Zijn allebei gedroogde druivenquote:
quote:Horrorfans, opgelet! Op vrijdag 27 februari is het weer tijd voor de Kinepolis Horror Night met Scream 7! Wij zorgen voor de enge vibes en een super spannende film—jullie voor het gegil, de zweethanden en de adrenaline. Klinkt als een deal, toch? Durf jij het aan?
Oh God no.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
[..]
Kende straks lekker meej ons Franske op d'n vroemfiets toeren
Your arm is off!quote:
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Operaties uitgesteld om griep, minister vraagt zieke carnavalsvierders thuis te blijven - https://nos.nl/l/2602310
Vier het in kleine kring @:haags @:zipportal
JESUS CHRIST!quote:
Ook een saladequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
gezond een maaltijdsalade opgepeuzeld..
wat hebben jullie gegeten?
Alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
met wat extra smaak las ik vlug terug?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Your arm is off!
No it isn't!
Uhuh..quote:
Je bent vroegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:02 schreef mschol het volgende:
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
met wat extra smaak las ik vlug terug?
niet handig, is het heel erg?
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebquote:
Heb jij kapsalon gehad?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn jullie saai met die salades
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is vast niet alleen de griep die heerst, collega heeft ook overduidelijke corona klachten (opeens opkomende hoofdpijn, warm/koud, veel spierpijn o.a.)
Wat ben je goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had mac 'n cheese uit de oven met extra kaas, want zo rol ik
Ik voel me ook al 2 weken bijzonder matig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaat nu heel weinig SARS-CoV-2 rond, maar wel twee soorten griep, andere coronavirussen en RS-virus. De meeste mensen die flink ziek zijn, hebben nu griep, zo te zien.
Ja moet je maar niet zo willen uitsloven hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
Ohnoesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar denk dat ik ze allebei niet in huis hebEn als ik dat wel heb dan gok ik dat ze ietwat over de datum zijn
Ik had een speciaal patatjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee jij dan met je eeuwige muffins elke keer.
Is ammel op te zoekenquote:
Dat klinkt niet direct heel smakelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoes
Mijn gedroogde druiven zijn... Ingedroogd?
Lolzquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je heel veel kaas erop doet, rol je wel.
Is helemaal retroquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Ik doelde meer op dat het wel mee zal vallen met bederven, tenzij er vocht bij is gekomen en het os gaan schimmelenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet direct heel smakelijk
Patatjesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen die patat eet is speciaal.
Gelukkig heb ik een griepprikkie gehadquote:
was een kortingssticker dingetje vanmiddagquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
geen werk, dan kan ik vroeger zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent vroeg
Ik had vegaballetjes en groenten op tortilla's
gelukkig maar..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het viel gelukkig wel mee aangezien het de bovenkant van mijn arm was.
mja, ik heb gewoon een griepje te pakken gelukkig, mn collega heeft et flink zwaarder dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |