SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Was dat je avondeten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een broodje rookworst. Hema is teruggekeerd naar het oude recept. Erg lekker
Ook nog iets erbij of was dit het?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantie geboekt voor de zomer, lekker in Nederland
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texelquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in april een paar dagen weg met Pa en broers gezin. Voor de zomer nog geen plannen. Mijn lange drie weken vakantie zijn ook pas in September, dan is het al bijna geen zomer meer...
Waar in Drenthequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zitten in Drenthe straks. En in oktober op Texel
Tegen de grens met Groningen.quote:
ik dacht dat er mens stond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede mes viel bijna op de grond. Gelukkig nog opgevangen met mijn pols.
Er gaan absoluut totaalidioten die de boel bij elkaar blaffen gewoon eigenwijs carnaval vieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
Vier het in kleine kring @:haags @:zipportal
Daar wonen alle niet leuke Drenties.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de grens met Groningen.
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daarom kunnen we de grens snel overquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar wonen alle niet leuke Drenties.
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel liter bloed ben je al kwijt?
Handig!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf mijn EHBO-diploma’s.
Ben je geëvacueerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook weer eens met de trein zeg.
Ik heb flashbacks. PTSSquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
RIPquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet eens in Dwingelooquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de grens met Groningen.
Laatste cursus was wel leuk. Toen was ik een koppel met iemand die al trauma-arts bij Defensie was. Gingen vrij soepel door alle praktijkonderdelen heen.quote:
Nee, maar als je wilt komen we langs hoorquote:
Je mag extra genieten van een bepaald weiland?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Dat is niet zo heel handigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je toen wel iets geleerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste cursus was wel leuk. Toen was ik een koppel met iemand die al trauma-arts bij Defensie was. Gingen vrij soepel door alle praktijkonderdelen heen.
De eerste coronagolf is ook verspreid door carnavalquote:
Ja ik woon niet echt in de buurt van Drenthe hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt komen we langs hoor
Ik kan tenminste wel de krenten vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Wat doen jullie ammel rare dingen in de keuken
Nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ohwquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik woon niet echt in de buurt van Drenthe he
Heul niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Kende straks lekker meej ons Franske op d'n vroemfiets toerenquote:Een bijzondere mijlpaal in het leven van Frans Bauer. De zanger uit Fijnaart haalde donderdag zijn motorrijbewijs. Hij is ‘keitrots’.
https://www.bndestem.nl/m(...)n-keitrots~a22e4570/
Tis but a flesh wound!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze bij Defensie iets minder voorzichtig zijn in trauma-situaties
I understood that reference.quote:
Hier waren ze vorige week ook aan het trainen https://www.internetbode.(...)in-gemeente-moerdijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze bij Defensie iets minder voorzichtig zijn in trauma-situaties
Neeeheeequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
al zin in een zure bom met slagroom?
Het waren rozijnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel de krenten vinden
Zijn allebei gedroogde druivenquote:
quote:Horrorfans, opgelet! Op vrijdag 27 februari is het weer tijd voor de Kinepolis Horror Night met Scream 7! Wij zorgen voor de enge vibes en een super spannende film—jullie voor het gegil, de zweethanden en de adrenaline. Klinkt als een deal, toch? Durf jij het aan?
Oh God no.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
[..]
Kende straks lekker meej ons Franske op d'n vroemfiets toeren
Your arm is off!quote:
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
JESUS CHRIST!quote:
Ook een saladequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
gezond een maaltijdsalade opgepeuzeld..
wat hebben jullie gegeten?
Alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
met wat extra smaak las ik vlug terug?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Your arm is off!
No it isn't!
Uhuh..quote:
Je bent vroegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met wat extra smaak las ik vlug terug?
niet handig, is het heel erg?
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebquote:
Heb jij kapsalon gehad?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)
Wat ben je goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mac 'n cheese uit de oven met extra kaas, want zo rol ik
Ik voel me ook al 2 weken bijzonder matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja moet je maar niet zo willen uitsloven hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
Ohnoesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebEn als ik dat wel heb dan gok ik dat ze ietwat over de datum zijn
Ik had een speciaal patatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.
Is ammel op te zoekenquote:
Dat klinkt niet direct heel smakelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Mijn gedroogde druiven zijn... Ingedroogd?
Lolzquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.
Is helemaal retroquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet direct heel smakelijk
Patatjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehadquote:
was een kortingssticker dingetje vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
geen werk, dan kan ik vroeger zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent vroeg
Ik had vegaballetjes en groenten op tortilla's
gelukkig maar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks iedereen terug van wintersport en lekker carnaval gevierd.
Haha, net een andere variantquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehad
Ja denk het niet, zou ook niet weten waar ik rozijnen voor in huis zou hebben, laatste keer dat ik een appeltaart heb gebakken is 10 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelen
Of dat er beestjes in zitten
Echt de griep is juist zo ziekmakendquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
was een kortingssticker dingetje vanmiddag
[..]
geen werk, dan kan ik vroeger zijn
[..]
gelukkig maar..
[..]
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dus
begreep ook dat 5 minuten douchen zich voordeed als een marathon
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ikquote:
Moet je toch eens boven de rivieren komenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
Het is maar een griepje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo erg
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je toch eens boven de rivieren komen
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Zijn Tweakers account danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweet
Ja. Maar het was wel lekker.quote:
Wat had jij dan Dikkie dikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Hij is van boulderen en D&D spelen. Meer weet ik niet over hem. Nouja dat hij een onrealistische kijk heeft op de wereld.quote:
De Picnic komt hier ergens in 2100 pas denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.
Ik deed net laatst net alsof ik ziek was zodat ik middagje vrij had. Daarna nog 2 collega’s aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had collega die gisteren keihard aan het hoesten was op werk. Waarbij ik zei: als jij mij weer ziek maakt, oef dan ben ik echt helemaal klaar met je. Er is een dikke vette griepgolf en jij denk dat je weer proestend naar werk kan komen? Ga dan thuiswerken of meld je gewoon ziek. Ik zit er niet op te wachten.
Hij: boeiend dat ik ziek werd. Hij had alleen last van vastzittend slijm in de ochtend.
Vandaag in de dagstart: ja ik ben toch wel ziek denk ik.![]()
![]()
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.
Het is Tessa?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is van boulderen en D&D spelen. Meer weet ik niet over hem. Nouja dat hij een onrealistische kijk heeft op de wereld.
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Tessa is leuk.quote:
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tessa is leuk.
En mijn collega heeft geen vriendin
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgt
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?
Even wat hulptroepen inschakelen in dat geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou met griep gewoon de hond moeten uitlaten
Ja ik ken het probleem helaasquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
Je hebt toch een directe collega die wel functioneert? Das opzich wel fijnquote:
Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deletenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch een directe collega die wel functioneert? Das opzich wel fijn
Ctrl A, delete, ctrl Squote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deleten
En het ks allemaal.stabiel toch nu?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
De schrik zit er ook na 7 jaar nog steeds wel in. Gelukkig heb ik die controles om de zoveel tijd
1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het ks allemaal.stabiel toch nu?
pfftquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
voor een keertje niet erg toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas belde vanmiddag even voor zessen op, of ik maandag eenmalig een uur later wil beginnen.
Ik moet samen met iemand anders een wijk doen. Maar die werkt pas net bij ons en kent niet heel de wijk. Zowel bij mijn baas als bij mij is niet bekend welk stuk zij kent. Ik hoef haar gelukkig niet in te leren, dat scheelt weer een hoop stress bij mij.. Zij begint pas om 9 uur dus is het beter dat ik dat ook doe dus
Ahjaquote:[..]
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,
ah, het is lente en je gaat de bloemetjes buiten zettenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kan ik via Amersfoort naar Ede
Ja, daarom ook nooit zo'n total body scan doen. De kans dat dat je leven vernielt door 'plekjes' en daardoor onderzoeken en angst etc. is groter dan dat je ergens te laat bij bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijn
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daarom ook nooit zo'n total body scan doen. De kans dat dat je leven vernielt door 'plekjes' en daardoor onderzoeken en angst etc. is groter dan dat je ergens te laat bij bent.
Misschien kunnen jullie dan meteen samen gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.Maar alleen is ook niet leuk.
Bij veel medische dingen is het gewoon beter pas iets te gaan doen als er een aanleiding is. Anders ben je je hele leven aan het kijken of je al doodgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
En heb ook weleens gelezen dat alle scans zelfs de kans op iets vergroten (want straling enzo)..
Dus beter doe je dat alleen bij mensen met hoge risicofactoren en niet bij iedereen.
Je leest ook af en toe wat over de ontwikkeling van bloedtesten voor kanker etc.
Als die dan positief is dan moet je vervolgens wel een full body scan hebben, maar dan is er tenminste een aanleiding voor
@Nattekatquote:
Dat komt vast goed als ik full body armor draag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan meteen samen gaan wonen
Ik vind samen niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.Maar alleen is ook niet leuk.
Neuh als het maar (voorlopig) bij deze keer blijft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor een keertje niet erg toch?
Ook dat jaquote:[..]
Ahja
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Heb ik weleens verteld hierquote:
2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
pas maar op, straks wil nattekat je datenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
Wie weet is het de beste match everquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
pas maar op, straks wil nattekat je daten
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ho maar weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie weet is het de beste match ever
2 nuquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
Poes voor een natte kat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
2quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Poes voor een natte kat.
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik weleens verteld hier
Hoogtij coronadagen, dus het werd een wandeldate, niemand aanraken etc.
Nou prima. Hij kwam naar Hoorn, zodat we mooi door de binnenstad konden wandelen.
Ik heb echt mijn best gedaan. Maar hij stelde 0 vragen, sneed geen onderwerpen aan.. en als ik iets vertelde of een vraag stelde dan kwamen er hooguit 3 woorden als reactie.
Heb het echt geprobeerd. Zelfs minutenlang stil geweest in de hoop dat hij wat zou zeggen. Want wellicht is ie gewoon erg nerveus? Er kwam niets.
Het was super ongemakkelijk. Echt 0 klik. Ik wilde gewoon weer naar huis.
Zijn we weer terug bij het station, probeert hij me uit het niets ineens te zoenen???
Op basis waarvan dacht je dat dit een goede date was dude??? Welke signalen heb jij gezien dat dit wel kon?
Dus ik Matrix stijl de zoen™ ontweken, iets gemompeld over 'afstand houden' en snel de trap opgestormd richting mijn fiets
Dit zie ik voor mequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
Dus ik Matrix stijl de zoen™ ontweken
Je verwacht op zijn minst een zoute snor te halen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.
Oja sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je helemaal een wandeling maken terwijl het echt oersaai is, mag je niet eens zoenen.
Ja, precies. Wees dan direct duidelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oja sorry
Ik was natuurlijk weer zo'n achterlijke trut die hem aan het lijntje heeft gehouden
Nou3quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je verwacht op zijn minst een zoute snor te halen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol, lief dat je vraagt.Nou, dat is (naar omstandigheden) goed nieuws, Dotteke! Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je Budaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat is (naar omstandigheden) goed nieuws, Dotteke! Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!
Dat is best snel. Al zal het voor jullie oneindig wachten lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Budaja dat hopen wij ook. Zoals het er nu voor staat wordt hij 2 maart geopereerd.
We duimen!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Budaja dat hopen wij ook. Zoals het er nu voor staat wordt hij 2 maart geopereerd.
Ja ze zijn bang als het te lang duurt zijn dunnen darmen gaan opzwellen en dan wordt een operatie riskant. Maar doen ze het te vroeg zijn ze bang dat hij niet fit genoeg is. Maar hij voelt zich goed werkt een paar uurtjes sport inde begeleiding en rust tussen door. Vandaag een fitheidstest in het ziekenhuis gehad. Nadeel was dat die voor ouderen mensen is omdat zo jong vrijwel geen darmkanker voorkomt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is best snel. Al zal het voor jullie oneindig wachten lijken.
Thnx lieffie 😘quote:
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang als het te lang duurt zijn dunnen darmen gaan opzwellen en dan wordt een operatie riskant. Maar doen ze het te vroeg zijn ze bang dat hij niet fit genoeg is. Maar hij voelt zich goed werkt een paar uurtjes sport inde begeleiding en rust tussen door. Vandaag een fitheidstest in het ziekenhuis gehad. Nadeel was dat die voor ouderen mensen is omdat zo jong vrijwel geen darmkanker voorkomt.
41quote:
quote:
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Ja, dat snap ik. Gaan ze ook nog het DNA onderzoeken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Hiervoor moet je bij @CherryLips zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Thrillers, detectives, crime, dood en verderf
Of bij muis denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hiervoor moet je bij @:cherrylips zijn.
Dus tochquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij moeten ook allemaal een ddikkedarm onderzoek laten doen. Zijn ouder en zussen.
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoekenquote:
Lovecraft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
Die rotziekte houdt geen rekening met leeftijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel heel jong om zoiets te krijgen.
Dat is de titel?quote:
Nee idd..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip helaas. Zijn geen leuke onderzoeken
nee dat X aantal maakt dus niet uit. Je levert per keer gewoon "de tasjes" in en dan krijg je een bedrag terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Trekt klanten misschien? Bij een X aantal wel de moeite. Is de rest van de boodschappen daar net zo duur als bestellen bij de AH?
Nee, de schrijver. Dan zou je Necronomicon moeten hebben.quote:
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoekenquote:
niet genoeg tasjes retour?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het statiegeld op de plastic tasjes is bij Picnic ineens verhoogd van 35 naar 39 cent.
Misschien heeft me dat wel 4 cent winst opgeleverd. Of het was al een tijdje. Maar waarom zou je zoiets doen?
geen idee, er is ook geen informatie over gegeven, ik zie het net per toeval.quote:
Die vraag is dus niet gesteld of niet duidelijk gegevenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hoor veder niemand in de familie tot aan mijn opa’s en oma’s hebben het gehad. Ze hebben bij mijn zoon die test gedaan en was niet de erfelijke dus waarom moeten wij ons dan later onderzoeken
Misschien dat mensen ze opsparen of toch weggooienquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat X aantal maakt dus niet uit. Je levert per keer gewoon "de tasjes" in en dan krijg je een bedrag terug.
Dit was niet echt wat ik zocht maar wel interessant l. Vooral wanneer m’n ouders dit zien staan in de boekenkastquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, de schrijver. Dan zou je Necronomicon moeten hebben.
Nee. Stond een brief voor zijn huisarts.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die vraag is dus niet gesteld of niet duidelijk gegevenzou het ook niet weten…
Dat zou dom zijn. Je betaalt er immers wel elke keer voor. En of je nou 2 tasjes terug inlevert of je opgespaarde 10, je krijgt maar één keer geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien dat mensen ze opsparen of toch weggooien
Ah, ja ik heb me nooit verdieptquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn. Je betaalt er immers wel elke keer voor. En of je nou 2 tasjes terug inlevert of je opgespaarde 10, je krijgt maar één keer geld.
Maandag ff bellenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Stond een brief voor zijn huisarts.
Ik heb het even op Whatsapp gevraagdquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah, ja ik heb me nooit verdiept
Met kratten krijg je wel per krat terugquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het even op Whatsapp gevraagdNou wil ik het weten ook
ja dat is ook meteen 5 of 6 euro. Maar zo rolt picnic nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met kratten krijg je wel per krat terug
Jammer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is ook meteen 5 of 6 euro. Maar zo rolt picnic niet
Picnic accepteert maximaal 50 flessen toch??quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer.
Laatst 30 kratten ingeleverd. Je had die kop moeten zien.
ja kloptquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Picnic accepteert maximaal 50 flessen toch??
Ik hou dan van pjeerdjes mits goed klaargemacht.quote:
Ltr Flash.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar weer pitten. Houdoe altezaam
Goede verhalen, maar je moet er van houden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was niet echt wat ik zocht maar wel interessant l. Vooral wanneer m’n ouders dit zien staan in de boekenkast
De paarse klapkratten van de AH zijn de beste klapkratten die er zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer.
Laatst 30 kratten ingeleverd. Je had die kop moeten zien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Raar om te gaan Playstationen als je wilt slapenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Film afgelopen. Nog even de PlayStation aan en dan langzaam bedtijd
Ben niet zo goed in naar bed toe gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar om te gaan Playstationen als je wilt slapen
Nee dat blijkt, je lijkt die Zeeuw welquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in naar bed toe gaan.
Omdat we allemaal netjes op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang plezier op FOK! mee gehad. Alleen nu is er niet zoveel meer te beleven hier.
Tijden veranderen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat we allemaal netjes op tijd naar bed gaanDaarom is het hier nu 's ochtends vroeg waar het vroeger was uitgestorven
Ja die nachten heb ik ook wel gehad, volgens mij deden ze er op een gegeven moment ook niet de moeite meer voor, zolang ik de muziek maar op de koptelefoon deedquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijden veranderen inderdaad.
Mijn ouders hebben me volgens mij wel eens vervloekt als ik weer achter m'n PC zat midden in de nacht
Beeje downloaden met Napster, Kazaa, Limewirequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die nachten heb ik ook wel gehad, volgens mij deden ze er op een gegeven moment ook niet de moeite meer voor, zolang ik de muziek maar op de koptelefoon deed
Ja en beetje muziek maken in Fruityloopsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beeje downloaden met Napster, Kazaa, Limewire
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en beetje muziek maken in Fruityloops
Soulseek voor de onvindbare platen in hoge kwaliteitquote:
Toen was de wereld wel beetje mooier.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soulseek voor de onvindbare platen in hoge kwaliteit
Ohja die Twilight cd-rom's die altijd wel ergens opdokenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.
Ja toen socials nog niet bestonden en de grote bedrijven hun businessmodel nog niet haddenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen was de wereld wel beetje mooier.
Je bedoelt au bain-mariequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.laurasbakery.nl/pindarotsjes/
Waarom moet dat smelten nou met een extra stap?
Boys in the Valley, Philip fracassi voor je dood en verderf.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand tips voor boeken?
Neuhquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:20 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Denk je dat die moeder van die presentatrice nog leeft?
Omdat je anders kans hebt dat de chocolade verbrandt. Als je eerst een deel smelt en dan de rest erbij flikkert koelt de pan af door de koude chocolade terwijl die chocolade ook smelt door de warmte van de rest. Volgens mij kun je ook alles tegelijk er in doen, maar dan moet je het heel snel van het vuur af halen en in koud water zetten dat ook weer niet te koud is omdat het dan te snel stolt. Dan is in 2 delen smelten makkelijker en een stuk minder gekutquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet je niet alles er in een keer in yeeten?
https://archive.org/details/cdrom-twilight-001quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor Magix Music Maker van een Twilight gehaald natuurlijk.
Ik was bij de Dille en Kamille en moest aan je denken. Erg leuke vilten lentebloemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is weekend. En proestende collega is er volgende week niet want hij heeft vakantie
Stukje Nederlands erfgoed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://archive.org/details/cdrom-twilight-001
Ik heb al vaak chocola au bain Marie gesmolten maar dit zie ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je anders kans hebt dat de chocolade verbrandt. Als je eerst een deel smelt en dan de rest erbij flikkert koelt de pan af door de koude chocolade terwijl die chocolade ook smelt door de warmte van de rest. Volgens mij kun je ook alles tegelijk er in doen, maar dan moet je het heel snel van het vuur af halen en in koud water zetten dat ook weer niet te koud is omdat het dan te snel stolt. Dan is in 2 delen smelten makkelijker en een stuk minder gekut
Ja jij hebt het voordeel dat je bij chocolade te ongeduldig bent om te wachten tot het is gesmolten dat je misschien wel op tijd klaar bentquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al vaak chocola au bain Marie gesmolten maar dit zie ik voor het eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |