Skattiequote:
eensquote:
mobiel erbijquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wil ik net Grandprix Radio syncen nokt de speakers op mijn laptop ermee
Dat is je straf!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
niet gezien dus geen idee waarom ze niet bovenin staan in het rijtjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:30 schreef Perox het volgende:
Niet gerust er op gezien de prestaties van de RBR in de training.
Kwam tot de 8e tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien dus geen idee waarom ze niet bovenin staan in het rijtje
quote:
Karma.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
dat heb ik gezienquote:
Moet ze ook lief voor mij zijn!quote:
Veel graining en snelle rondje was echt traag maar wie weet toch nog wat zandzakken eruit intussen. Hopium copium.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De motoren klonken harder.quote:
Er waren er 7 snellerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik gezien
maar waarom
en hoe ..
quote:
goftedommequote:
Je moet Will Buxton erbij denken:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
goftedomme
in 1 zin de hele F1 uitgelegd
Dus je was niet op tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen sliep ik nog. Ik had me netjes afgemeld.
Ach Stroll.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 18 (STR) TIME 1:38.378 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9 LAP 3 15:33:33
Omdat de motor en chassis nog niet op het niveau zijn van de andere teams, aldus Mekies.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen...quote:
Jawel.quote:
Gelukkig veel andere teams ook issues. Maar in de buurt van Ferrari en Mercedes komen ze absoluut niet.quote:
P5.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Gelukkig veel andere teams ook issues. Maar in de buurt van Ferrari en Mercedes komen ze absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |