Moet nog blijken, gaat de FIA waarschijnlijk ook mede bepalen aan de hand van de rijdersbriefing van vrijdag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
Zal mij benieuwen of nu iedereen bij de start een volle batterij heeft.
De wet der grote getallen zegt nee.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
Zal mij benieuwen of nu iedereen bij de start een volle batterij heeft.
Iedereen met een lege accuquote:Op donderdag 12 maart 2026 15:59 schreef Monolith het volgende:
Ben toch altijd blij met de OPs van dit topic. Complimenten daarvoor!
Ik zie dat ik morgen nog even de sprint kwali kan meepakken en dan nog 1 minuut heb tot onze stand-up begint. (al kan ie natuurlijk iets uitlopen als mensen net voor het eind nog over start/finish komen).
Die ga ik lekker terugkijken.quote:
Mooie tijd, maar ik sla hem een keer over.quote:
Dan krijg alleen je rollende starts, vanachter de safety car.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De wet der grote getallen zegt nee.
En er gaat niets veranderen tot er eens iemand vol op klapt.
Rollende starts is tegen de reglementen toch, want dat kan alleen als de omstandigheden op het circuit een staande start niet toestaan en dit gaat om de auto's zelf.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan krijg alleen je rollende starts, vanachter de safety car.
Maar dat teams als Ferrari en Mercedes de technische voorsprong opgeven waar ze zo hard aan gewerkt hebben is ondenkbaar.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ga ik lekker terugkijken.
Was vorig jaar al de moeite waard met Hamilton die de overwinning pakte, en met deze auto verwacht ik al helemaal spektakel. Zin an
Ik ga deze ook op een later moment terugkijken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooie tijd, maar ik sla hem een keer over.
Vond afgelopen weekend om kwart voor vijf opstaan wel even genoeg voorlopig.
Japan is gelukkig pas om 07.00 uur, al is het dan wel precies zomertijdquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal eens, sterker nog, ik denk dat ik dit seizoen niet meer specifiek op ga staan voor de F1quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt wel mee dus.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Japan is gelukkig pas om 07.00 uur, al is het dan wel precies zomertijd
06.00 uur wintertijdquote:
Mijn ervaring is dat het dan altijd leuke races zijn als je er eens een overslaatquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helemaal eens, sterker nog, ik denk dat ik dit seizoen niet meer specifiek op ga staan voor de F1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |