quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks iedereen terug van wintersport en lekker carnaval gevierd.
Haha, net een andere variantquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehad
Ja denk het niet, zou ook niet weten waar ik rozijnen voor in huis zou hebben, laatste keer dat ik een appeltaart heb gebakken is 10 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:13 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelen
Of dat er beestjes in zitten
Echt de griep is juist zo ziekmakendquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
was een kortingssticker dingetje vanmiddag
[..]
geen werk, dan kan ik vroeger zijn
[..]
gelukkig maar..
[..]
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dus
begreep ook dat 5 minuten douchen zich voordeed als een marathon
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ikquote:
Moet je toch eens boven de rivieren komenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
Het is maar een griepje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar volgens mijn bacillenverspreidende collega was het allemaal niet zo erg
Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt de griep is juist zo ziekmakend
Wat wij 'een griepje' noemen is vaak gewoon een wat zwaardere verkoudheid.
Maar echt griep als in influenza dan lig je gewoon te rillen in bed
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gevraagd wat zijn username is hier?
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je toch eens boven de rivieren komen
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, komende dagen moet ik maar buiten de provincie boodschappen doen denk ik
Zijn Tweakers account danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat hij oprecht te autistisch is voor FOK!
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja te rillen in bed terwijl je je helemaal de pleuris zweet
Ja. Maar het was wel lekker.quote:
Wat had jij dan Dikkie dikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
Hij is van boulderen en D&D spelen. Meer weet ik niet over hem. Nouja dat hij een onrealistische kijk heeft op de wereld.quote:
De Picnic komt hier ergens in 2100 pas denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de Picnic komt pas om 21:00 hier vanavond.
Ik deed net laatst net alsof ik ziek was zodat ik middagje vrij had. Daarna nog 2 collega’s aangestoken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had collega die gisteren keihard aan het hoesten was op werk. Waarbij ik zei: als jij mij weer ziek maakt, oef dan ben ik echt helemaal klaar met je. Er is een dikke vette griepgolf en jij denk dat je weer proestend naar werk kan komen? Ga dan thuiswerken of meld je gewoon ziek. Ik zit er niet op te wachten.
Hij: boeiend dat ik ziek werd. Hij had alleen last van vastzittend slijm in de ochtend.
Vandaag in de dagstart: ja ik ben toch wel ziek denk ik.![]()
![]()
Dit is niet de eerste keer dat hij dus ziek naar werk komt om zijn bacillen te verspreiden. Deze gast heeft echt een speciaal soort autisme geloof ik.
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, een idd alsof je een marathon loopt als je je naar de wc 4 stappen verder moet slepen.
Het is Tessa?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is van boulderen en D&D spelen. Meer weet ik niet over hem. Nouja dat hij een onrealistische kijk heeft op de wereld.
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Tessa is leuk.quote:
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulke momenten kan ik wel mijn koppigheid goed gebruiken door gewoon te blijven eten, want eetlust is vaak ook wel weg dan
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, maar ik ben dan ook te koppig om in bed te gaan rusten.
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tessa is leuk.
En mijn collega heeft geen vriendin
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook, gewoon stug door blijven lopen tot je die deur vol in je gezicht krijgt
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n aardige jongen heeft geen vriendin?
Even wat hulptroepen inschakelen in dat geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou met griep gewoon de hond moeten uitlaten
Ja ik ken het probleem helaasquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon ik me er helemaal aan overgeven als ik ziek was en dan was ik ook zo weer beter. Volgens mij is dat stug doorgaan niet zo slim, maar ik kan gewoon heel moeilijk rustig in bed liggen overdag.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als hij 30 jaar ouder was geweest hadden mensen gezegd dat hij een vies oud manentje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
Je hebt toch een directe collega die wel functioneert? Das opzich wel fijnquote:
Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deletenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch een directe collega die wel functioneert? Das opzich wel fijn
Ctrl A, delete, ctrl Squote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. We zitten beiden nu van: kunnen we alle overige collega's deleten
En het ks allemaal.stabiel toch nu?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
De schrik zit er ook na 7 jaar nog steeds wel in. Gelukkig heb ik die controles om de zoveel tijd
1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere datingdinges
Op hoeveel zit je er nu @:nattekat?
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het ks allemaal.stabiel toch nu?
pfftquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blijven werken toen ik een herseninfarct bleek te hebben gehad. Pas toen na 2 dagen mijn hand nog steeds niet in orde was, heb ik aan de bel getrokken...
voor een keertje niet erg toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn baas belde vanmiddag even voor zessen op, of ik maandag eenmalig een uur later wil beginnen.
Ik moet samen met iemand anders een wijk doen. Maar die werkt pas net bij ons en kent niet heel de wijk. Zowel bij mijn baas als bij mij is niet bekend welk stuk zij kent. Ik hoef haar gelukkig niet in te leren, dat scheelt weer een hoop stress bij mij.. Zij begint pas om 9 uur dus is het beter dat ik dat ook doe dus
Ahjaquote:[..]
Ja er is toen wel iets in mijn hersens ontdekt, wat trouwens los staat van het infarct, maar zolang dat niet groeit (wat ook niet de verwachting is), is er niks aan de hand,
ah, het is lente en je gaat de bloemetjes buiten zettenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kan ik via Amersfoort naar Ede
Ja, daarom ook nooit zo'n total body scan doen. De kans dat dat je leven vernielt door 'plekjes' en daardoor onderzoeken en angst etc. is groter dan dat je ergens te laat bij bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op basis van mijn eigen date-ervaring kunnen dat best wel terechte klachten zijn
Jupquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daarom ook nooit zo'n total body scan doen. De kans dat dat je leven vernielt door 'plekjes' en daardoor onderzoeken en angst etc. is groter dan dat je ergens te laat bij bent.
Misschien kunnen jullie dan meteen samen gaan wonenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.Maar alleen is ook niet leuk.
Bij veel medische dingen is het gewoon beter pas iets te gaan doen als er een aanleiding is. Anders ben je je hele leven aan het kijken of je al doodgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
En heb ook weleens gelezen dat alle scans zelfs de kans op iets vergroten (want straling enzo)..
Dus beter doe je dat alleen bij mensen met hoge risicofactoren en niet bij iedereen.
Je leest ook af en toe wat over de ontwikkeling van bloedtesten voor kanker etc.
Als die dan positief is dan moet je vervolgens wel een full body scan hebben, maar dan is er tenminste een aanleiding voor
@Nattekatquote:
Dat komt vast goed als ik full body armor draag.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie dan meteen samen gaan wonen
Ik vind samen niet leukquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen zin in.Maar alleen is ook niet leuk.
Neuh als het maar (voorlopig) bij deze keer blijft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor een keertje niet erg toch?
Ook dat jaquote:[..]
Ahja
Het schijnt dat iedereen wel 'plekjes' heeft die met scans tevoorschijn komen. En de meeste van die plekjes doen uiteindelijk niets
Heb ik weleens verteld hierquote:
2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
pas maar op, straks wil nattekat je datenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Bij mij krijg je nog een poes erbij cadeau hihaho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |