naaahhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dan moet jij hem maar het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, die gozer is één week uit z'n proeftijd.
Ik ben bang dat ik dat al ben geweestquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet jij hem maar het goede voorbeeld geven
Ga je mijn goede adviezen nu als smoesjes gebruikenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat al ben geweest
Slaap is belangrijk
Ik ga zaterdag bij @Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijnquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je mijn goede adviezen nu als smoesjes gebruiken
ik hoor krekelsquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:42 schreef Jane het volgende:
Is er IEMAND hier die vannacht WEL opstaat voor de FP?
Je mag ook gewoon ja zeggen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag bij @:Luctor.et.Emergo op bezoek, dan moet ik top fit zijn
er is vast wel een mod ergens op FOK! die bij grote paniek kan ingrijpenquote:Op donderdag 12 maart 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die geen moderatie nodig hebben.
Nee als teken dat je een verstandige jongeman begint te wordenquote:
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat die geen moderatie nodig hebben.
Nopequote:Op donderdag 12 maart 2026 22:42 schreef Jane het volgende:
Is er IEMAND hier die vannacht WEL opstaat voor de FP?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
geen interesse om zo vroeg wakker te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |