Ik heb hem op 5 gezet, maar hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Het zou een mooie afsluiting van zijn Olympische carrière zijn.quote:
Wennemars 17:30quote:Op donderdag 19 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat moeten de Nederlanders rijden? Is daar geen starttijd van bekend. Ik kon het niet vinden.
ik hoop op goud voor hem, eindbaas.quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet allen.
Tijmen is Snel!quote:Op donderdag 19 februari 2026 14:55 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat Kjeld alle monden gaat snoeren en op het podium komt.
Joep zal ergens in het midden zitten en Tijmen ken ik niet![]()
Nuis moet wel oppassen, die moet ook naar binnen in het laatste deel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
Die kamikazechinees doet niet mee? Dan gaat Wennemars zilver halen
Zoveel is er nu verder nog bezig.quote:
bronzen medaillewedstrijd vrouwen bij het ijshockey en een curlingwedstrijd tussen Zuid-Korea en Canada waarbij de verliezer zich waarschijnlijk niet plaatst voor de halve finales.quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel is er nu verder nog bezig.
Wel mooi die man van Jefferson Airplane godenquote:
Jorma Kaukonen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel mooi die man van Jefferson Airplane goden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |