Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, Merc gaat gewoon domineren dit seizoen.
mwahhh viel ook wel meequote:
Doen we niks meequote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT) AND 1 (NOR) NOTED - IMPEDING
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ik hoop heel erg dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal zeker niet slecht zijn, maar ik denk dat de teams veel korter bij elkaar zullen zitten.
Ow zeker, vanaf juli of zo, dan is het allang beslist.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu dachten we dat vorig jaar ook met de turbo Mclaren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn net begonnen. Als dit voor de zomerstop ook zo is dan is het kampioenschap snel beslist.
Waarom dan noteren?quote:
Geen Brit he.quote:
Nog steeds.quote:
Gasly toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 10 (GAS) AND 3 (VER) NOTED - IMPEDING
werkverschaffingquote:
GAS reed in de wegquote:
Die heeft er geen zin meer in.quote:
Weinig gas dus.quote:
Zou ik ook niet hebben.quote:
Ik zie dit eigenlijk wel gebeurenquote:
Geen idee of dat nou vooruitgang is.quote:
*Kijkt naar de auto's van waar Newey nu zit. 👀quote:
die is te druk met die andere knaken bakquote:
Antonelli?quote:
Dat is ook wel een issue.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar de auto's van waar Newey nu zit. 👀
Dat ligt allemaal aan Hondaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft dat niet vooral te maken dat met de huidige regels, de courreur minder uitmaakt?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef raptorix het volgende:
Wel goed om te zien dat Hadjar kort op Max zit.
Ik denk het wel. AM en AN is geen gelukkig huwelijk. Vooral omdat hij nu teambaas is en geen ontwerper.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee of dat nou vooruitgang is.
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Heeft dat niet vooral te maken dat met de huidige regels, de courreur minder uitmaakt?
Lijkt me ook erg lastig werken onder iemand die denkt dat alles te koop is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk het wel. AM en AN is geen gelukkig huwelijk. Vooral omdat hij nu teambaas is en geen ontwerper.
Spannend hč.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah misschien wel, misschien ook wel omdat de RB natuurlijk meer voor Max gemaakt was.
SQ3.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Enige positieve voor Red Bull is dat ze weer eens een keertje 2 auto's in een Q3 hebben
ik was het al aan het negerenquote:
oh my sweet summerchildquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:07 schreef Perox het volgende:
Ik vind het al best knap dat ze die bakken allebei in Q3 hebben gekregen. Gewoon even de verwachtingen bijstellen. Dit seizoen gaat het tussen Kimi en George.
quote:
Ja dat welquote:
ben je gehackt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Het is geen Mythe, je hebt er een vrij goede youtube video over waarom het vorig seizoen op een gegeven moment slechter werd omdat men een soort van overshoot had op de manier van rijden van Verstappen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je gehackt?Nee, niemand hackt StigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die heb ik in de manager, topteamquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent echt niet de enige die al langer kijktquote:
De tering.quote:
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.quote:
iets met compressieratio?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
dat was apart
die batt van ANT was leeg
maar bleef hangen op 325
liep niet verder terug
hoe kan dat?
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die rode band doet ook niet veel.
Ja dit. Het foefje.quote:
ouwe lulquote:
Andretti en G Villeneuve en Hunt niet meegemaakt hebbenquote:
Nee is te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uit
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
We gaan een lang en saai F1-seizoen tegemoet.
We zullen het zelf leuk moeten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
Als je had opgelet dan weet je ook dat Max om die problemen heen rijdt, waardoor die auto een gedrocht is geworden. Ze hadden toen beter naar de feedback van yuki en perez kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |