Ik blijf wel kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
als het zo blijft
weet ik niet of ik blijf
Ik heb 2 dagen geleden verlengdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.
Scheelt dat we mogelijk al lentestop hebben, als SA en Bahrein niet doorgaan omdat Trump en Israel leuk vinden om wat bommen in de regio te gooien,quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef PzKpfw het volgende:
We gaan een lang en saai F1-seizoen tegemoet.
PIA hold my beerquote:
quote:
Gaat nu afscheid nemen van Luctorquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog niet verlengd.
Ik vorige week zondag.quote:
P8...schandequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
PIA hold my beer
NOR hold my beer
GAS hold my beer
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.quote:
Met een Mercedes PU..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was leuk gedurende de jaren dat ik was. Maar net als FOK! komt er ook een einde aan de F1.
De nieuwe reglementen zijn een farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.quote:
Je neem ook afscheid van FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Racen om hondersten, nu moet Mercedes het gas inhouden om niet met meerdere seconden voor te liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De nieuwe reglementen zijn farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.
zolang de quali's geen quali's zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet meer zal kijken als het zo blijft, moet het nog even zien allemaal. Als er wat strijd om de WDC komt is dat nog leuk, natuurlijk. En allicht kruipen de tijden nog wat naar elkaar toe.
2014 all over again.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Racen om hondersten, nu moet Mercedes het gas inhouden om niet met meerdere seconden voor te liggen
Ik heb al 7 jaar dominantie Mercedes meegemaakt. Ik heb geen zin om weer zoiets.quote:
Dit is altijd met nieuwe regels.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De nieuwe reglementen zijn een farce. Vorig seizoen zat alle teams zo dicht bij elkaar.
Dit zijn geen nieuwe regels, dit is gewoon een hele andere klasse.quote:
De verschillen zijn wel echt enorm groot, ik zie dat niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet meer zal kijken als het zo blijft, moet het nog even zien allemaal. Als er wat strijd om de WDC komt is dat nog leuk, natuurlijk. En allicht kruipen de tijden nog wat naar elkaar toe.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. Het is definitief. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
ok, doeiquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. Het is definitief. Ik heb mijn abonnement opgezegd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd hoe dit gedurende het jaar zich ontwikkelt.
In 2033 wordt het weer spannend.quote:
Benieuwd wie er dan nog mee doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
In 2033 wordt het weer spannend.
Dit weekend en Japan kan ik nog kijken en dan is het doeiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Dan had ie 3 seconden voorsprong op de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef nils7 het volgende:
Max had toch dat contract van Toto moeten pakken
Staat in zijn contract.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we nu bij elke kwalificatie en race Russell die even komt vertellen hoe geweldig de auto is en hoe leuk de nieuwe regels zijn
Ligt aan welke vrijheden hij dan zou hebben he, en dan bleef het een kut seizoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef nils7 het volgende:
Max had toch dat contract van Toto moeten pakken
*hoopt op ommezwaai*quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit weekend en Japan kan ik nog kijken en dan is het doei
Dan komt George gelijk te staan met aantal wk's met Lewis. Dat kan nietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
In 2033 wordt het weer spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |