Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze bij de NOS nou echt denken maandag “Zo! Dat hebben we weer fantastisch in beeld gebracht allemaal”?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Zouden ze bij de NOS nou echt denken maandag “Zo! Dat hebben we weer fantastisch in beeld gebracht allemaal”?
Uiteraardquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
De vliegende/vluchtende Rus is wel een goede bijnaam.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:49 schreef AgnesGru het volgende:
Daar hebben we de Rus die naar Polen is gevlucht.
Ja dat was bij dat Ski mountaineering wel andersquote:
Hoe leuk het ook zou zijn in Thialf, dat moet je echt niet willenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor de Fransen ook wel goed om een eigen schaatsbaan te creëren, je moet zoiets toch niet in Thialf of Turijn gaan houden
Baantje onder de Eiffeltoren.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor de Fransen ook wel goed om een eigen schaatsbaan te creëren, je moet zoiets toch niet in Thialf of Turijn gaan houden
In Thialf komt er tenminste wel kennerspubliek.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Die gaat een soortgelijke 1500 meter rijden dan Semirunniyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |