Nuis zal waarschijnlijk alles of niets proberen en op de eerste kruising hard inrijden op Ning. Dat is een mooie loting inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar Jilek voor de dweil.
Wel een mooie loting voor Nuis tegen Ning.
Ja, die gaat denk ik wel proberen met een 24'er te starten. En dan zien waar het schip strandt ... op zilver vermoedelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nuis zal waarschijnlijk alles of niets proberen en op de eerste kruising hard inrijden op Ning. Dat is een mooie loting inderdaad.
22'er bedoel je?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die gaat denk ik wel proberen met een 24'er te starten. En dan zien waar het schip strandt ... op zilver vermoedelijk.
Ik bedoel de eerste volle ronde. 22'er voor de opening zou wel heel optimistisch zijn. Bij zijn WR reed ie 22.9 - 24.2 - 25.7 - 27.7. Doe er vier keer een halve seconde bij en je komt op ongeveer 1.42,50. Ik denk dat ie stiekem met zoiets in gedachten zit. Dan zit je op het baanrecord van Thialf. Vermoed dat Stolz de 1.41 induikt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
22'er bedoel je?
Dat is wel heel hard, maar zo snel mogelijk inderdaad.
Z'n laatste keer onder de 1:43 op een laaglandbaan was vorig jaar in Milwaukee met 23.2 - 24.9 - 26.0 - 28.3, zoiets lijkt me het richtpunt inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoel de eerste volle ronde. 22'er voor de opening zou wel heel optimistisch zijn. Bij zijn WR reed ie 22.9 - 24.2 - 25.7 - 27.7. Doe er vier keer een halve seconde bij en je komt op ongeveer 1.42,50. Ik denk dat ie stiekem met zoiets in gedachten zit. Dan zit je op het baanrecord van Thialf. Vermoed dat Stolz de 1.41 induikt.
Milwaukee is wel de baan die met luchtcirculatie de omstandigheden extra gunstig maakt. Het mag, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Z'n laatste keer onder de 1:43 op een laaglandbaan was vorig jaar in Milwaukee met 23.2 - 24.9 - 26.0 - 28.3, zoiets lijkt me het richtpunt inderdaad.
Dat weet ik, maar er zijn op de baan van Milaan al tijden gereden die sneller zijn dan het BR van Milwaukee.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:31 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Milwaukee is wel de baan die met luchtcirculatie de omstandigheden extra gunstig maakt. Het mag, maar daar is alles mee gezegd.
De grote vraag is, gaat ie morgen mondjes snoeren?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Gifje niet opgeslagen, heeft iemand hem voor me?
Bekijk deze YouTube-video
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Zapte laatste langs die docu over hem, Nuis naar Milaan ofzo, precies tijdens een scene over het OKT, dat ie iets zei van "Maar dit keer heb ik me ingehouden en geen stoel getrapt"quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Gifje niet opgeslagen, heeft iemand hem voor me?
Bekijk deze YouTube-video
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Nee dat is tegenwoordig mode om te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:47 schreef franklop het volgende:
Valt me nu pas op dat we opeens nu de mannen als eerst hebben op een afstand (was dus bij 500 ook zo, komt dus door combi met TP)
Ik heb hem op 5 gezet, maar hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Het zou een mooie afsluiting van zijn Olympische carrière zijn.quote:
Wennemars 17:30quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat moeten de Nederlanders rijden? Is daar geen starttijd van bekend. Ik kon het niet vinden.
ik hoop op goud voor hem, eindbaas.quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet allen.
Tijmen is Snel!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:55 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat Kjeld alle monden gaat snoeren en op het podium komt.
Joep zal ergens in het midden zitten en Tijmen ken ik niet![]()
Nuis moet wel oppassen, die moet ook naar binnen in het laatste deel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
Die kamikazechinees doet niet mee? Dan gaat Wennemars zilver halen
Zoveel is er nu verder nog bezig.quote:
bronzen medaillewedstrijd vrouwen bij het ijshockey en een curlingwedstrijd tussen Zuid-Korea en Canada waarbij de verliezer zich waarschijnlijk niet plaatst voor de halve finales.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel is er nu verder nog bezig.
Wel mooi die man van Jefferson Airplane godenquote:
Jorma Kaukonen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel mooi die man van Jefferson Airplane goden
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nog een laatste medaille voor Kjeld zou leuk zijn
Jorien mag aan het werk ja.quote:
Is het niet wat vroeg om al zo stomdronken te zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nog een laatste medaille voor Kjeld zou leuk zijn
Hoeveel Olympische medailles had jij ook alweer gewonnen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:07 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een lachwekkende voorbeschouwing. Tuit en Worst menen werkelijk dat zij als goden beschouwt worden door hun sportprestaties. Die ex-sporters hebben alle realiteitszin verloren.
Toch was hij 4 jaar ook al goed genoeg om zich te plaatsen, maar toen was hij de Tim Prins van het OKT. Dus een eenmalige uitschieter was het ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Remco het volgende:
Tijmen Snel is achteraf toch wel DE grappenmaker van het OKT.
Ik ook! Prima kerel, prachtige carrière!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:55 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat Kjeld alle monden gaat snoeren en op het podium komt.
Joep zal ergens in het midden zitten en Tijmen ken ik niet![]()
Kan gebeuren. Gewoon laten staan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Oh dubbel, weet niet hoe te verwijderen. Anyway.
Mwah, ook NK, EK, WK en wereldbekers.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:04 schreef superniger het volgende:
TuitertGOD.
Lekkere teren op 1 keer pieken in je carrière.
Nu weten we het wel!quote:
Er doet zelfs een Est mee!quote:
Team Essent Troepquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Dat Voste nog meedoet! Ik dacht dat hij passé was .
Shit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:
@:franklop @:H.Vviv @:heywoodu @:Knutknuttsson @:mitt @:Steven184 @:TimH @:Timmeehh @:wimderon Gaan jullie de prono nog even invullen?
Puntje van de bank wordt opgezocht.quote:
Het zou pas verrassend zijn als Snel dit zou winnen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Wennemars gaat verrassend goud pakken, u las het hier als eerst
Hij mag nu tegen een Zwitser!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Puntje van de bank wordt opgezocht.
Agressieve gedrag? Ik had niet willen weten wat Nuis na zo’n actie had gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Oh dubbel, weet niet hoe te verwijderen. Anyway. Dat agressieve gedrag van Joep stond me niet echt aan.
Six seven hihahoquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:37 schreef AgnesGru het volgende:
We schrijven een mogelijke verrassing in rit 6/7 op.
De Japanner mag niet meer van Tina Nijkampquote:
Zusje?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:38 schreef BillDauterive het volgende:
Hall. Deed die al niet bij de vrouwen mee?
Zusje!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:38 schreef BillDauterive het volgende:
Hall. Deed die al niet bij de vrouwen mee?
Valt me mee dat de boomers bij de NOS dit grapje nog niet gemaakt hebben.quote:
Maar Nuis was vrolijkquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Agressieve gedrag? Ik had niet willen weten wat Nuis na zo’n actie had gedaan
Het zou mij niet verbazen dat Herbert het überhaupt nog nooit van heeft gehoord.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Valt me mee dat de boomers bij de NOS dit grapje nog niet gemaakt hebben.
Zonder klapschaatsquote:
Heb je de woedeuitbarsting van Erben richting de beveiliging ook nog meegekregen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Maar Nuis was vrolijk
Opwachten en tot 2x toe meppen en frusti doen vond ik schokkend. En ik had medelijden met de Chinees. Ik was er live bij en denk dat het in stadion wel anders is beleefd.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Wie is de Nederlandse favoriet volgens jullie? Nuis?
Wennemarsquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Nou ja, als het over een 1500 meter schaatsen gaat hebben ze wel recht van spreken, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:07 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een lachwekkende voorbeschouwing. Tuit en Worst menen werkelijk dat zij als goden beschouwt worden door hun sportprestaties. Die ex-sporters hebben alle realiteitszin verloren.
Speciaal voor jou?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa schaatsen op drie grote schermen in Casa Brasil
Bosker zit in de bus, in de file. Die was langer dan gehoopt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
Drie sterke mannen op de ploegenachtervolging nodig, dat vindt Bosker niet grappig.
Joy beetje opwarmenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef kibo het volgende:
Waarom zit Nuis in z'n blote bast warm te fietsen?
Nys!quote:
Gelukkig niet denk ik? Of misschien toch nog interessant om op te zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je de woedeuitbarsting van Erben richting de beveiliging ook nog meegekregen?
Bah, een sporter met zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef mitt het volgende:
Nuis is wel heel tevreden met zichzelf of niet?
Ik zie hem alleen maar in zn blote lijf lopenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Bah, een sporter met zelfvertrouwen.
Was volgens mij ook niet op tv te zien, Frank Evenblij heeft het verteld:quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Gelukkig niet denk ik? Of misschien toch nog interessant om op te zoeken.
Weinig van Nederlandse analyse meegekregen. Maar denk dat het veel invloed heeft gehad. Want bij de 500m werd de Chinees uitgefloten door hele Nederlands publiek. Beschamend.
Stolz heeft het pak niet toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:45 schreef Zorro het volgende:
De Ero-dynamische pakken
Wat je er aan hebt als je het samen met de concurrenten ontwikkelt is mij een raadsel.
Oh het is allen tegen USA?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stolz heeft het pak niet toch?
Postma.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Dat is wel erg zielig ja, maar dat heeft weinig met Wennemars te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet op tv te zien, Frank Evenblij heeft het verteld:
AgnesGru in OWS / [Schaatsen 1000m mannen] 11 feb 18:30 #6
Dat uitfluiten is wel beschamend ja, alsof hij het expres heeft gedaan.
Deze afstand wel ja.quote:
Captain America stijl toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Amerikanen hebben echt elke Spelen foeilelijke schaatspakken, ook een prestatie.
Met z'n allen tegen Stolz met name, de rest presteert helemaal niks op die TP na...quote:
Geen idee, kutfilms waren dat zeg.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee, kutfilms waren dat zeg.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze bij de NOS nou echt denken maandag “Zo! Dat hebben we weer fantastisch in beeld gebracht allemaal”?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze bij de NOS nou echt denken maandag “Zo! Dat hebben we weer fantastisch in beeld gebracht allemaal”?
Uiteraardquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
De vliegende/vluchtende Rus is wel een goede bijnaam.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef AgnesGru het volgende:
Daar hebben we de Rus die naar Polen is gevlucht.
Ja dat was bij dat Ski mountaineering wel andersquote:
Hoe leuk het ook zou zijn in Thialf, dat moet je echt niet willenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor de Fransen ook wel goed om een eigen schaatsbaan te creëren, je moet zoiets toch niet in Thialf of Turijn gaan houden
Baantje onder de Eiffeltoren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor de Fransen ook wel goed om een eigen schaatsbaan te creëren, je moet zoiets toch niet in Thialf of Turijn gaan houden
In Thialf komt er tenminste wel kennerspubliek.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Die gaat een soortgelijke 1500 meter rijden dan Semirunniyquote:
Niet geplaatst. Was eerste reserve, maar niemand zegde af.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat hij niet meedeed op de 5000m
Was in Albertville ook al zo goed gelukt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Zou het wat uitmaken? Toch niemand die dat door gaat hebben/gaat zien buiten Nederland.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat was wel ouderwets dom commentaar ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:55 schreef Remco het volgende:
Tuurlijk is die niet op koers de snelste tijd voor de dweil te rijden, Herbert.
Ik hoop voor hem dat ie zijn zak goed geleegd heeftquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:55 schreef Zorro het volgende:
Dit was niet de juiste Metodej, Jilek
[img]joepwennemarsemotionchart.jpeg[/img]quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Bennemars weer met een blik alsof hij klaar is om een puppy te wurgen.
Nee, maar als ik het goed heb begrepen komen de caipirinhas er aan als onderdeel van de VIP loungequote:
Komt wel uit Gurgl!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:56 schreef Redefine het volgende:
Ik ben Farthofer en doe Bugs Bunny na.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
19-02-2026 @ 16:57:19
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Winterspelen 2026 Milaan / [Schaatsen 1500m mannen] 19 feb 16:30 #1"
Drink niet teveel!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het goed heb begrepen komen de caipirinhas er aan als onderdeel van de VIP lounge
Weet je wie dat ook deed? Nils v/d Poel!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:57 schreef -XOR- het volgende:
Zo, dat is wel interessant en uniek dat hij 's zomers fietst, misschien moeten de Nederlandse schaatsers dat ook eens doen.
Nils Svensson doet dat niet meer.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook deed? Nils v/d Poel!
Mathieu van der Poel trouwens ook. Ter voorbereiding op het veldrijden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook deed? Nils v/d Poel!
Het blijft Herbert he.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:58 schreef Slobeend het volgende:
Wacht nou even af Herbert met je hopium.
Voortaan ter voorbereiding van Ski Mountaineering.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mathieu van der Poel trouwens ook. Ter voorbereiding op het veldrijden.
Waarschijnlijk meerdere weken!quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:00 schreef AgnesGru het volgende:
Kim is geen schim van de Kim die hij was.
Hoe lang hebben ze hierover nagedacht?
Ongeveer even snel dan toen hij Olympisch kampioen werd!quote:
In Girona aan de bar?quote:
Nog stommer is dat ze het de ene rit wel snappen, maar de rit daarna weer zich totaal verkijken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Herbert en Hersman kijken volgens mij met een plaat voor hun kop, je ziet toch al meteen dat deze gasten de topsnelheid niet halen die je nodig hebt om sneller te gaan dan Semmiruniy
Of is het Per Strand?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:57 schreef Zorro het volgende:
DE Strand
Iedereen weet toch dat het "Het Strand" is
Daar waar de pijl staat.quote:
Hagenes?quote:
Maarten Ducrot ernaast zetten, gewoon voor old time's sake.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
Zou leuk zijn als Herbert het verhaal van de vader van Voeckler nog een keer vertelt
Laatst was het nog zijn voetquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Kjeld, ja arm is net een vuilnisbjelt.
https://www.facebook.com/TRMWoodworkingquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou het gaan met Trevor Marsicano?
Gemist, wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Nog even zout in de wond van Tim Prins
quote:
Ze lieten de 10 snelste tijden van het seizoen zienquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
Is Orie familie van Wesley Plaisier?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Jac Orie heeft tandvlees dat rivaliseert aan Wesley Plaisier.
Zelfde lip ja!quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
Is Orie familie van Wesley Plaisier?
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item andersquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff dramatici bij de NOS met die muziek
Ze kunnen zo Sammy inhuren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff dramatici bij de NOS met die muziek
Zowat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item anders
Zie Dione al helemaal glibberenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item anders
Item met daaronder Redemption day van Johnny Cash?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou ‘m een diploma opleveren en dat is al heel watquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Tijmen Snel is echt wel de meest vergeten schaatser van deze Spelen he, die wordt straks anoniem 8e en we hebben het er nooit meer over
Uiteraard nul ophef.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:17 schreef Meridiaan het volgende:
Maar goed, ben benieuwd hoeveel ophef het oplevert dat Wennemars geen interview wil doen in vergelijking met Jutta vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |