Zonder klapschaatsquote:
Heb je de woedeuitbarsting van Erben richting de beveiliging ook nog meegekregen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Maar Nuis was vrolijk
Opwachten en tot 2x toe meppen en frusti doen vond ik schokkend. En ik had medelijden met de Chinees. Ik was er live bij en denk dat het in stadion wel anders is beleefd.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Wie is de Nederlandse favoriet volgens jullie? Nuis?
Wennemarsquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Mrmime het volgende:
Wie is de Nederlandse favoriet volgens jullie? Nuis?
Nou ja, als het over een 1500 meter schaatsen gaat hebben ze wel recht van spreken, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:07 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een lachwekkende voorbeschouwing. Tuit en Worst menen werkelijk dat zij als goden beschouwt worden door hun sportprestaties. Die ex-sporters hebben alle realiteitszin verloren.
Speciaal voor jou?quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa schaatsen op drie grote schermen in Casa Brasil
Bosker zit in de bus, in de file. Die was langer dan gehoopt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
Drie sterke mannen op de ploegenachtervolging nodig, dat vindt Bosker niet grappig.
Joy beetje opwarmenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef kibo het volgende:
Waarom zit Nuis in z'n blote bast warm te fietsen?
Nys!quote:
Gelukkig niet denk ik? Of misschien toch nog interessant om op te zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je de woedeuitbarsting van Erben richting de beveiliging ook nog meegekregen?
Bah, een sporter met zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:41 schreef mitt het volgende:
Nuis is wel heel tevreden met zichzelf of niet?
Ik zie hem alleen maar in zn blote lijf lopenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Bah, een sporter met zelfvertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |