Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nog een laatste medaille voor Kjeld zou leuk zijn
Jorien mag aan het werk ja.quote:
Is het niet wat vroeg om al zo stomdronken te zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:58 schreef Em31 het volgende:
Nog een laatste medaille voor Kjeld zou leuk zijn
Hoeveel Olympische medailles had jij ook alweer gewonnen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:07 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een lachwekkende voorbeschouwing. Tuit en Worst menen werkelijk dat zij als goden beschouwt worden door hun sportprestaties. Die ex-sporters hebben alle realiteitszin verloren.
Toch was hij 4 jaar ook al goed genoeg om zich te plaatsen, maar toen was hij de Tim Prins van het OKT. Dus een eenmalige uitschieter was het ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:06 schreef Remco het volgende:
Tijmen Snel is achteraf toch wel DE grappenmaker van het OKT.
Ik ook! Prima kerel, prachtige carrière!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:55 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat Kjeld alle monden gaat snoeren en op het podium komt.
Joep zal ergens in het midden zitten en Tijmen ken ik niet![]()
Kan gebeuren. Gewoon laten staan.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Oh dubbel, weet niet hoe te verwijderen. Anyway.
Mwah, ook NK, EK, WK en wereldbekers.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:04 schreef superniger het volgende:
TuitertGOD.
Lekkere teren op 1 keer pieken in je carrière.
Nu weten we het wel!quote:
Er doet zelfs een Est mee!quote:
Team Essent Troepquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Dat Voste nog meedoet! Ik dacht dat hij passé was .
Shit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:
@:franklop @:H.Vviv @:heywoodu @:Knutknuttsson @:mitt @:Steven184 @:TimH @:Timmeehh @:wimderon Gaan jullie de prono nog even invullen?
Puntje van de bank wordt opgezocht.quote:
Het zou pas verrassend zijn als Snel dit zou winnen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Wennemars gaat verrassend goud pakken, u las het hier als eerst
Hij mag nu tegen een Zwitser!quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Puntje van de bank wordt opgezocht.
Agressieve gedrag? Ik had niet willen weten wat Nuis na zo’n actie had gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:25 schreef MiLalaa het volgende:
Oh dubbel, weet niet hoe te verwijderen. Anyway. Dat agressieve gedrag van Joep stond me niet echt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |