Was volgens mij ook niet op tv te zien, Frank Evenblij heeft het verteld:quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Gelukkig niet denk ik? Of misschien toch nog interessant om op te zoeken.
Weinig van Nederlandse analyse meegekregen. Maar denk dat het veel invloed heeft gehad. Want bij de 500m werd de Chinees uitgefloten door hele Nederlands publiek. Beschamend.
Stolz heeft het pak niet toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:45 schreef Zorro het volgende:
De Ero-dynamische pakken
Wat je er aan hebt als je het samen met de concurrenten ontwikkelt is mij een raadsel.
Oh het is allen tegen USA?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stolz heeft het pak niet toch?
Postma.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Wie is de Nederlandse favoriet volgens jullie? Nuis?
Dat is wel erg zielig ja, maar dat heeft weinig met Wennemars te maken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was volgens mij ook niet op tv te zien, Frank Evenblij heeft het verteld:
AgnesGru in OWS / [Schaatsen 1000m mannen] 11 feb 18:30 #6
Dat uitfluiten is wel beschamend ja, alsof hij het expres heeft gedaan.
Deze afstand wel ja.quote:
Captain America stijl toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Amerikanen hebben echt elke Spelen foeilelijke schaatspakken, ook een prestatie.
Met z'n allen tegen Stolz met name, de rest presteert helemaal niks op die TP na...quote:
Geen idee, kutfilms waren dat zeg.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee, kutfilms waren dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |