Wat bepaalt nu eigenlijk de identiteit/het karakter van een team?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.
Dus ik vermoed dat er geheel andere redenen zijn.
Zak Brown is gewoon een eikel en Norris heeft zichzelf ook absoluut niet populair gemaakt met die achterlijke uitspraken van hem. Echt, altijd maar dat geframe, kap daar toch eens mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach, Mclaren was vorig seizoen alles behalve zielloos met Zak Brown en de strijd tussen Piastri en Norris en ook die werden uitgekotst in Nederland.
Denk het niet, zou ook in het voordeel van Mercedes zijn, dus gaat Ferrari er nooit mee akkoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mouw aan te passen
Maak je dat eigenlijk alleen op uit het feit dat ze in bezit zijn van het grootkapitaal en witte overhemden dragen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:32 schreef QuidProJoe het volgende:
De Mercedes-dominantie zou niet zo erg zijn als het niet zo'n zaaddodend zielloos team was. Hetzelfde geldt voor Russell.
Ik vind dat geen probleem hoor, doet me af en toe een beetje denken aan McLaren onder Ron Dennis, wat ik wel een probleem vind is dat ze weer een grote voorsprong hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak je dat eigenlijk alleen op uit het feit dat ze in bezit zijn van het grootkapitaal en witte overhemden dragen?
Ze hebben in de F1 wereld toch een aardig rijke historie.
McLaren is ook zielloos. En over welke strijd heb je het? De enige strijd die ik zag was het gevecht om wie het meeste kon doen om Verstappen zo lang mogelijk in het kampioenschap te houden. Voor de rest was het uiterst tam.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorsprong is wel een beetje te groot inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat geen probleem hoor, doet me af en toe een beetje denken aan McLaren onder Ron Dennis, wat ik wel een probleem vind is dat ze weer een grote voorsprong hebben.
Een ander groot probleem vind ik dat het racen te weinig aan is.
Maar dat doen we toch 20 jaar al niet meer?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat racen betekent de limiet opzoeken en daar is hier geen sprake van.
Mijn tv deed het niet, kan een nieuwe bestellenquote:
Dat revolutionaire zie ik niet zo, ik vind het eerder artificieel, de inhaalacties waren voornamelijk omdat een voorganger stilviel, zat ook weinig briljants aan van een gaatje vinden en er voor gaan, dit was zoals je een Canta vaak voorbij schiet op de openbare weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voorsprong is wel een beetje te groot inderdaad.
Ik vond het racen in Melbourne persoonlijk eigenlijk vrij briljant. Omdat ze elkaar gewoon konden terugpakken. In F1 was dat van oudsher eigenlijk meestal onmogelijk. 1: je moest al een bepaalde overpace hebben om in te halen, en 2 je moest er vaak met DRS voorbij. En als die inhaalactie eenmaal geschiedde, was meteen ook de spanning eigenlijk weg want je wist dat de inhalende partij weg ging rijden. Maar nu is dat revolutionair anders. Er zit veel meer diepte in een gevecht op deze manier. Niet meer pats boem, erop en erover, klaar en voorbij. Nee hier gaan we een stap verder.
Wat ik wel denk is dat het spektakel veel te danken had aan de layout van Melbourne. Dat was natuurlijk heel veel power, steeds maar weer keihard op het gas. En het circuit van Shanghai is daar wel heel anders in. Ze hebben heel veel power nodig voor die ellenlange backstraight. Heb je natuurlijk wel kans dat uitkomen bocht 3 ook power gaan worden ingezet om voor hairpin 1 te kunnen inhalen.
Ik vind de sport wel veel dynamischer op deze manier
Onzin.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond het racen in Melbourne persoonlijk eigenlijk vrij briljant. Omdat ze elkaar gewoon konden terugpakken. In F1 was dat van oudsher eigenlijk meestal onmogelijk. 1: je moest al een bepaalde overpace hebben om in te halen, en 2 je moest er vaak met DRS voorbij. En als die inhaalactie eenmaal geschiedde, was meteen ook de spanning eigenlijk weg want je wist dat de inhalende partij weg ging rijden.
En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, zou ook in het voordeel van Mercedes zijn, dus gaat Ferrari er nooit mee akkoord.
Geframe? En dat zegt de persoon die voortdurend ieder team en iedere coureur aan het framen is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zak Brown is gewoon een eikel en Norris heeft zichzelf ook absoluut niet populair gemaakt met die achterlijke uitspraken van hem. Echt, altijd maar dat geframe, kap daar toch eens mee.
Shots fired @Nattekatquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geframe? En dat zegt de persoon die voortdurend ieder team en iedere coureur aan het framen is.
Kinderachtig blaag. Met je "Ferrari-faal"
x1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |