Mensen met een jaarabo niet. Gewoon geen Viaplay hebben. Voelt heel bevrijdend.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kan het abbonement ook opzeggen he, voelt heel bevrijdend.
Klopt ik moet er oko niet aan denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen met een jaarabo niet. Gewoon geen Viaplay hebben. Voelt heel bevrijdend.
Gewoon IPTV en anders niksquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond Viaplay op zich best wel prima doen ik het had het eerste jaar voor een GOD prijs.
Ik vind bijvoorbeeld de voor- en nabeschouwing in het Nederlands wel fijner, alleen dat kijk ik nooit meer. Heb niet echt heel veel zin om 4 uur lang naar de tv te gaan kijken.
En Viaplay VROOOOOOM is gewoon vrij te kijken op hun TV-zender.
Meh.quote:
Mwa, vind het niet eens erg, wie weet komt de FIA met wat haalbare wijzigingen om het wat interessanter te maken.quote:
Was er geen alternatieve locatie mogelijk zou je denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa, vind het niet eens erg, wie weet komt de FIA met wat haalbare wijzigingen om het wat interessanter te maken.
GP van Atlantis.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was er geen alternatieve locatie mogelijk zou je denken.
Imola of Portimao zouden wel leuk zijn. Maar is wel een beetje korte termijn, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Imola stond sowieso als reserve circuit raar dat ze daar dan niet eerder op inspringen. Maar goed dit zal om meerdere reden wel de betere keus zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Imola of Portimao zouden wel leuk zijn. Maar is wel een beetje korte termijn, misschien dat het daaraan ligt.
Op zo'n korte termijn niet. Het circus moet er ook nog naartoe.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze, alle teams dus, wel toestemming krijgen ergens een paar dagen te testen op een baan die een beetje in de buurt van Japan / in Japan is ofzo. Onder het mom van "ze zouden anders ook data van die 2 raceweekenden krijgen"quote:
Als ze niks tot bijna niks gaan aanpassen verwacht ik wel een grotere groep die afhaakt jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het sowieso al als de komende twee races net zo'n flop zijn.
Het zou nog mooier zijn als F1 dit moment gebruikt om intensief met de teams aan de slag te gaan om de shitshow die het nu is zo goed mogelijk te fixen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:44 schreef manny het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze, alle teams dus, wel toestemming krijgen ergens een paar dagen te testen op een baan die een beetje in de buurt van Japan / in Japan is ofzo. Onder het mom van "ze zouden anders ook data van die 2 raceweekenden krijgen"
22 toch.quote:
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.quote:
Abu Dhabi bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.
Dat is pas eind van het jaar. Als het dan nog zo'n rotzooi is geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als Dubai gewoon doorgaat, las dat het niet zo lekker gaat daar.
yep. dat zou nog beter zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als F1 dit moment gebruikt om intensief met de teams aan de slag te gaan om de shitshow die het nu is zo goed mogelijk te fixen.
Maar zal niet gebeuren vrees ik.quote:
Wel als ze niet vervangen worden en we dus twee races minder hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niemand mist die shitbanen in Bahrein en SA.
Lekker uitgeslapen de kwalificatie kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht de sprintrace en morgenochtend de kwalificatie kijken.
Wekker staat alvast op 03.30quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht de sprintrace en morgenochtend de kwalificatie kijken.
Vannacht werd ik om 5:10 wakker ongeveer, toen dacht ik: hé.. toch even een paar seconden kijken via mijn tel (lol)quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen de kwalificatie kijken
03:45.quote:
Iemand moet de boel in de gaten houden.quote:
@yvonne was er vannachtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand moet de boel in de gaten houden.
En Stig is er vannachtquote:
2022 begon Ferrari wel als snelste auto. Tot Toto roet in het eten gooide.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind het vooral jammer voor Leclerc. Weer een set regels waar Ferrari het goed doet maar niet goed genoeg, hij kan het verschil niet alleen overbruggen.
Ik ben helaas geen sprintliefhebber.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liefhebbers kijken gewoon natuurlijk.
Nee precies, ik zeg dan ook niet voor niks dat liefhebbers gewoon kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen sprintliefhebber.
En op wedstrijddagen zet ik sowieso geen vroege wekker.
Ik ben liefhebber maar kwart voor vier opstaan trek ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liefhebbers kijken gewoon natuurlijk.
Geen probleem, zijn er toch al teveel. Mogen er van mij nog wel 2 af. 20 is wel een mooi aantal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als ze niet vervangen worden en we dus twee races minder hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |