Nuis zal waarschijnlijk alles of niets proberen en op de eerste kruising hard inrijden op Ning. Dat is een mooie loting inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar Jilek voor de dweil.
Wel een mooie loting voor Nuis tegen Ning.
Ja, die gaat denk ik wel proberen met een 24'er te starten. En dan zien waar het schip strandt ... op zilver vermoedelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nuis zal waarschijnlijk alles of niets proberen en op de eerste kruising hard inrijden op Ning. Dat is een mooie loting inderdaad.
22'er bedoel je?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die gaat denk ik wel proberen met een 24'er te starten. En dan zien waar het schip strandt ... op zilver vermoedelijk.
Ik bedoel de eerste volle ronde. 22'er voor de opening zou wel heel optimistisch zijn. Bij zijn WR reed ie 22.9 - 24.2 - 25.7 - 27.7. Doe er vier keer een halve seconde bij en je komt op ongeveer 1.42,50. Ik denk dat ie stiekem met zoiets in gedachten zit. Dan zit je op het baanrecord van Thialf. Vermoed dat Stolz de 1.41 induikt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
22'er bedoel je?
Dat is wel heel hard, maar zo snel mogelijk inderdaad.
Z'n laatste keer onder de 1:43 op een laaglandbaan was vorig jaar in Milwaukee met 23.2 - 24.9 - 26.0 - 28.3, zoiets lijkt me het richtpunt inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik bedoel de eerste volle ronde. 22'er voor de opening zou wel heel optimistisch zijn. Bij zijn WR reed ie 22.9 - 24.2 - 25.7 - 27.7. Doe er vier keer een halve seconde bij en je komt op ongeveer 1.42,50. Ik denk dat ie stiekem met zoiets in gedachten zit. Dan zit je op het baanrecord van Thialf. Vermoed dat Stolz de 1.41 induikt.
Milwaukee is wel de baan die met luchtcirculatie de omstandigheden extra gunstig maakt. Het mag, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Z'n laatste keer onder de 1:43 op een laaglandbaan was vorig jaar in Milwaukee met 23.2 - 24.9 - 26.0 - 28.3, zoiets lijkt me het richtpunt inderdaad.
Dat weet ik, maar er zijn op de baan van Milaan al tijden gereden die sneller zijn dan het BR van Milwaukee.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:31 schreef Raceneus het volgende:
[..]
Milwaukee is wel de baan die met luchtcirculatie de omstandigheden extra gunstig maakt. Het mag, maar daar is alles mee gezegd.
De grote vraag is, gaat ie morgen mondjes snoeren?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Gifje niet opgeslagen, heeft iemand hem voor me?
Bekijk deze YouTube-video
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Zapte laatste langs die docu over hem, Nuis naar Milaan ofzo, precies tijdens een scene over het OKT, dat ie iets zei van "Maar dit keer heb ik me ingehouden en geen stoel getrapt"quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:05 schreef Gretzl het volgende:
Gifje niet opgeslagen, heeft iemand hem voor me?
Bekijk deze YouTube-video
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Nee dat is tegenwoordig mode om te doen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:47 schreef franklop het volgende:
Valt me nu pas op dat we opeens nu de mannen als eerst hebben op een afstand (was dus bij 500 ook zo, komt dus door combi met TP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |