quote:
Ze lieten de 10 snelste tijden van het seizoen zienquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
Is Orie familie van Wesley Plaisier?
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Jac Orie heeft tandvlees dat rivaliseert aan Wesley Plaisier.
Zelfde lip ja!quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
Is Orie familie van Wesley Plaisier?
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item andersquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff dramatici bij de NOS met die muziek
Ze kunnen zo Sammy inhuren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef Meridiaan het volgende:
Pfff dramatici bij de NOS met die muziek
Zowat wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item anders
Zie Dione al helemaal glibberenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop je eigenlijk bijna dat die jongen geen goud pakt, want dat wordt me toch een item anders
Item met daaronder Redemption day van Johnny Cash?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou ‘m een diploma opleveren en dat is al heel watquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Tijmen Snel is echt wel de meest vergeten schaatser van deze Spelen he, die wordt straks anoniem 8e en we hebben het er nooit meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |