je bent echt niet de enige die al langer kijktquote:
De tering.quote:
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.quote:
iets met compressieratio?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
dat was apart
die batt van ANT was leeg
maar bleef hangen op 325
liep niet verder terug
hoe kan dat?
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die rode band doet ook niet veel.
Ja dit. Het foefje.quote:
ouwe lulquote:
Andretti en G Villeneuve en Hunt niet meegemaakt hebbenquote:
Nee is te zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je constant aan het worstelen bent met die auto maakt het soort band ook geen ruk meer uit
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
We gaan een lang en saai F1-seizoen tegemoet.
We zullen het zelf leuk moeten makenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
Als je had opgelet dan weet je ook dat Max om die problemen heen rijdt, waardoor die auto een gedrocht is geworden. Ze hadden toen beter naar de feedback van yuki en perez kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat het geen geheim is dat een auto naar de wensen van je nummer 1 rijder word gemaakt, alleen zal een team dat never nooit toegeven omdat de tweede rijder meestal de gene is die het meeste geld meebrengt.
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Saai wel, of het lang wordt ga ik nog wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |