Maar even de SQ afwachtenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
ik wil bearman er bij hebben dus twijfel tussen bottas en perez, rest audi
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:15 schreef yvonne het volgende:
Ik zie het alweer. Ik draai me lekker om.
undercover Ferrariquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel meme waardig
Muziekje voor eronder.....naar links.....naar rechtsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel meme waardig
Oh was het Lec, nouja slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:31 schreef HiDiHo het volgende:
Leclerc grind happen
[ afbeelding ]
En de tijd zit erop
slapen is voor mietjes!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
8 uur quali
wat te doen...wakker blijven of.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8:30 pasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:37 schreef HiDiHo het volgende:
8 uur quali
wat te doen...wakker blijven of.......
Tip: zet F1 agenda in je telefoonquote:Op vrijdag 13 maart 2026 06:00 schreef raptorix het volgende:
Vergeten te kijken, was wel al wakker
Goedemorgen, koffffffffffffie.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag bij @:Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijn
Die Redbull motor is de benchmarkquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
Goedemorgen trouwens, het ziet er weer hoopvol uit als ik de screens zo zie.
De koffie is klaar, straks maar even inschakelen voor de SQ.
Oh ja, Toto gefeliciteerd! mooie prestatie weer. jammer voor de (neutralere) kijker dat wel.
Klopt F1academyquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zitten niet meer in de voorbeschouwing
Ik ben tenminste op tijdquote:
4:30?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tenminste op tijd
Ik ben te snelquote:
Als hij dan aanwezig is, dan was hij vergeten om Voorbeschouwing op Live te zettenquote:
Toen sliep ik nog. Ik had me netjes afgemeld.quote:
Ferrari Faalquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef pmponer het volgende:
ik ben benieuwd hoelang die macarena vleugel het uithoudt. oh ze gebruiken hem niet
Ik was eerder aanwezigquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 05:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Samenvatting P1Hoop tankslappers welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |