel andere teams ook issues. Maar in de buurt van Ferrari en Mercedes komen ze absoluut niet.
Lijkt erop.quote:
nee hij heet Max Emilianquote:
De grote Mercedesparade die weer met 2 vingers in de neus 1-2 wordenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...
[..]
Jawel.
Hij kan niet meer RBR de schuld geven,quote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:39 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Einde seizoen. Gaat gewoon middenmoot rijden en dan kappen na dit jaar.
Tja, dat hok is nog lang niet in orde, kun je vergeten dit seizoen.quote:
Zou wat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan niet meer RBR de schuld geven,
Ik kijk op andere zender, maar daar lijkt het ook geval te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:39 schreef Mothzor het volgende:
Omgevingsgeluid bij jullie ook veels te hard op F1TV? Kan het commentaar geen eens horen
Ja. Genot wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:39 schreef Mothzor het volgende:
Omgevingsgeluid bij jullie ook veels te hard op F1TV? Kan het commentaar geen eens horen
Gohquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:40 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 5 (BOR) TIME 1:38.344 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 16 LAP 6 15:39:17
Hij heeft staan grind te happen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:40 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 5 (BOR) TIME 1:38.344 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 16 LAP 6 15:39:17
viel meequote:
Duitse kwaliteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:42 schreef alpeko het volgende:
Nieuwkomer Audi sneller dan RB... pijnlijk.
Net als het grind.quote:
ik heb toch echt liever dat ze deze shitshow aanpassenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:41 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt tijd dat we omgevingsgeluid zelf aan kunnen passen is gvd 2026
Gewoon helemaall electrisch racen heb je dat vervelende gebrul van die motoren ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:41 schreef HiDiHo het volgende:
Het wordt tijd dat we omgevingsgeluid zelf aan kunnen passen is gvd 2026
Probleem met het brandstofsysteem.quote:
Alpine ook.quote:
#brengdeV12 terugquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb toch echt liever dat ze deze shitshow aanpassen
ipv dat wij zelf ieniminiedingetjes kunnen aanpassen
Audi en Haas zelfs…quote:
Nogal.quote:
de qualies zijn inderdaad nog erger dan de racequote:
Verbazingwekkend wel.quote:
En dat. Er is echt niks leuks aan zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
de qualies zijn inderdaad nog erger dan de race
wat een deceptie is het ook
Die hadden niet meer nodig om te flexen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:44 schreef LTVDK het volgende:
Mercedes heeft volgens mij ook maar 1 run gedaan?
Zeggen andere coureurs ook. De vraag is niet of maar wanneer er een harde crash komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:45 schreef greysbones het volgende:
man man man
het moet toch een keer mis gaan
als je die onboard van Max hoort
Even een opwarmrondje om Q1 en Q2 door te komen en dan zo in Q3 even het gas open om 1 en 2 veilig te stellenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hadden niet meer nodig om te flexen.
Sowieso beterquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg gewoon reclame bij viaplay commentaar op f1tv. Gelijk overgeschakeld naar f1tv commentaar.
En dan is het nog sprint. Kudos naar Mercedes wel dat ze een dijk van een auto neergezet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een opwarmrondje om Q1 en Q2 door te komen en dan zo in Q3 even het gas open om 1 en 2 veilig te stellen
En dat met een Mercedes motor.... zijn gewoon veel te zwaarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:45 schreef Gremen het volgende:
Williams![]()
Die eindigde nog best ok vorig jaar, maar zien nu ook weer terug bij af
Was vorig seizoen ook al.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg gewoon reclame bij viaplay commentaar op f1tv. Gelijk overgeschakeld naar f1tv commentaar.
Ja maar RB is ook terug bij wtf is er aan de handdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:45 schreef Gremen het volgende:
Williams![]()
Die eindigde nog best ok vorig jaar, maar zien nu ook weer terug bij af
Zelfs bij Ziggo had je dit niet eens.quote:
zeker, maar... hij is eigenlijk illegaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan is het nog sprint. Kudos naar Mercedes wel dat ze een dijk van een auto neergezet hebben.
En ook weer niet. FIA being FIAquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
zeker, maar... hij is eigenlijk illegaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als ze SQ3 halen is het een wonder.
Hij kan beter scheuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:50 schreef raptorix het volgende:
Jullie mogen niet klagen over geluid, buurman is hier aan het schuren
Het is precies op zo een level dat het resoneert in je lichaam en je er misselijk van word.quote:
Blegh.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is precies op zo een level dat het resoneert in je lichaam en je er misselijk van word.
ik vind dat niet zoquote:
Zogenaamd aanwezig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Thestigsdutchcousin
Waar is onze collega?
Zit je in een Aston Martin?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is precies op zo een level dat het resoneert in je lichaam en je er misselijk van word.
Ja dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo![]()
had RBR het bedacht
had de FIA dan gezegd in juni kijken we
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is onze collega?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nieuw merk?quote:
Katje vindt sprints maar stom toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is onze collega?
Jij bent geen blauwequote:
Is het weer zover.quote:
503 in disguise.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ninja edit te traag omdat FOK! traag is
Is altijd zo.quote:
Voor hoelangquote:
Dat zijn wel de concurrenten voor een plekje in Q3 helaas.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:54 schreef LTVDK het volgende:
Max toch wel een fractie sneller dan Gasly
Ik geloof er niks van, Merc gaat gewoon domineren dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:53 schreef raptorix het volgende:
Aan de andere kant zeggen deze verschillen nog niets, teams moeten in dermate grote ranges nog tweaken dat we absoluut niet weten hoe het er na 10 rondes uit zal zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |